Foto gemaakt tijdens de Reunie opnames. "Voor allerlaatste keer in BB-huis." Mij valt wat op , jullie niet? Laat eens horen? Ik zie het wel en lig kompleet in de deuk.
Laten we wel deze Topic NETJES houden zodat er geen slotje opgaat. Hij is bedoeld om even wat te lachen, dat wordt er toch al zo weinig en om nog even wat leven in te blazen tot aan 3 Februari
Even quotes overgenomen uit Hunter zijn topic:
quote:
op 01-24-2000 om 01:53 PM schreef Ossie het volgende:
Leuke foto, zeg!!
Waar heb je die vandaan?Inderdaad, mij valt ook wat op!!!
quote:
op 01-24-2000 om 01:58 PM schreef Fannetje het volgende:Oliebol, gave foto hee!!! Waar heb je die vandaan. Tja, wat me opvalt:
Waarom staan Ruud en Sabine te zoenen????? en waarom zit Bartje helemaal aan de andere kant????? Roddel roddel roddel!!!Liefs, Fannetje
quote:
op 01-24-2000 om 02:05 PM schreef Gilles Mag Alles het volgende:
Mij valt ook iets op aan die foto. Maar mij vallen wel een paar dingen op aan die foto!!!
quote:
op 01-24-2000 om 02:09 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Ja , hoe hebben ze Mona haar mond dicht gekregen ???
quote:
op 01-24-2000 om 02:21 PM schreef mimi het volgende:
Oliebol, bij de artikel stond dat de reunie op 4 feb. uitgezonden wordt, heb jij dat ook gezien?
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]
Wat kunnen we winnen?
[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 24 Januari 2000).]
gelijk ff off-topic, ik moet eerst 'ns ff kijken wat er met m'n puter aan de hand is.D'r zit steeds iemand op m'n ports te scannen als ik hier aan het posten ben
Ben zo terug (of niet natuurlijk
)
2 alerts in dit korte stukkie!!!
quote:
op 01-24-2000 om 02:25 PM schreef oliebol2000 het volgende: Mij valt wat op , jullie niet? Laat eens horen?
Tara heeft kleren aan!!!!!
Bart, Ruud en Willem houden niet (wtf is het eigenlijk???) iets in hun handen. Hoewel, de enige die echt nix in zijn handen heeft is Willem. lol. Bart heeft als enige een flesje bier... o, nee toch niet. Anouk ook heeft ook een fles... Ruud staat te vozen met Sabine. De afstand tussen Sabine en Bart is wel errug groot!
Wat is het eigenlijk wat jij zo opvallend vind Oliebol?
groetjes, Prole
[Dit bericht is gewijzigd door Prole (Datum 24 Januari 2000).]
Oh ja, aan de houding van Bart, Karin en Maurice te zien, zitten zij nog wel op de voetbal.
quote:
op 01-24-2000 om 03:04 PM schreef Dodo het volgende:
Kan het niet helemaal goed zien, maar volgens mij heeft Sabine d'r hair-extensions er uit geknipt!
Nee toch? Volgens mij heeft ze haar haar in een staart.
quote:
op 01-24-2000 om 02:45 PM schreef Prole het volgende:
Wat is het eigenlijk wat jij zo opvallend vind Oliebol?
Oliebol, ik geef het nu echt op hoor
Ik wacht met spanning op de ontknoping!
Prole
En: de spiegel die weer heel is (ook al genoemd dacht ik)
Maar ook: Anouks haar is statisch geladen en springt omhoog richting Martin. Toch nog een nieuwe BB romance?
En Bart doet blijkbaar niet mee aan de promotie van het nieuwe BB tijdschrift?
Karin laat de achterkant van het boek zien.
Is dat het?
groetjes eli.
Jij ligt in een deuk en wij zien het maar niet.
Kom op nu zeggen. Please.
groetjes eli.
Vast niet....
WAT DAN WEL ????
Dat viel mij dus op. Als jullie nog meer opvalt wat mij nog niet opgevallen is dan hoor ik dat uiteraard graag.
Nu ben ik even naar de Middenweg* om een doos Cd-rommetjes te kopen ,ivm een rapido erger wordende aanval van paranoia. Btw, als de hacker die al twee weken m'n poorten probeert te scannen nou echt zo graag m'n Mona & Bianca XXX plaatjes wil zien, laat ie dat dan gewoon ff vragen ja? Btw Btw, waarom heb je al m'n Tara plaatjes vern**kt? Ik vind lingerie best leuk al heb ik liever naakt,maar om er nou een onderbroek van de Zeeman van 1,99 op te Photoshoppen,NEEN,BAH! BooBooSan is NOT amused!!!Btw Btw Btw,je wordt bedankt! Ik zit in de nachtdienst en had al uren geleden moeten slapen. WTF denk je wie je voor je hebt,TARAraboemdijee???
*vrij naar Sjoerd de broer van.
Ik zie in de spiegel wel het kippenhok, maar niet de reflecties van de (komt ie Bart : )bewoners.
Dat betekent dus dat niet alleen Bianca een satanische bloedzuigende vampier zou zijn, maar dat ze allen behoren tot het kwaadaardige rijk der ondoden.
Typisch Hummie.
* maar ik kan me vergissen natuurlijk
quote:Dan is Sabine geen dame en Martine ehrm...
op 01-24-2000 om 05:24 PM schreef vossie het volgende:
Alle dames en Maurice hebben een pakje vast
Laat maar & sorry.
Help ons Oliebol!
Foto gemaakt tijdens de Reunie opnames. "Voor allerlaatste keer in BB-huis." Mij valt wat op , jullie niet? Laat eens horen? Ik zie het wel en lig kompleet in de deuk.
...........
Heb gekeken maar lig nog steeds niet in een deuk
(word wel al sjacherijniger omdat ik het niet zie
Zie alleen iets tussen Bart benen
en de huidruiltransplantatie van Sabine en Cyrylle
Meer niet
quote:
op 01-24-2000 om 05:38 PM schreef Jessicaa het volgende:
Ik zie inmiddels dat het geen blote knie is van bart (wat ik eerder schreef) maar gewoon zijn hand, maar dat witte ding bij zijn schoen vind ik nog wel opvallend, het lijkt wel of zijn sok uit zijn schoen hangt ofzo
maar oliebolletje help ons nou !!!!
Als je trouwens in een flits kijkt lijkt het been van Maurice (tussen Bart en Maurice) een 'los' been...ligt er misschien nog iemand tussen???
quote:
op 01-24-2000 om 02:25 PM schreef oliebol2000 het volgende:Hij is bedoeld om even wat te lachen, dat wordt er toch al zo weinig en om nog even wat leven in te blazen tot aan 3 Februari
Oliebol, je bedoelt toch niet dat je tot 3 februari wacht met uitleggen wat er nou zo leuk is???
Maar hier komt mijn visie op dingen
Bij 1: Hier stond met het verlaten van de laatste bewoner van het BB huis tekst. Daar stond een vogelhuisje met tekst erachter. Dus hebben ze de schutting schoongemaakt?..Of de Reunie is eigenlijk geen reunie geweest maar gewoon een plaatje allang eerder gemaakt? We zullen het nooit weten vrees ik
Onderstaande tekst stond/staat dus op de schutting. Deze screenshot is gemaakt 28-12.
Bij 2: Dat zit dus niet goed. Het is hier al gezegd, Sabien zo een eind vanaf Bart en zo bruin en Bart lijkbleek. Dat zal denk ik geen BB paar worden vrees ik. Misschien ziet Ruud wel een tweede Trude in haar
Bij 3: De spiegel is na het kapot trappen van Bart niet gemaakt. Op deze foto is echter de spiegel wel gemaakt. Dat was al door meerderen van jullie opgevallen en viel mij dus ook gelijk op. Dus tja, of alles is verbouwd of het is een nepfoto. Saskya (Fok!member) is 15-01 in BB huis geweest en vermelde dat alles er nog zo stond zoals het huis verlaten was behalve tafeltjes in de huiskamer niet. Die waren er neer gezet.
Bij 4: Karin heeft een ander boek in handen dan de rest. HAHA..of het is op de kop maar echt slim was het niet, had ik niet van Karin gedacht
Bij 5: Martin en Mona, zoals eerder vermeld in de media konden ze wel eens het tweede paar worden. Op de foto zien ze er in elk geval gelukkig uit.
Tja mensen dat was het dan, vergeef me als het misschien wat flauw was maar zoals ik al zei moest ik wat om handen hebben daar de poedersuiker rijkelijk vloeit hiero en wees eerlijk, het was toch best even een leuke Topic voor tussendoor. Even iets "roddelen" is voor mij ook wel even lekker, ik heb het maanden niet kunnen doen door objectieve verslaglegging. Vandaar deze zeer flauwe waarneming van mij. Maar 2 dingen zijn echt waar, de spiegel en de tekst. Daar zit een vreemd luchtje aan. Screenshot van de gebroken spiegel kan ik even niet vinden, ik zoek door als ik hem heb plaats ik hem alsnog.
Verder heb ik weer wat afleiding gehad en ben weer een dag doorgekomen
Groetjes van een gepoederde oliebol.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]
Go girl!
Wel weer een reden om meteen met het BB forum te beginnen, en dat was lang geleden!
HEIMWEE
groetjes Beppie
Verder komt Tara net uit het kippenhok gewandeld. En Maurice en Karin hebben het nog altijd wel gezellig samen...alleen Willem is verbannen uit de groep evenals Bart die toch eigenlijk de winnaar is heeft zich ook verlaagd. En ik snap ook niet dat Ruud (degene die minstens 53 dg met een shirt heeft gelopen dat het slecht is als mensen bont dragen) nog Bianca kan omarmen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |