jij bent net zo bagger als die clipquote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
Attack! Attack! is tof, had ze toen in de Melkweg gezien
Dus, TS. Ik weet niet wat je probleem is. Je bent blijkbaar de enige.quote:
nee hoor, hier is er nog 1 die vampiermuziek haatquote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus, TS. Ik weet niet wat je probleem is. Je bent blijkbaar de enige.
*zet dazed and confused op*quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef _Perpetuous_Dreamer_ het volgende:
Gatverdamme emo attack in klaagbaak. Waar zijn de mensen met smaak?
Attack! Attack! is Attack Attack! nietquote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zeg, Perpetuous Dreamer, waarom verdoe je je tijd aan die band? Ga lekker slapen, of zo.
slechte metalcore met wannabe techno zooiquote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Plums het volgende:
T is btw screamo/metalcore denk ik zo.
Net zoals elke gothic een emo noemen of andersomquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt een goede manier gekozen om te gaan 'slapen', byebye.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:29 schreef Jawzz het volgende:
Dit is zo gay dat mijn kringspier spontaan zich dichttrekt
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:20 schreef _Perpetuous_Dreamer_ het volgende:
WTF zo slecht, check die gast op 0.58 sec!En dat eurodance stukje
_! Laten we het maar niet over hun danspasjes hebben
![]()
KIlacht: emo/add/grabcore om te lachen zo triest
Doen alsof er een verschil isquote:Op maandag 13 juli 2009 19:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Net zoals elke gothic een emo noemen of andersom
wat een kankerherriequote:
Die ga ik wss zien.quote:
Dat is echt trooo manquote:Op maandag 13 juli 2009 19:38 schreef beelz het volgende:
Ga dit luisteren... voel je je beter door na de schijtbagger uit de OP.
Dat kan jij inderdaad niet, nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:35 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Het onderscheid niet kunnen zien/horen
Ga huilen emo. Zogenaamd willen afscheiden van de samenleving en dan nog bij een groep willen horen emo.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doen alsof je er alles over weet en het dan toch fout hebben.
Yesh.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik ook, met Bring me the horizonA Day to remember
Het weer fout hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:40 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ga huilen emo. Zogenaamd willen afscheiden van de samenleving en dan nog bij een groep willen horen emo.
Wat wil je? Dit is klaagbaak.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het weer fout hebben.
En die edit was niet nodig, zonder was je post ook al inhoudloos.
hij moet schijtenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:47 schreef Jamiroquai het volgende:
[ afbeelding ]
Giggety giggety giggety.
Oh yeah. Hm Hm.
Rise Against ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Holy fuck. Zelfs Tokio Hotel is beter dan deze bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Rage Against The Machine blijven opperbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Ik wel hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat kan jij inderdaad niet, nee.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
quote:
quote:
Je bent veel te mild.quote:
hoe heb je van die flv (youtube) een gif bestand gemaakt, ?quote:
ik heb het over Attack! Attack! niet Attack Attack!, zijn 2 verschillende bandsquote:Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Je bent veel te mild.
Het is meer iets als:
Als kanker een geluid zou hebben, zou het zo klinken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Je bent veel te mild.
Het is meer iets als:
Als kanker een geluid zou hebben, zou het zo klinken.
Waarschijnlijk alletwee psychoseveroorzakende kutbands. Deze iig wel.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik heb het over Attack! Attack! niet Attack Attack!, zijn 2 verschillende bands
de ander is wannabe emo jankmuziekquote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alletwee psychoseveroorzakende kutbands. Deze iig wel.
Ook muzikale AIDS dus.quote:
dat hartje er ook bijquote:Op maandag 13 juli 2009 20:16 schreef Nikmans het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over drum & bass in plaats van metal
Ik heb geen problemen met commerciële muziek. Eigenlijk is elke band die een cd uitbrengt gewoon commercieel dus who cares? Elke band wil zijn plaatjes verkopen. Ik heb wel een hekel aan deze stront.quote:
Het is een referentie.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met commerciële muziek. Eigenlijk is elke band die een cd uitbrengt gewoon commercieel dus who cares? Elke band wil zijn plaatjes verkopen. Ik heb wel een hekel aan deze stront.
Ah... Ik ken maar weinig van Osdorp Posse, ik heb er geen hekel aan maar het is niet helemaal mijn muziek.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Het is een referentie.
http://www.metrolyrics.co(...)cs-osdorp-posse.html
Treffende omschrijving.quote:
al het cleane zang is autotunequote:Op maandag 13 juli 2009 23:37 schreef Merkie het volgende:
Zie ze dan overdreven als een stel mongolen headbangen.
[..]
Treffende omschrijving.
Edit: er zit ook nog een stukje auto-tune in![]()
![]()
.
Metal is ondertussen zo mainstream als de teringquote:Op maandag 13 juli 2009 22:21 schreef Ruhn het volgende:
Altijd lekker voor in de autoga lekker allemaal huilen met je kanker TMF/MTV ''muziek''
Het is dan ook een band om te luisteren, niet om te zienquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:27 schreef shadowflash het volgende:
Ik eh vind het wel grappig klinken sommige stukjes , maar dan doe ik mn ogen open en dan moet ik huilen van verdrietMijn metal hartje is gebroken , wat is er gebeurd met de tijd dat gare Finnen die staan te raggen op gitaren
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ohja die "moves"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel emo allemaal
Maar maar ze huppelen , nou weet ik niet of ik moet janken of huilen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is dan ook een band om te luisteren, niet om te zien
die gifjes zijn geniaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef Merkie het volgende:
Newsflash: het is zowel verschrikkelijk om te zien als om aan te horen.
Als je van bagger een gifje maakt wordt het meestal geniaal ja, neemt niet weg dat het bronmateriaal bagger wasquote:
Huppelcorequote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Maar maar ze huppelen , nou weet ik niet of ik moet janken of huilen.
Ik zie dit niet echt groot worden , Huppel Pit , De Huppel Wall of Death , en de hardcore fans staan vooraan te huppelen![]()
![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Metal is ondertussen zo mainstream als de tering
Aziatische mannen van de verkeerdequote:
Tussenweg dan maar?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:47 schreef Shadowlyse het volgende:
Er zitten wel aardige gitaar deuntjes in de geplaatste linkjes. Alleen dat geschreeuw en gegrund en zo is een beetje
Deze bagger noemen ze 'crunkcore'quote:
Gadver. Dan ben je ook gek als je dat in je rug laat snijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Heatseeker het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef _Perpetuous_Dreamer_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mensen die het topic niet lezen en dus een reactie plaatsen die nergens op slaan zijn het triestsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En mensen zoals juicyhill die naar die crap luisteren zijn net zo triest
Lees de fipo dan metalheadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mensen die het topic niet lezen en dus een reactie plaatsen die nergens op slaan zijn het triests
Of ik ben scheel, of jijquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Lees de post van Juicyhill dan.
Dat gaat over Attack! attack!
Jij bent scheel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Of ik ben scheel, of jij
Ik denk zelf optie 2
Goede comebackquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:32 schreef J.Herrer het volgende:
What's the difference
Het is allebei troep voor labiele suicidale mensen
HAHAHA. -ziet het al helemaal voor zich-quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Maar maar ze huppelen , nou weet ik niet of ik moet janken of huilen.
Ik zie dit niet echt groot worden , Huppel Pit , De Huppel Wall of Death , en de hardcore fans staan vooraan te huppelen![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |