quote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef patatmetfriet het volgende:
Haar man was het zatTenminste, geen idee, zo op boulevard.
ben jij haar man gezien je username?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:34 schreef patatmetfriet het volgende:
Haar man was het zatTenminste, geen idee, zo op boulevard.
Whahaha!quote:
Precies, die vrouwen verdienen gewoon een paar patsen als ze me zulke rare praatjes komenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Triggershot het volgende:
Nederlanders scheiden te veel, te snel, te onnozel.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:43 schreef starla het volgende:
Sonja kwam erachter dat manlief van beide walletjes at.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manlief stond op de HOP?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:43 schreef starla het volgende:
Sonja kwam erachter dat manlief van beide walletjes at.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Triggershot het volgende:
We hebben het over Sonja Bakker.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Triggershot het volgende:
En jij verwacht hier een antwoord te vinden op deze vraag?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef ShadyLane het volgende:
Zijn ze in gemeenschap van goederen getrouwd?
Marokkanen leren te weinig, zijn dom, werkloos en kansloos.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Triggershot het volgende:
Hihihihihihiquote:Op maandag 13 juli 2009 19:02 schreef starla het volgende:
'Sonja Bakker gaat scheiden. Haar echtgenoot gaf haar voor haar verjaardag boterbloemen'
Niet echt, was meer iets dat in me opkwam bij het lezen van het bericht, denkend aan de verkoopcijfers van die boeken.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef Smallish het volgende:
En jij verwacht hier een antwoord te vinden op deze vraag?
ze hadden volgens mij wel een gezamenlijke koelkast maar of ze ook een gezamenlijke bankrekeningquote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef ShadyLane het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:04 schreef Felixa het volgende:
'Man van Sonja vraagt scheiding aan. Sonja kookt van woede.'
Dan is de provisiekast gauw verdeeld.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef ShadyLane het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef Felixa het volgende:
Sonja Bakker krijgt scheidingspapieren onder ogen: 'Daar kan ik geen chocola van maken.'
Aldus Boulevardquote:Hij eet niet meer thuis
Sonja Bakker krijgt scheidingspapieren onder ogen: 'Daar kan ik geen chocola van maken.'
Ja ik ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:05 schreef marcel-o het volgende:
kan me wel wat voorstellen ja
ik vind haar zo verrot irritant![]()
Het was "Spekkie voor z'n bekkie"quote:Op maandag 13 juli 2009 19:52 schreef Loohcs het volgende:
Sonja heeft buik vol van haar "van-twee-walletjes-etende" echtgenoot
quote:
Straks staan ze samen gescheiden voor het gerecht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Daar helpt zelfs geen bakkie troost tegen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:21 schreef tong80 het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 juli 2009 06:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die Sonja zo een misselijkmakende stem hebben
[/quot]
Ik vind haar politieke keuze niet relevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze aan het p*pen is kan ze niet pratenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind die Sonja zo een misselijkmakende stem hebben
Of is hij meer ondervoed geraakt door haar dieeten? en wilde hij nu wel een mals stuk vlees te veroberen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Je wil weten wie als eerste roet in het eten heeft gegooid, Sonja of haar man?
Duidelijk is dat het flink begon te sudderen in de snelkookpan.
Hij zal best nog wat overhouden aan die scheiding aangezien hij het zakelijke gedeelte van Sonje Bakker regelt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat gaat die man dun door de broek lopen, hij gaat het gelag betalen.
Dus dan moet Sonja op zoek naar een nieuwe zakenpartner of ze moet op een spoedcursus Boekhouding.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij zal best nog wat overhouden aan die scheiding aangezien hij het zakelijke gedeelte van Sonje Bakker regelt.
Ja maar dan nog niet hij geen genoegen met een schrale regeling lijkt mij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus dan moet Sonja op zoek naar een nieuwe zakenpartner of ze moet op een spoedcursus Boekhouding.
Ik geloof dat hij slim genoeg is om in alles te delen tenslotte gaat het met de kinderen ook zo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik verwacht dan ook dat Koen Lenting met het leeuwendeel heen gaat en Sonja Bakker zich dan moet behelpen.
quote:'Sonja had scheiding al lang gepland'
Uitgegeven: 22 juli 2009 15:21
Laatst gewijzigd: 22 juli 2009 15:21
AMSTERDAM - De scheiding tussen dieetgoeroe Sonja Bakker en Koen Lenting was al lang gepland.
Dat nieuws bracht Story woensdag naar buiten. Een onbekende bron vertelde het tijdschrift dat in mei al een persverklaring klaar zou hebben gelegen.
Daarin zou Bakker de breuk officieel aan hebben willen kondigen. Besloten werd om die verklaring niet uit te te laten gaan.
Dit zou volgens de bron deels te maken hebben met de zakelijke belangen van het echtpaar.
Miljoenenbedrijf
Het stel runt al jaren samen een miljoenenbedrijf waarvan ieder voor de helft eigenaar is. De verkoop van het bedrijf dat groot werd met de verkoop van dieetboeken daalde vorig jaar met 80 procent.
Bakker en Lenting maakten vorige week via een woordvoerder in het programma RTL Boulevard officieel bekend dat ze uit elkaar gingen.
Story deed dat vijf weken geleden al, maar toen was er volgens het rijke stel -waarvan het vermogen geschat wordt op 17 miljoen euro- niets aan de hand.
Vakantie
De woordvoerder meldde tegelijkertijd dat het stel hun vakantie met hun twee zoontjes in Italië zou doorzetten, maar Lenting zou al vrij snel alleen weer thuis gekomen zijn.
Een tijd geleden ging het verhaal rond dat de gewichtsconsulente een relatie was begonnen met presentator Rik Felderhof maar haar woordvoerder deed dit af als onzin.
Volgens Story zal Bakker verhuizen naar het nieuwe landhuis in Hoorn en zal haar man achterblijven in hun huidige huis in De Goorn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |