Kut lui zijn dat.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Had dan geklaagd over alle gelegenheidswielrenners die zich weer in het straatbeeld vertonen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Had dan geklaagd over alle gelegenheidswielrenners die zich weer in het straatbeeld vertonen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:47 schreef Remsjo het volgende:
TS is jaloers dat hij lang niet zo veel verdient dan mannen die elke dag maar een paar uurtjes hoeven te fietsen
Zo te zien heb jij voorlopig genoeg dope gehad.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:47 schreef Pakspul het volgende:
Beter dan gelovige shit op de publieke zender. Voor de rest mogen ze het wel weer iets interessanter maken door doping te legalizeren en dan gewoon kijken wie het meeste doping aankan zonder dat lichaam er mee ophoudt.
Mart Smeets zijn sperma druipt bij mij de speakers uit...quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Het ís ook een verschrikkelijk saaie sport.
Peloton doet lekker rustig aan, totdat onbekende renners hun 15 minutes of fame willen, demarreren, minuten voorsprong pakken en x km voor de finish begint het peloton te jagen - Mart Smeets komt haast klaar over zijn microfoon - om in met z'n allen in een massasprint te eindigen.
Jup, het is het kijken niet waard.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef H-blast het volgende:
[..]
Mart Smeets zijn sperma druipt bij mij de speakers uit...
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef H-blast het volgende:
[..]
Mart Smeets zijn sperma druipt bij mij de speakers uit...
Helden zijn het, deed McEwan maar meequote:Op maandag 13 juli 2009 22:11 schreef Toempf het volgende:
Sowieso, mannen die hun benen scheren en 190 km per dag fietsenfaalhazen.
Dat niveau is inderdaad wat te hoog gegrepen voor jou.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef tong80 het volgende:
Briljante OP
Als ik echt mijn best zou doen zou het me nog niet lukken als een basis-scholier te posten.
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Een teamsport als voetbal vereist veel meer vaardigheden dan een individuele sport als wielrennen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:08 schreef Hetiszover het volgende:
Zo kan ik alles wel relativeren. 22 man op een grasveld die een lapje leer willen hebben en als ze het hebben schoppen ze het weer weg.
Ja man 3 weken lang 200 km per dag fietsen vereist geen vaardigheden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Een teamsport als voetbal vereist veel meer vaardigheden dan een individuele sport als wielrennen.
Elke sport is uniek, en misschien is mijn voorbeeld wat ongelukkig, maar wielrenners moeten echt niet minder vaardigheden hebben dan voetballen. Een voetballer kan nog op zijn team leunen en als hij slecht presteert wordt hij gewisseld. Een wielrenner moet veel meer karakter tonen om te winnen, om er voor te gaan. Misschien zijn voetballers technisch beter, maar qua karakter gaan wat mij betreft wielrenners voor. Overigens volg ik zowel voetbal als wielrennen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Een teamsport als voetbal vereist veel meer vaardigheden dan een individuele sport als wielrennen.
Jawel, maar minder vaardigheden. Als iemand hard kan fietsen en daar heel goed in is, dan vind ik dat knap. Echter is er maar één vaardigheid die je moet kunnen beheersen om hard te fietsen, en dat is hard fietsen. Leer lezen. Als je in je volgende reactie weer conclusies trekt die nergens op slaan zeg ik de discussie eenzijdig op.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:16 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ja man 3 weken lang 200 km per dag fietsen vereist geen vaardigheden.
Oké. Ik probeer echter alleen maar aan te tonen dat wielrennen eentoniger is omdat er in principe maar één vaardigheid gedemonstreerd wordt, en dat is de vaardigheid van hard fietsen. Bij voetballen heb je bijv. snelheid, fysieke kracht, balvaardigheid en traptechniek. Voetbal is diverser. Lijkt mij moeilijk te ontkennen aangezien dit gewoon feiten zijn. Dat wilde ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Elke sport is uniek, en misschien is mijn voorbeeld wat ongelukkig, maar wielrenners moeten echt niet minder vaardigheden hebben dan voetballen. Een voetballer kan nog op zijn team leunen en als hij slecht presteert wordt hij gewisseld. Een wielrenner moet veel meer karakter tonen om te winnen, om er voor te gaan. Misschien zijn voetballers technisch beter, maar qua karakter gaan wat mij betreft wielrenners voor. Overigens volg ik zowel voetbal als wielrennen.
voetbal is cker diverser, maar wielrennen is breder dan alleen hard fietsen hoor, maar dat zie je alleen als je t snaptquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké. Ik probeer echter alleen maar aan te tonen dat wielrennen eentoniger is omdat er in principe maar één vaardigheid gedemonstreerd wordt, en dat is de vaardigheid van hard fietsen. Bij voetballen heb je bijv. snelheid, fysieke kracht, balvaardigheid en traptechniek. Voetbal is diverser. Lijkt mij moeilijk te ontkennen aangezien dit gewoon feiten zijn. Dat wilde ik zeggen.
Daar heb je op zich gelijk in. Maar dat wil niet zeggen dat voetballen per definitie moeilijker is, het is misschien gecompliceerder. Ik kan tegen jouw redenering ook inbrengen dat er bij wielrennen meerdere vaardigheden gedemonstreerd worden: klimmen, sprinten, tijdrijden, aanvallen, water halenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké. Ik probeer echter alleen maar aan te tonen dat wielrennen eentoniger is omdat er in principe maar één vaardigheid gedemonstreerd wordt, en dat is de vaardigheid van hard fietsen. Bij voetballen heb je bijv. snelheid, fysieke kracht, balvaardigheid en traptechniek. Voetbal is diverser. Lijkt mij moeilijk te ontkennen aangezien dit gewoon feiten zijn. Dat wilde ik zeggen.
Advocaat van de duivel: de vaardigheden die jij noemt zijn allemaal onderdeel van de grotere algemene vaardigheid "voetballen".quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:35 schreef Merkie het volgende:
Ik heb ook nergens beweerd dat het één moeilijker is dan het ander, alleen de vertoonde vaardigheden bij voetbal zijn diverser. Dit kan een reden zijn waarom wielrennen als saai ervaren wordt. De vaardigheden die jij noemt zijn allemaal onderdeel van de grotere algemene vaardigheid "fietsen". Tenminste, ik neem aan dat wielrenners niet met een bergklimuitrusting de Alpen in gaan.
Nee hoor, dat is een misvatting. Het enige wat je doet bij fietsen is op pedalen trappen op een dusdanige wijze dat ze gaan ronddraaien waardoor de wielen van de fiets ook gaan bewegen. That's it. Dat je het tempo kan variëren en hiermee tactisch voordeel kan behalen begrijp ik nog wel, maar bij voetballen moet je fysiek een duel aan kunnen gaan, hard kunnen rennen, en goed tegen een bal aan kunnen trappen. Het verschil lijkt mij best duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel: de vaardigheden die jij noemt zijn allemaal onderdeel van de grotere algemene vaardigheid "voetballen".
Maar volgens mij zijn we het wel aardig eens, ik ga tukken.
Wat een saaie inkopperquote:Op maandag 13 juli 2009 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat niveau is inderdaad wat te hoog gegrepen voor jou.
Een stipnotering voor de verkiezing van De Domste Opmerking Van 2009.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké. Ik probeer echter alleen maar aan te tonen dat wielrennen eentoniger is omdat er in principe maar één vaardigheid gedemonstreerd wordt, en dat is de vaardigheid van hard fietsen.
Omdat boterham met kaas.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zijn we hier voetbal met wielrennen aan het vergelijken eigenlijk?
Omdat Hetiszover een foutieve vergelijking maakte tussen voetbal en wielrennen, en ik probeer aan te tonen dat deze vergelijking foutief is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zijn we hier voetbal met wielrennen aan het vergelijken eigenlijk?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:08 schreef Hetiszover het volgende:
Zo kan ik alles wel relativeren. 22 man op een grasveld die een lapje leer willen hebben en als ze het hebben schoppen ze het weer weg.
Wat doen wielrenners dan nog meer naast fietsen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef Argento het volgende:
[..]
Een stipnotering voor de verkiezing van De Domste Opmerking Van 2009.
Ah.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat Hetiszover een foutieve vergelijking maakte tussen voetbal en wielrennen, en ik probeer aan te tonen dat deze vergelijking foutief is.
[..]
Doping slikken, benen scheren, je kent het wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat doen wielrenners dan nog meer naast fietsen?
Een fenomenale krachtsinspanning leveren, denken, rekenen, plannen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat doen wielrenners dan nog meer naast fietsen?
Dat laatste snap ik, maar uiteindelijk is het toch echt fietsen wat een wielrenner doet. Een wielrenner loopt niet, een wielrenner klimt niet, een wielrenner zwemt niet. Nee, een wielrenner fietst. Fietsen is toch wel de primaire activiteit van een wielrenner. "Voetballen" valt onder te verdelen in meerdere primaire fysieke activiteiten, fietsen niet, dat is al teruggebracht tot het meest hapklare begrip. Dat is wat ik bedoel. Daarom zei ik ook "in principe". Dit zijn trouwens allemaal feiten, het heeft geen zin om hier tegenin te gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:20 schreef Argento het volgende:
[..]
Een fenomenale krachtsinspanning leveren, denken, rekenen, plannen.
Je wint de Tour, of welke profwedstrijd dan ook, niet enkel en alleen omdat je hard kunt fietsen. Met die belevingswereld kun je de wereldkampioen F1 degraderen tot iemand die heel snel auto kan rijden.
Neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben het topic kwijt waar ik op Merkie wilde reageren. Heb wel het topic gevonden dat ik in zijn gezicht wilde smijten.
Meki
Ga je mij ook aangeven ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |