Jij, met 187.quote:
chielusquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:44 schreef Patch het volgende:
wie had de 35e ?
Waarom mis ik nou deze vragen meestal netquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat leek me logischer, aangezien hij deze week in première gaat
35 films met een nummer in de titel graag.Geen sequels, het woord of cijfer moet los staan en de cijfers moeten verschillend zijn.
Sshhht..... misschien horen ze het nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:14 schreef Patch het volgende:
[..]
De ietwat voor de hand liggende keywords zijn al geraden lijkt me
Patch +1quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:55 schreef Patch het volgende:
Zeker weten Intre?
Aangezien je geen puntje gepost had...
Volgens mij gaat het sneller bereikt worden en is het ook een stuk leuker als we gewoon veel punten pakken dmv relatief makkelijke vragen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:41 schreef wyccie het volgende:
plate
bowl
treasure map
forest
jungle
god
king
prince
princess
cowboy hat
boots
belt
jacket
Op naar topic 10.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het sneller bereikt worden en is het ook een stuk leuker als we gewoon veel punten pakken dmv relatief makkelijke vragen.
Relatief makkelijk zei ik. Het hoeven geen vragen te zijn als: Wie is de vriendin van Mickey Mouse ofzo....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:46 schreef wyccie het volgende:
Ok, dan wacht ik op een makkelijke vraag van Patch.
Nou meer iemand die gewoon dit als leuk tijdverdrijf ziet. Pagina's volposten met lijstjes trefwoorden vind ik een beetje saai. Meer lol en meer punten met een snel verloop van vragen en antwoorden lijkt me.quote:
zoals ik zeiquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Platoon?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou meer iemand die gewoon dit als leuk tijdverdrijf ziet. Pagina's volposten met lijstjes trefwoorden vind ik een beetje saai. Meer lol en meer punten met een snel verloop van vragen en antwoorden lijkt me.
Yep! We trappen het gaspedaal tot de bodem in nu!quote:
trappen danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! We trappen het gaspedaal tot de bodem in nu!
Chielus +1
SamuelofSEK +1quote:
The Guru is forgiven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:44 schreef Patch het volgende:
Sorry, kreeg onverwacht bezoek, maar zal wel door de vingers gezien worden toch?
Gezien de vele opstartertjes van mijn kant uit
Is dit niet the mummy 3 : tomb of the dragon emperor ?quote:
Hero ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ook geen mummy 3.
Film is geregisseerd door Woo.
[ afbeelding ]
Moet hem nog steeds zien, de beelden zijn iig prachtig.quote:
Paul Oakenfold?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef Chielus het volgende:
[..]
Moet hem nog steeds zien, de beelden zijn iig prachtig.
Nieuwe Vraag (inkoppertje)
Van wie is de bekende muziektune uit de Bourne-films.
Muziek en films is niets voor mijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ozzy ozbournequote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:11 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ach kut natuurlijk... Oakenfold hoor je allen tijdens auto achtervolgingen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |