abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70947002
Om een lang verhaal kort te maken, ik ga met mijn vriendin naar Parijs, althans dat is de bedoeling. We zijn een jong stel (beide 18) dus we hebben niet veel eisen. Wel, 100% zeker moeten we 3 augustus in de avond in parijs zijn (belangrijke data voor ons) en het liefst voor ongeveer 3 dagen. Nou zie ik soms wel eens acties "voor 5 euro met het vliegtuig naar parijs" maar nu ik zelf zoek kan ik echt niks vinden in die richting. Het vervoer is het grootste probleem, simpelweg aangezien ik alleen dure dingen kan vinden, vond bijv een actie "voor 25 euro met de trein retour naar parijs" en dat blijkt dan totaal toch 150 te worden. Ook de bus vinden we geen probleem, als het maar het goedkoopste is!

Nou het hotel, zat hier wat te zoeken, maar er is zooooveel keuze, echt lastig. Ook dit willen we graag ZO GOEDKOOP MOGELIJK, we gaan toch niet veel in het hotel zijn. Een bad zou leuk zijn maar is niet noodzakelijk.

Dr is vast wel iemand die betere acties weet of leuke tips en ervaringen heeft. Ben erg benieuwd of iemand wat leuks voor ons weet

Bedankt alvast!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_70947319
ryanair.com
eurolines.nl
kusje
pi_70947822
www.ns-hispeed.nl en dan moet je heel veel geluk hebben en lang zoeken en soms vind je iets heel goedkoops
gr gr
  maandag 13 juli 2009 @ 21:58:11 #4
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_70947968
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:42 schreef Hakkyy het volgende:
ryanair.com
eurolines.nl
Ryanair vliegt vanuit Eindhoven niet naar Parijs..

Eurolines zat ik ook aan te denken alhoewel, iIs uiteindelijk volgens mij hetzelfde als met de trein....
pi_70948010
Waarvandaan in NL wil je vertrekken.

Kijk bijvoorbeeld eens bij Milot reizen of busreizen van Peter Langhout / Van Nood
pi_70948037
Maar nergens dus echte kloppende "voor 5 euro naar parijs" acties?
Of nouja, iets meer mag natuurlijk ook wel, maar het goedkoopste wat ik nu vind is via eurolines 130 euro.
pi_70948065
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:59 schreef DutchTrain het volgende:

Kijk bijvoorbeeld eens bij Milot reizen of busreizen van Peter Langhout / Van Nood
Liefst in de buurt van Arnhem, maar hoor dat andere minder drukke vliegvelden meestal veel goedkoper zijn toch?
pi_70948137
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:59 schreef DutchTrain het volgende:

Zie op milot reizen wel leuke dingen, retour parijs 32 euro, maar dan moet je dezelfde dag terug
pi_70948171
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:02 schreef delano.888 het volgende:
Zie op milot reizen wel leuke dingen, retour parijs 32 euro, maar dan moet je dezelfde dag terug
Niemand verplicht je om in de bus terug te stappen.
pi_70948274
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Niemand verplicht je om in de bus terug te stappen.
Terug thuis komen vind ik wel handig
pi_70948541
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:06 schreef delano.888 het volgende:
Terug thuis komen vind ik wel handig
Als dit het goedkoopst en makkelijkst is op de heenweg, koop je op de terugweg een enkele reis met eurolines of met de thalys, dat bedoelde ik meer

retourtje Utrecht - Parijs met Eurolines is overigens ook maar 64 euro pp
pi_70948643
http://www.vannood.nl/busreizen.asp?dd=3&mm=8&yyyy=2009&ID=16&nr=&month=8|2009&refreshID=9910
Dit lijkt me al wel gunstig, alleen aangezien ik echt 0,0 kan vinden over wat voor hotel er dan bij zit, zal het best wel iets onredelijks zijn nietwaar?

En 's ochtends vertrekken uit utrecht op de 3e, hoe laat ben ik dan daar?
pi_70948675
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Als dit het goedkoopst en makkelijkst is op de heenweg, koop je op de terugweg een enkele reis met eurolines of met de thalys, dat bedoelde ik meer

retourtje Utrecht - Parijs met Eurolines is overigens ook maar 64 euro pp
Dat vind ik nou niet echt goedkoop ofzo..
pi_70948794
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:16 schreef delano.888 het volgende:
Dan had je eerder moeten boeken, was het 19 euro retour pp geweest.
pi_70948866
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dan had je eerder moeten boeken, was het 19 euro retour pp geweest.
Zo das idd beter...
pi_70948893
quote:
http://www.vannood.nl/busreizen.asp?dd=3&mm=8&yyyy=2009&ID=16&nr=&month=8|2009&refreshID=9910
Dit lijkt me al wel gunstig, alleen aangezien ik echt 0,0 kan vinden over wat voor hotel er dan bij zit, zal het best wel iets onredelijks zijn nietwaar?

En 's ochtends vertrekken uit utrecht op de 3e, hoe laat ben ik dan daar?
Die hotels zijn meestal eenvoudige 3* hotels net buiten de ring, maar wel in de buurt van een metrostation. Vreemd dat ze dat er niet bij zetten.

Die bus zal er een uurtje of zeven a acht over doen.
pi_70949186
Als dat is waar ik met Van Nood heen ben geweest is het zo'n 600m lopen naar een bus&metrostation.
dag
pi_70949293
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:29 schreef Peter het volgende:
Als dat is waar ik met Van Nood heen ben geweest is het zo'n 600m lopen naar een bus&metrostation.
Jij hebt ook een 3 daagse parijs excursie gehad? Hoe beviel het hotel?
600m, das 10 minuten ongeveer toch?
  maandag 13 juli 2009 @ 22:35:34 #19
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_70949430
quote:

[..]

Je hebt het over pak en beet 500 km en je vind dat niet goedkoop? Misschien moet je even vragen of je moeder je wilt brengen.

( en verder; kijk eens op marktplaats voor tweedehands treinkaartjes)
Big mouth strikes again
pi_70949510
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik het hotel waren ze aan het verbouwen ( op zaterdagochtend om 8u beginnen ), maar werder welk oké. koele kamers, typisch frans ontbijt ( een croissantje met jam ) en geen poespas.
dag
pi_70949533
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef delano.888 het volgende:

[..]

ik weet niet hoe jij loopt
I pwn u!
  maandag 13 juli 2009 @ 22:42:28 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70949707
Jezus, zorg dan eerst dat je geld hebt of zo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_71014342
Iemand goedkopere ideeën voor als we een paar weekjes later gaan?
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:37:12 #24
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_71016968
gast... ik wil niet lullig doen enzo maarhe een paar opmerkingen;

- vliegen naar parijs is idioot, al zou het gratis zijn. Simpelweg omdat je moet inchecken, op tijd naar vliegveld, security, vervoer van en naar vliegveld etc.. Ben je sowieso LANGER onderweg dan als je met de trein of auto gaat. Zowel qua tijd, irritatie en ongemak, als qua geld (denk kosten vervoer van en naar vliegvelden)

- als je zo extreem cheapo moet doen, ga gewoon niet, serieus! Wacht tot je meer geld hebt of maak er een leuk dagje van in NL. Parijs is niet romantisch en leuk als je over elke euro moet nadenken, als je in een stinkend kakkerlakken hotel verblijft en mcdonalds moet eten 3 dagen lang. Kijk, als je er een sport van maakt dat het goedkoop moet zijn dan moet je gaan liften, in een tent kamperen ergens etc maar ik betwijfel of dat is wat je wil.

- Als je het een beetje goedkoop wil doen, gewoon bookings.com in de gaten houden.. sorteer op "prijs kamer voor 2", speel een beetje en kijk wanneer de prijzen laag zijn. Vaak kan je ook tot week ervoor of soms dag ervoor annuleren dus als je ondertussen een goedkopere aanbieding ziet vrijkomen, cancel en boek opnieuw.

- wat betreft vervoer goedkoopste is denk ik toch wel trein, moet je alleen niet kijken wat het kost op jouw dag maar wanneer het goedkoopst is en dan gewoon boeken.

Verder, hou echt rekening mee dat Parijs relatief duur is, wil je een beetje leuke tijd hebben daar en vind je vervoer van paar tientjes al duur, vergeet het dan maar.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:18:50 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_71024605
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:37 schreef spooky1234 het volgende:
gast... ik wil niet lullig doen enzo maarhe een paar opmerkingen;

- vliegen naar parijs is idioot, al zou het gratis zijn. Simpelweg omdat je moet inchecken, op tijd naar vliegveld, security, vervoer van en naar vliegveld etc.. Ben je sowieso LANGER onderweg dan als je met de trein of auto gaat. Zowel qua tijd, irritatie en ongemak, als qua geld (denk kosten vervoer van en naar vliegvelden)

- als je zo extreem cheapo moet doen, ga gewoon niet, serieus! Wacht tot je meer geld hebt of maak er een leuk dagje van in NL. Parijs is niet romantisch en leuk als je over elke euro moet nadenken, als je in een stinkend kakkerlakken hotel verblijft en mcdonalds moet eten 3 dagen lang. Kijk, als je er een sport van maakt dat het goedkoop moet zijn dan moet je gaan liften, in een tent kamperen ergens etc maar ik betwijfel of dat is wat je wil.

- Als je het een beetje goedkoop wil doen, gewoon bookings.com in de gaten houden.. sorteer op "prijs kamer voor 2", speel een beetje en kijk wanneer de prijzen laag zijn. Vaak kan je ook tot week ervoor of soms dag ervoor annuleren dus als je ondertussen een goedkopere aanbieding ziet vrijkomen, cancel en boek opnieuw.

- wat betreft vervoer goedkoopste is denk ik toch wel trein, moet je alleen niet kijken wat het kost op jouw dag maar wanneer het goedkoopst is en dan gewoon boeken.

Verder, hou echt rekening mee dat Parijs relatief duur is, wil je een beetje leuke tijd hebben daar en vind je vervoer van paar tientjes al duur, vergeet het dan maar.
Helemaal mee eens.

Geen enkele wereldstad is leuk als je er vervolgens geen cent wilt uitgeven. 64 euro p.p. is niet veel geld voor een retourtje naar Parijs in het hoogseizoen. Tuurlijk kan het goedkoper maar dan had je eerder moeten zijn. En wat dacht je van kosten voor eten/drinken in Parijs. Om nou iedere avond in de McDonalds te zitten is ook weer zo zonde toch als je in Parijs zit?

Ga gewoon een leuk dagje naar ee stad in Nederland/België wat goed bereikbaar is met de trein (ik neem aan dat jullie studeren, dus korting hebben op de trein). Dus ga naar Antwerpen, Amsterdam, Gent, Brugge of Brussel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')