Kut lui zijn dat.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Had dan geklaagd over alle gelegenheidswielrenners die zich weer in het straatbeeld vertonen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Had dan geklaagd over alle gelegenheidswielrenners die zich weer in het straatbeeld vertonen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:47 schreef Remsjo het volgende:
TS is jaloers dat hij lang niet zo veel verdient dan mannen die elke dag maar een paar uurtjes hoeven te fietsen
Zo te zien heb jij voorlopig genoeg dope gehad.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:47 schreef Pakspul het volgende:
Beter dan gelovige shit op de publieke zender. Voor de rest mogen ze het wel weer iets interessanter maken door doping te legalizeren en dan gewoon kijken wie het meeste doping aankan zonder dat lichaam er mee ophoudt.
Mart Smeets zijn sperma druipt bij mij de speakers uit...quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Het ís ook een verschrikkelijk saaie sport.
Peloton doet lekker rustig aan, totdat onbekende renners hun 15 minutes of fame willen, demarreren, minuten voorsprong pakken en x km voor de finish begint het peloton te jagen - Mart Smeets komt haast klaar over zijn microfoon - om in met z'n allen in een massasprint te eindigen.
Jup, het is het kijken niet waard.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef H-blast het volgende:
[..]
Mart Smeets zijn sperma druipt bij mij de speakers uit...
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef H-blast het volgende:
[..]
Mart Smeets zijn sperma druipt bij mij de speakers uit...
Helden zijn het, deed McEwan maar meequote:Op maandag 13 juli 2009 22:11 schreef Toempf het volgende:
Sowieso, mannen die hun benen scheren en 190 km per dag fietsenfaalhazen.
Dat niveau is inderdaad wat te hoog gegrepen voor jou.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef tong80 het volgende:
Briljante OP
Als ik echt mijn best zou doen zou het me nog niet lukken als een basis-scholier te posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |