Ryanair vliegt vanuit Eindhoven niet naar Parijs..quote:
Liefst in de buurt van Arnhem, maar hoor dat andere minder drukke vliegvelden meestal veel goedkoper zijn toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
Waarvandaan in NL wil je vertrekken.
Kijk bijvoorbeeld eens bij Milot reizen of busreizen van Peter Langhout / Van Nood
Zie op milot reizen wel leuke dingen, retour parijs 32 euro, maar dan moet je dezelfde dag terugquote:Op maandag 13 juli 2009 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
Waarvandaan in NL wil je vertrekken.
Kijk bijvoorbeeld eens bij Milot reizen of busreizen van Peter Langhout / Van Nood
Niemand verplicht je om in de bus terug te stappen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:02 schreef delano.888 het volgende:
Zie op milot reizen wel leuke dingen, retour parijs 32 euro, maar dan moet je dezelfde dag terug
Terug thuis komen vind ik wel handigquote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om in de bus terug te stappen.
Als dit het goedkoopst en makkelijkst is op de heenweg, koop je op de terugweg een enkele reis met eurolines of met de thalys, dat bedoelde ik meerquote:
Dat vind ik nou niet echt goedkoop ofzo..quote:Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als dit het goedkoopst en makkelijkst is op de heenweg, koop je op de terugweg een enkele reis met eurolines of met de thalys, dat bedoelde ik meer
retourtje Utrecht - Parijs met Eurolines is overigens ook maar 64 euro pp
Dan had je eerder moeten boeken, was het 19 euro retour pp geweest.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:16 schreef delano.888 het volgende:
Dat vind ik nou niet echt goedkoop ofzo..
Zo das idd beter...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan had je eerder moeten boeken, was het 19 euro retour pp geweest.
Die hotels zijn meestal eenvoudige 3* hotels net buiten de ring, maar wel in de buurt van een metrostation. Vreemd dat ze dat er niet bij zetten.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:16 schreef delano.888 het volgende:
http://www.vannood.nl/busreizen.asp?dd=3&mm=8&yyyy=2009&ID=16&nr=&month=8|2009&refreshID=9910
Dit lijkt me al wel gunstig, alleen aangezien ik echt 0,0 kan vinden over wat voor hotel er dan bij zit, zal het best wel iets onredelijks zijn nietwaar?
En 's ochtends vertrekken uit utrecht op de 3e, hoe laat ben ik dan daar?
Jij hebt ook een 3 daagse parijs excursie gehad? Hoe beviel het hotel?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:29 schreef Peter het volgende:
Als dat is waar ik met Van Nood heen ben geweest is het zo'n 600m lopen naar een bus&metrostation.
Je hebt het over pak en beet 500 km en je vind dat niet goedkoop? Misschien moet je even vragen of je moeder je wilt brengen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet echt goedkoop ofzo..
Ik het hotel waren ze aan het verbouwen ( op zaterdagochtend om 8u beginnenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een 3 daagse parijs excursie gehad? Hoe beviel het hotel?
600m, das 10 minuten ongeveer toch?
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een 3 daagse parijs excursie gehad? Hoe beviel het hotel?
600m, das 10 minuten ongeveer toch?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:37 schreef spooky1234 het volgende:
gast... ik wil niet lullig doen enzo maarhe een paar opmerkingen;
- vliegen naar parijs is idioot, al zou het gratis zijn. Simpelweg omdat je moet inchecken, op tijd naar vliegveld, security, vervoer van en naar vliegveld etc.. Ben je sowieso LANGER onderweg dan als je met de trein of auto gaat. Zowel qua tijd, irritatie en ongemak, als qua geld (denk kosten vervoer van en naar vliegvelden)
- als je zo extreem cheapo moet doen, ga gewoon niet, serieus! Wacht tot je meer geld hebt of maak er een leuk dagje van in NL. Parijs is niet romantisch en leuk als je over elke euro moet nadenken, als je in een stinkend kakkerlakken hotel verblijft en mcdonalds moet eten 3 dagen lang. Kijk, als je er een sport van maakt dat het goedkoop moet zijn dan moet je gaan liften, in een tent kamperen ergens etc maar ik betwijfel of dat is wat je wil.
- Als je het een beetje goedkoop wil doen, gewoon bookings.com in de gaten houden.. sorteer op "prijs kamer voor 2", speel een beetje en kijk wanneer de prijzen laag zijn. Vaak kan je ook tot week ervoor of soms dag ervoor annuleren dus als je ondertussen een goedkopere aanbieding ziet vrijkomen, cancel en boek opnieuw.
- wat betreft vervoer goedkoopste is denk ik toch wel trein, moet je alleen niet kijken wat het kost op jouw dag maar wanneer het goedkoopst is en dan gewoon boeken.
Verder, hou echt rekening mee dat Parijs relatief duur is, wil je een beetje leuke tijd hebben daar en vind je vervoer van paar tientjes al duur, vergeet het dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |