Nooit in de US geweest?quote:
Klopt toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:07 schreef t1m0k het volgende:
Klacht: RTL Nieuws zegt dat Manhattan verticale en horizontale straten heeft
oost-west en noord-zuid georienteerd zou een betere omschrijving zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 22:11 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Klopt toch?Hoe zou jij het omschrijven? Straten die in een vierkantje liggen? Straten die haaks op elkaar staan?
Echt bazen mijden alles hoger dan 53rd street West.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:48 schreef sinadO het volgende:
Als de zon recht door de Avenues (de verticale straten) schijnt is dat idd prachtig om te zien. Als je er ooit bent, niet veel hoger gaan dan pakweg 108th Street (de horizontale straten), daar begint als ik het goed heb negerterritorium.
Want die komen ook nooit in Central Park?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt bazen mijden alles hoger dan 53rd street West.
Jawel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 05:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Want die komen ook nooit in Central Park?
Leg mij eens uit hoe dat geografisch gezien dan mogelijk is als ze niet hoger dan 53rd St komen.quote:
West zeg ik toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe dat geografisch gezien dan mogelijk is als ze niet hoger dan 53rd St komen.
Ik bedoelde ook 59.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef sinadO het volgende:
Ja west. Mooie straat! En die loopt door naar oost. Maar ik mis je punt want 53 < 59.
Gast.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |