http://www.smsdienstenfilter.nl/quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
Als je iemand wil naaien kan dat ja...
Net zoals iemand anders zijn telefoonnummer invullen op die Jambasite. Krijg je elke keer van die hoerensmsjes en diegene moet er voor betalen.
Ik heb vnadaag de ''test CD'' uit Den haag gekregen en post van energiebredrijf Esent, maar de 4 CD's van 20 en 26 juni en die van amazon.com en ebay heb ik nog steeds niet. Een van de verkopers op ebay mailde mij het volgende.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:29 schreef Jojoortje het volgende:
Dan moet je hem sowieso morgen krijgen idd. (Als hij hem voor de buslichting op de post heeft gedaan, moet je hem eigenlijk vandaag al krijgen)
Houd ons op de hoogte!
Dit zou ook mogelijk zijn, maar de doaune geeft geen info over postzendingen als dat zo zou zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:17 schreef Wendigo het volgende:
Zijn deze zendingen niet door de duane vastgehouden ? het schijnt dat dit nog wel eens tijd kan kosten?
Die cd's komen uit het buitenland via airmail.. En rara wie is er dan verantwoordelijk voor de inklaring? Nee niet de douane, TNT! Dus het kan nog welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:37 schreef Biancavia het volgende:
Nou ja, de TNT blijkt in elk geval niet in het complot te zitten.
Soms wel langer dan een dagquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:36 schreef F04 het volgende:
Ik heb ook zo'n soortgelijks probleem. Gisteren is een pakje naar mij verzonden maar vandaag heb ik nog niks ontvangen terwijl ik TNT wel die langsrijden.
Ik begin nu allemaal leeuwen en beren te zien, maar zou het dan kunnen dan een pakje soms blijft liggen voor een dag?
Ja, maar TNT bezorgt niet meer alle dagen (hier alleen dinsdag, donderdag en zaterdag). Dus als je ze ziet wil niet zeggen dat ze ook bezorgen. Dan zit je met die andere bezorgende bedrijven, als sandd enzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:36 schreef F04 het volgende:
Ik heb ook zo'n soortgelijks probleem. Gisteren is een pakje naar mij verzonden maar vandaag heb ik nog niks ontvangen terwijl ik TNT wel die langsrijden.
Ik begin nu allemaal leeuwen en beren te zien, maar zou het dan kunnen dan een pakje soms blijft liggen voor een dag?
Echt waar? Ik dacht dat TNT in heel Nederland nog steeds dagelijks bezorgd? FIjn al die privatisatiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar TNT bezorgt niet meer alle dagen (hier alleen dinsdag, donderdag en zaterdag). Dus als je ze ziet wil niet zeggen dat ze ook bezorgen. Dan zit je met die andere bezorgende bedrijven, als sandd enzo.
Ik moet eerlijk zeggen dat voor niet-expresse post uit de VS ik me pas zorgen zou gaan maken na een maand of twee. Mijn ervaring is dat tot nu toe alles is aangekomen, maar er soms best lang over doet. Eigenlijk alles tussen 2 dagen en 12 weken(!). Volgorde heb ik nooit een peil op kunnen trekken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:07 schreef Fusionfreak het volgende:
Het is iig geen allochtoon, dus dat scheeld alweer. Maargoed ik heb vandaag wel post gekregen (heb de postbodde opgewacht) en daar zat 1 CD bij die vanuit de states op 6 juli jl verstuurd is geworden, maar geen gewone briefpost. Vreem ddie zendingen van 20 juni en 26 juni zijn niet aangekomen.
Onzin, TNT is nog steeds wettelijk verplicht om zes dagen per week (ma - za) post te bezorgen en doet dat dus ook. Daarnaast bezorgen ook Sandd, SelektMail en evt. lokale postbedrijven enkele dagen per week. Maar TNT dus gewoon elke dag (dat wil niet zeggen dat je elke dag post krijgt van TNT natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar TNT bezorgt niet meer alle dagen (hier alleen dinsdag, donderdag en zaterdag). Dus als je ze ziet wil niet zeggen dat ze ook bezorgen. Dan zit je met die andere bezorgende bedrijven, als sandd enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |