Dan ben ik er ook vandoorquote:Op maandag 13 juli 2009 22:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja, ik moet nu ook even een was ophangen ben zo weer terug
Trustequote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik ga slapen...weltrusten allemaal
![]()
Soms ben ik best braafquote:Op maandag 13 juli 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok. Braaf
*Eva een aai over de bol geeft
ja vast wel... ik vermoed dat dat mn eigen tandarts is... waar ik dus NIET heen wil....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:31 schreef Chanel5 het volgende:
Das balen Nizno, ze hebben toch niet allemaal tegelijk vakantie, er moet toch een vervanger zijn?
Ooooo je wilt helemaal van tandarts veranderen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja vast wel... ik vermoed dat dat mn eigen tandarts is... waar ik dus NIET heen wil....
en in andere dorpen... maar ja omdat ik dus eigenlijk ook meteen helemaal over wil van tandarts is het makkelijker hier in t dorp.
ja... ik ben 2 jaar niet meer geweest omdat de vorige ervaring zo slecht was...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ooooo je wilt helemaal van tandarts veranderen?
Ik vind dat het idd moet klikken met je tandarts, heb het zelf ook nooit een pretje gevonden, nog steeds niet, maar door de tandsarts die ik nu al 18 jaar heb, ben ik niet meer zo nerveus. We gaan meestal met zijn allen, grapje hier, geintje daar af en toe dikke pret...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... ik ben 2 jaar niet meer geweest omdat de vorige ervaring zo slecht was...
Mijn oude tandarts ging met pensioen en de nieuwe die er nu in zit is een kwal.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |