Jah, mag die even weg Piet? Bij voorbaat dank.....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prachtige slash.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, mag die even weg Piet? Bij voorbaat dank.....
Sorry maar jullie begonnen er zelf over vanmiddag. En zo trots enzo !! Toen werd ik ff blauw van woede. Ik weet en ik noem geen namen maar dat jij en noek er al achter waren .. Ik heb jou ook nog een pm gestuurd en jij stuurde me door naar noek voor het adres. Hoequote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit adres is dus door Mathara zelf aangedragen hè. Niet door ons verzonnen ofzo. Én we wisten niet echt zeker of ze loog. Voor hetzelfde was dit het adres van de PAAZ,
Ja, een wandelkaart voor een voettocht richting Romequote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
Hadden veel mensen Mathara een kaart gestuurd?
Ikke op mijn godverdomme krukken..quote:Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
Hadden veel mensen Mathara een kaart gestuurd?
Ik denk dat je de spijker net NIET op z'n kop slaat Soury, maar evengoed zou ik je wél mijn geld toevertrouwenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar jullie begonnen er zelf over vanmiddag. En zo trots enzo !! Toen werd ik ff blauw van woede. Ik weet en ik noem geen namen maar dat jij en noek er al achter waren .. Ik heb jou ook nog een pm gestuurd en jij stuurde me door naar noek voor het adres. Hoe
Aardig geprobeerd Noek.. De vlieger gaat niet opquote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
Ik wist jack shit. Evenveel als iedere andere user. Ik heb alleen het ziekenhuisadres van Mathara zelf gekregen. Ik dacht trouwens wel dat ze lulde maar ja, ik denk wel meer. Zo denk ik ook wel dat Soury de tyfus moet krijgen met haar gezeik.
En ik vond het nog oprecht kut ook.
Waarom bemoei jij je er eigenlijk meequote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat je de spijker net NIET op z'n kop slaat Soury, maar evengoed zou ik je wél mijn geld toevertrouwen![]()
Gaat er ff eentje olie op 't vuur gooienquote:
Nee, een geheime val om haat te ontmaskeren. Want niemand wist of het echt een kloon was. Het leek er op, maar zelfs uit een klooncheck kwam niks. Dus dan was ze of alleen echt ziek (maar dan in haar hoofd) of wij hadden het helemaal mis. Sluit ik ook niet uit. Al denk ik nu het eerste. Maar goed, zeker weten doe je niks.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:39 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij begrijp ik het gewoon helemaal verkeerd. Ik heb nog eens teruggelezen en hier ben ik de mist ingegaan:
[..]
Vanaf toen ging ik denken dat Mathara een inside-job was en ging ik overal clues aan verbinden. Maar dat is dus niet juist. Geloof ik.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaat er ff eentje olie op 't vuur gooien.
Hoi! Linkje?quote:
Kruk achter in je nek moet je hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Aardig geprobeerd Noek.. De vlieger gaat niet op
Maar wel vanuit een mooie gedachte. Denk ik dan.quote:
Ja hey... die wist ik wel.quote:
Down the "Drain"quote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maarre... CarO had de Lapo. Waar is heur topique?
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Maarre... CarO had de Lapo. Waar is heur topique?
Nee-heeee. Niks door ons bedacht, wij waren net als iedereen met vermoeden. Alleen zit passief niet zo in mijn karakter, dus maar actief op zoek dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
Mathara , die fake houdt nog steeds de gemoederen bezig![]()
Ik had vanaf het begin al mijn bedenkingen over haar, helemaal toen ze het had over een drain in haar long![]()
Maar hoe zit het nou? Vanmiddag dacht ik even dat Mathara iemand/een kloon van hier was, ik kon het me niet voorstellen met de kloon-paranoia hier, maar toch![]()
Is ze wel of niet door iemand van jullie verzonnen? Of is alleen het ziekenhuisadres door jullie verzonnen?
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze mag wel dicht, gaan we verder met die van Caroo
Mergen?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze mag wel dicht, gaan we verder met die van Caroo
Ja kan toch? Doen we het overnieuw en dan op een manier dat het niet al na twee pagina's weer vrede isquote:
Moest het woord opzoeken, maar 't bestaat schijnbaar echtquote:Op maandag 13 juli 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zei vrede?
Van poep? Of een Drain. OEH, misschien is er wel iets met poep én een drain...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef CarOnline het volgende:
Neeeeee want ik wil op jullie boosaards poepen.
Zo.
En dat kan niet met een merge!
Ik heb even naar een plaatje gegoogled maar daar werd ik een beetje onpasselijk van
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:02 schreef remlof het volgende:
[..]
[RLS SC # 249] Het was iets met een drain...
Misschien kan je dan beter op stoma googlenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Van poep? Of een Drain. OEH, misschien is er wel iets met poep én een drain...
Precies. Bovendien hebben we meerdere keren door een FA een klooncheck laten uitvoeren. Daar kwam niets uit. Er was dus geen hard bewijs dat het een kloon was. Ook niet voor mods en dus ook niet voor (toen nog) Noekje.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee-heeee. Niks door ons bedacht, wij waren net als iedereen met vermoeden. Alleen zit passief niet zo in mijn karakter, dus maar actief op zoek dan.
Doen we dat toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer die is dicht, had weleens een merge mee willen maken
Ja nou hè.quote:
Zó Remlof zit je weer aan de knopjes.quote:
Vooral spammers en eentje die z'n notes op het forum gooidequote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Zó Remlof zit je weer aan de knopjes.![]()
Vertel eens wie heb je onlangs allemaal een ban gegegeven?
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Bovendien hebben we meerdere keren door een FA een klooncheck laten uitvoeren.
Het zijn zijn notes toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooral spammers en eentje die z'n notes op het forum gooide
O dat is zeker weer Sieg Heil SS und Gestapo?quote:
Ik 2 en weet bij god niet waarom en wat ik nu gewonnen heb.quote:
Ik kan net zo goed niks meer posten jij kent me te goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat is zeker weer Sieg Heil SS und Gestapo?
Je vieze plaatjes Coosquote:Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik 2 en weet bij god niet waarom en wat ik nu gewonnen heb.![]()
Remlof schep eens duidelijkheid!
Bij abonnementen op notes klikken, dan zie je hoeveel je er hebt...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Waar halen jullie je notes dan vandaan? Die kan je toch alleen zien als je aan abo hebt?
Ik heb geen notes, weet ik zeker
Ik vieze plaatjes???quote:
Zo en jij krijgt er nu weer 2 bij wegens belachelijk voorkomen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan vind ik twee wel verdomd weinig, die gast zit continu van die shit te spammen
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij abonnementen op notes klikken, dan zie je hoeveel je er hebt...
Maar ik weet echt niets van vieze plaatjes.quote:
Nog niet een derde. En dat kun jij trouwens niet eens zién, dus kun je nagaan hoe vriendelijk ik wel niet ben geworden door dit gewoon even te vertellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb 'r zeventien stuks![]()
Maar allemaal gekregen van Gert, dat is dan weer minder![]()
Het water was wel koud!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik 2 en weet bij god niet waarom en wat ik nu gewonnen heb.![]()
Remlof schep eens duidelijkheid!
Langzaam maar zeker wordt ik steeds wijzerquote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog niet een derde. En dat kun jij trouwens niet eens zién, dus kun je nagaan hoe vriendelijk ik wel niet ben geworden door dit gewoon even te vertellen.
Dan heb ik mijn 2 notes zeker aan jou te danken? Je ben nu toch openhartig.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog niet een derde. En dat kun jij trouwens niet eens zién, dus kun je nagaan hoe vriendelijk ik wel niet ben geworden door dit gewoon even te vertellen.
Nah... kom op, dit ligt toch even wat anders, Soury was aan het revalideren en liep op krukken,quote:Op maandag 13 juli 2009 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Desondanks vond ik, en een heleboel anderen ook, dat het er best dik bovenop lag dat ze een fake was.
Dat sommige users dat totáál eh.. ánders zagen en een kaartje gingen sturen, is dan wel grappig ja.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker wordt ik steeds wijzer![]()
Viel best mee en wat opviel dat was dat het zeewater zo schoon was voor de verandering.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het water was wel koud!![]()
Tenminste ik vond mezelf moedig hoor
Bedankt voor het smsje
we p-emmen ze voortaan wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:31 schreef FANN het volgende:
zal ik nog effe een vies plaatje posten dan maar Coos?
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
t!
Niet dat ik het zelf wel kan hoor.
Jij hoeft niet alles te weten.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je reply op Coos begreep ik al niet en deze ook niet
![]()
Wat wil je kwijt, gooi het er maar uit hoor![]()
Het noten van users die geile plaatjes posten, heeft niet mijn prioriteit.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn 2 notes zeker aan jou te danken? Je ben nu toch openhartig.
Jij zegt hetquote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het noten van users die geile plaatjes posten, heeft niet mijn prioriteit.![]()
Ze zijn 6 en 7 jaar oud die notes, Coos.
Ongelooflijk dat je er niet méér hebt gekregen in al die jaren dat je hier zat te viezerikken en vuilbekken. Pruts mods.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post uit een eerder topic en ik had geen zin de quote te zoekenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Het is een kunst om op te gaan in de massa.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Schatje, Stam plus -t is alleen bij Hij... Niet bij ik...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Wat ik al zeiquote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk dat je er niet méér hebt gekregen in al die jaren dat je hier zat te viezerikken en vuilbekken.
Maar ben nu toch wel nieuwsgierig wat ik toen heb uitgespookt.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is een kunst om op te gaan in de massa.
Ja, dat was dom van mijquote:Op maandag 13 juli 2009 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
En jij zei: wordt ik, dat vond ik niets voor jou
Dat vertelde Liesje alquote:Op maandag 13 juli 2009 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Schatje, Stam plus -t is alleen bij Hij... Niet bij ik...![]()
Het waren dingen die op je Wanadoo webspace stonden, die staan er vast niet meerquote:Op maandag 13 juli 2009 22:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ben nu toch wel nieuwsgierig wat ik toen heb uitgespookt.![]()
Toen was ik nog jong en onbedorven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |