Bij de mac eten is simpelweg omdat we allebei niet van restaurants houden, vinden we "te". Dus wordt idd mac, of in het hotel wat ze te bieden hebben, of dingen uit de supermarkt (stokbroden?)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat je wilt besparen op vervoer en hotel begrijpen we best. Dat doen de meesten van ons. Je hebt het echter ook over bij de Mac eten en ZO GOEDKOOP MOGELIJK 3 dagen rondbrengen in Parijs. Als je een budget hebt van 1000 euro moet je ook een beetje genieten van je 1-jarig jubileum lijkt me
Ja, en is het er helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:12 schreef k_man het volgende:
Het dondert niet hoe veel of hoe weinig je te besteden hebt, drie dagen bij de Mac eten is sowieso bespottelijk.
Weet je vriendin dit eigenlijk al?
Ik neem aan dat je begrijpt dat er een enorm veel mogelijkheden zijn tussen bij de Mac eten en bij een sterrenrestaurant eten. Er zijn bistrotjes, eetcafétjes en weet ik veel hoeveel andere mogelijkheden. Voor 15 euro kun je ook prima eten. Maar als je een dergelijk simpel restaurantje al "te" vindt, misschien moet je dan ook niet in een hotel gaan slapen maar in een simpel hostel of onder een brug van de Seine...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij de mac eten is simpelweg omdat we allebei niet van restaurants houden, vinden we "te". Dus wordt idd mac, of in het hotel wat ze te bieden hebben, of dingen uit de supermarkt (stokbroden?)
Dat heeft verder niks met geld te maken.
Want je kan ook wel goedkoper eten nog dan de mac, als je zou willen
Heb je ons een week lang lopen fucken, in een hotel gaan zitten voor 130 euro per nacht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:11 schreef delano.888 het volgende:
Voor de geïnteresseerde:
http://www.hotel-residence-europe.com/
Gaan we heen van 2 tot 6 augustus![]()
![]()
![]()
Reviews
Dus niet hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je ons een week lang lopen fucken, in een hotel gaan zitten voor 130 euro per nacht.Ik ben je helemaal kwijt
Special weekend offer van ¤ 60 per nacht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je ons een week lang lopen fucken, in een hotel gaan zitten voor 130 euro per nacht.Ik ben je helemaal kwijt
Nog wat minder, dit is de totaalprijs hotel voor 2 personenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Special weekend offer van ¤ 60 per nacht.
Wel vier nachten, dus een reis van 5 dagen. Meer tijd om die ¤ 1.000 er door te jagen.
Minder? Volgens mij kom je via de site van het hotel zelf uit op ¤ 240 (4 maal ¤ 60).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog wat minder, dit is de totaalprijs hotel voor 2 personen![]()
[ afbeelding ]
En dat is dus echt waar dit mooie hotel (2 persoons kamer)
http://www.hotel-residence-europe.com/
Wat doe ik dan fout? Je weet dat we een dubbel room hebben he? Willen wel een 2 persoons bed natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Minder? Volgens mij kom je via de site van het hotel zelf uit op ¤ 240 (4 maal ¤ 60).
Neehoor, dat komt goedquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:20 schreef k_man het volgende:
Oh en ik lees dat er naast het hotel een pizzeria zit. Da's toch niet te?
Niks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:29 schreef delano.888 het volgende:
Wat doe ik dan fout? Je weet dat we een dubbel room hebben he? Willen wel een 2 persoons bed natuurlijk
Goeie tip, ik kom er ook regelmatig. In La Defense zit er bijvoorbeeld een. Drie nachten voor 108 euro per persoon inclusief ontbijt. Meestal zit er ook een bad in en op zondag 2 augustus kun je gratis naar sommige musea, waaronder het Louvre.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:20 schreef DutchTrain het volgende:
Overigens zijn de IBIS/Etap etc hotels net buiten de ring ook heel goed betaalbaar en voor 2 personen goedkoper dan dat waardeloze superhostel in Parijs
Lees anders even verder, we hebben al geboektquote:Op zondag 19 juli 2009 22:04 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Goeie tip, ik kom er ook regelmatig. In La Defense zit er bijvoorbeeld een. Drie nachten voor 108 euro per persoon inclusief ontbijt. Meestal zit er ook een bad in en op zondag 2 augustus kun je gratis naar sommige musea, waaronder het Louvre.
Hotels zijn sowieso iets goedkoper in deze tijd van het jaar. Soms is de derde nacht gratis, dus misschien dat er ook in Parijs zelf wel iets voordeligs te vinden is.
Kijk, hier heb ik wat aan, kan je me wat meer vertellen over waar je dit vandaan hebt bijv?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:56 schreef JDude het volgende:
Probeer alvast uit te zoeken hoe je aan meerdaagse metrotickets komt. Je zit buiten de Périphérique, dus dat wil je niet elke dag lopen denk ik. Verder even uitkijken als je de metro pakt, die splitst zich namelijk een paar haltes voor jullie hotel in een noordwestelijke en een noordoostelijke tak.
Waar zie je dat? Kan ik dat ook van tevoren bestellen of gewoon gelijk als ik aankom?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:19 schreef JDude het volgende:
5 dagen zone 1, 2 en 3 is 28,30. Aan die zones heb je voor het centrum en je hotel genoeg. Disney ligt een pokkeneind buiten de stad, daar zul je inderdaad een ander kaartje voor nodig hebben.
http://www.ratp.info/informer/hollandais/paris_visite.phpquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Kan ik dat ook van tevoren bestellen of gewoon gelijk als ik aankom?
Als ik een reis plan vanaf Mairie de Clichy staat er anders dit:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:38 schreef delano.888 het volgende:
Hotel ligt op zone 5, das kutidd 48 euro pp dus
Maarquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik een reis plan vanaf Mairie de Clichy staat er anders dit:
Transit Fare Zone(s) : 1 - 2
Metro trips require only a "zone 1-2" ticket
Ik snap t nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:08 schreef Marky_Mark01 het volgende:
het is simpel:
Ik zag op de website dat het hotel met de metro te bereiken is. In dat geval volstaat een dagkaart (of vijfdagenkaart in jouw geval) voor zones 1-3.
Reis je met de RER dan is het een iets ander verhaal.
Hoe kom je erbij dat je hotel in zone 5 ligt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap t niet![]()
Het hotel ligt toch in zone 5, en het centrum in 1, dus dan moet ik toch 4 zones kunnen?
En wat is RER?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:19 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat je hotel in zone 5 ligt?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar
[ afbeelding ]
Het centrum ligt in 1, en het hotel toch echt in 5.
Nu zie ik pas het station Ouen zonder toevoeging in zone 2, je hebt helemaal gelijk, geweldigquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:30 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Ik zag deze kaart al voorbijkomen, maar het hotel Résidence Europe Clichy ligt toch echt in zone 2.
Ik heb echt geen idee wat buiten de Pheriferique isquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:45 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Eerste keer Parijs en je gaat buiten de Pheriferique zitten?
Disney is niet zo duur, gok op 12 euro retourtje ofzo.
Als ik het even plat mag zeggen, binnen de pherifique is Parijs, daarbuiten zit je in rotwijken en zit je gewoon lang in de metro naar de highlights.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat buiten de Pheriferique is
Das mooi dat overleef ik wel
Valt op zich nog wel mee. Met de metro heeft ze een directe verbinding naar Champs Élysées Clemenceau en vanaf daar ben je met metrolijn 1 binnen een paar haltes bij het Louvre.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als ik het even plat mag zeggen, binnen de pherifique is Parijs, daarbuiten zit je in rotwijken en zit je gewoon lang in de metro naar de highlights.
Ok, de arc de la defense ligt dus ook in een "rotwijk"?quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als ik het even plat mag zeggen, binnen de pherifique is Parijs, daarbuiten zit je in rotwijken en zit je gewoon lang in de metro naar de highlights.
Heb er een dagje rondgelopen(rond clichy) en vond de sfeer toch vele malen minder dan binnen de Pheri.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:55 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee. Met de metro heeft ze een directe verbinding naar Champs Élysées Clemenceau en vanaf daar ben je met metrolijn 1 binnen een paar haltes bij het Louvre.
Even voor de duidelijkheid,quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Heb er een dagje rondgelopen(rond clichy) en vond de sfeer toch vele malen minder dan binnen de Pheri.
@delano. Bij de Arc de Defense wil je niet in een hotel zitten hoor, echt een zakenwijk.
Maar ik neem toch aan dat je s'avonds nog naar je hotel wil kunnen lopen zonder constant over je schouder te moeten kijken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid,
-Of we zijn in het hotel gezellig met zn 2,
-Of we zijn in de pizzeria dr naast
-Of we zijn ergens in het (blijkbaar veel gezelligere) centrum.
Dan hebben we dus ook geen "last" van de wijk.
Die heb ik ook!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:27 schreef Muck het volgende:
wij gaan ook in augustus naar Parijs en hebben via het reisbureau een 100%Parijs-gidsje geregeld.
hier staan veel leuke dingen in en er zit een opvouwbare kaart in van de stad én een plattegrond van de metro, heel handig dus
precies, het is voor mij nu de vierde keer, maar ik kwam dingen tegen in het boekje die ik nog nooit gezien heb!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Leuk voor mensen die er al vaker zijn geweest ook, die kleine restaurantjes en barretjes. Echt een aanrader!(Al heb ik geen een van die wandelingen gemaakt)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |