Ja!!! Het gaat zo snel, niet normaal. Vandaag oproepje voor sterilisatie binnen gekregen!!quote:
Leuke witte pootjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef innepin het volgende:
Ja hoi, ik ben Joep, en ik ben al een hele grote rooie kater!
[ afbeelding ]
Mijn kat kreeg steeds meer een hangbuik toenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Logician het volgende:awwwwwwwww Arme Joep
![]()
Guus liep 4 dagen met de poten wijd hihi
Gaat het al een beetje beter met Joep?
mssn dat hij ff tijd nodig had om over twee dingen na te denkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef innepin het volgende:
Update: Ik heb 'm gevonden! Ik ging een rondje door de straat lopen en z'n naam roepen (hij reageert heel goed op z'n naam namelijk!) en hoorde ineens gemauw.. vanuit een garageArme jochie heeft 24 uur opgesloten gezeten in een garage... maar nu issie weer thuis
Ze ziet er echt supermooi uitquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:11 schreef Brittie het volgende:gezellie!
Nou met die bolle buikjes is het helemaal rechtgetrokken, alhoewel ik wel bang ben dat ze nu ze gesteriliseerd is mss wel veel aan gaat komen! Maar ik weeg dr eten wel netjes af dus hopelijk gaat het meevallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |