abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71004695
Toen wij die verhuisservice aanvroegen voor onszelf, constateerden wij dat het in principe mogelijk was om voor elk willekeurig adres verhuisservice aan te vragen. Kan dus idd zijn dat iemand je op die manier heeft genaaid...
pi_71004741
Als je iemand wil naaien kan dat ja...

Net zoals iemand anders zijn telefoonnummer invullen op die Jambasite. Krijg je elke keer van die hoerensmsjes en diegene moet er voor betalen.
Noot noot.
pi_71006993
Heb net maar weer voor de zoveelste keer gebels met TNT, en ze zeiden dat alle post die naar mij wordt gestuurd extra gevolgt.wordt Gisteren heb ik wel 1 CD gekregen die op 6 juli jl was verstuurd vanuit de states. Maar de 2 CD's die al op 20 juni jl waren verstuurd heb ik nog steeds niet. En ook nog de 2 CD's van amazon en ebay heb ik ook nog steeds niet in bezit.
Gisteren heb ik een bekende uit Den haag als test een CD alten opsturen (een simple copytje) om te testen of deze ook aankomt of niet. Gisteren had hij de CD vestuurd, maar ik heb vandaag nog steeds niks ontvnagen, mocht die CD uit Den haag morgen ook niet aankomen dan weet ikal zeker dat er ergens opzet in het spel is om post van mij achter te houden.
pi_71029933
Dan moet je hem sowieso morgen krijgen idd. (Als hij hem voor de buslichting op de post heeft gedaan, moet je hem eigenlijk vandaag al krijgen)

Houd ons op de hoogte!
Noot noot.
pi_71030003
Spannend hoor.
Heb je veel vijanden (behalve de mensen van het CBR)?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_71030453
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
Als je iemand wil naaien kan dat ja...

Net zoals iemand anders zijn telefoonnummer invullen op die Jambasite. Krijg je elke keer van die hoerensmsjes en diegene moet er voor betalen.
http://www.smsdienstenfilter.nl/
Signatures are for weenies...
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:17:40 #57
25974 Wendigo
Je moet geen tijd morsen.
pi_71031387
Zijn deze zendingen niet door de duane vastgehouden ? het schijnt dat dit nog wel eens tijd kan kosten?
The universal brotherhood of man is our most precious possession, what there is of it.
Mark Twain (1835 - 1910), Following the Equator
pi_71032599
Heb je niet ergens een tweede brievenbus waarvan je het bestaan niet weet? Of haal je de kliko en brievenbus door elkaar?
pi_71036785
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:29 schreef Jojoortje het volgende:
Dan moet je hem sowieso morgen krijgen idd. (Als hij hem voor de buslichting op de post heeft gedaan, moet je hem eigenlijk vandaag al krijgen)

Houd ons op de hoogte!
Ik heb vnadaag de ''test CD'' uit Den haag gekregen en post van energiebredrijf Esent, maar de 4 CD's van 20 en 26 juni en die van amazon.com en ebay heb ik nog steeds niet. Een van de verkopers op ebay mailde mij het volgende.

Hi

Sorry to hear that I will make a claim with the Post Office to get a refund as promised

Thanks

David
pi_71036860
Dat is iig positief
Noot noot.
pi_71037035
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:17 schreef Wendigo het volgende:
Zijn deze zendingen niet door de duane vastgehouden ? het schijnt dat dit nog wel eens tijd kan kosten?
Dit zou ook mogelijk zijn, maar de doaune geeft geen info over postzendingen als dat zo zou zijn.
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:34:15 #62
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_71038118
Het is een complot tegen TS

Ik moest wel heel hard lachen om je test verzending
pi_71067401
heb vandaag wel ene afschirft van de ING bank gekregen, maar mijn 4 CD's die al op 20 juni jl zijn verstuurd heb ik nog steeds niet.

Een van de verkopers op ebay mailde mij dit en Cd baby.com

Hi

As explained before this is Airmail so not tracking number. I am concerned that it has been lost and am doing all I can to get refund for you.

Thanks

If it isn't there by July 19th, we can do that.

Let us know!

Also, confirm your address at that point, but it will hopefully just arrive in the next few days!

Cheers,

Amy

CDbaby.com willen mij indien de CD's na de 19 juli as nog niet zijn aangekomen het geld terugbetalen, maar intussen zijn de CD's wel weg.

Van amazon.com verwacht ik ook nog het een en ander wat niet is aangekomen.
pi_71093320
Ik heb vandaag wel 1 CD (gekocht via marktplaats) gekregen, maar de 5 andere CD's uit het buitenland zijn nog steeds niet aangekomen. Ook gewone briefpost van het UWV en mijn advocaat ontvnagen.

verstuurd uit de States 19 juni 2 CD's CDbaby.com niet aangekomen
verstuurd uit de States 26 juni 1 CD via ebay niet aangekomen (betaling terug gekregen)
verstuurd uit de UK 1 30 juni CD via ebay niet aangekomen
verstuurd uit de States 1 CD via amazon.com 3 juli niet aangekomen
pi_71093775
Ik heb ook zo'n soortgelijks probleem. Gisteren is een pakje naar mij verzonden maar vandaag heb ik nog niks ontvangen terwijl ik TNT wel die langsrijden.

Ik begin nu allemaal leeuwen en beren te zien, maar zou het dan kunnen dan een pakje soms blijft liggen voor een dag?
pi_71093780
Nou ja, de TNT blijkt in elk geval niet in het complot te zitten.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:54:12 #67
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_71094211
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:37 schreef Biancavia het volgende:
Nou ja, de TNT blijkt in elk geval niet in het complot te zitten.
Die cd's komen uit het buitenland via airmail.. En rara wie is er dan verantwoordelijk voor de inklaring? Nee niet de douane, TNT! Dus het kan nog wel
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_71094233
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:36 schreef F04 het volgende:
Ik heb ook zo'n soortgelijks probleem. Gisteren is een pakje naar mij verzonden maar vandaag heb ik nog niks ontvangen terwijl ik TNT wel die langsrijden.

Ik begin nu allemaal leeuwen en beren te zien, maar zou het dan kunnen dan een pakje soms blijft liggen voor een dag?
Soms wel langer dan een dag
Noot noot.
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 15:03:25 #69
18653 crew  D.
pi_71094397
Ik heb TNT hier ook langs zien rijden
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:13:39 #70
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71098946
En de brieven van je advocaat, komen die wel over nu? Kun je je advocaat die dingen opnieuw laten opsturen, kijken wat er gebeurt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:15:09 #71
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71098987
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:36 schreef F04 het volgende:

Ja, maar TNT bezorgt niet meer alle dagen (hier alleen dinsdag, donderdag en zaterdag). Dus als je ze ziet wil niet zeggen dat ze ook bezorgen. Dan zit je met die andere bezorgende bedrijven, als sandd enzo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:58:19 #72
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_71099977
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, maar TNT bezorgt niet meer alle dagen (hier alleen dinsdag, donderdag en zaterdag). Dus als je ze ziet wil niet zeggen dat ze ook bezorgen. Dan zit je met die andere bezorgende bedrijven, als sandd enzo.
Echt waar? Ik dacht dat TNT in heel Nederland nog steeds dagelijks bezorgd? FIjn al die privatisatie
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_71100771
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 18:07 schreef Fusionfreak het volgende:
Het is iig geen allochtoon, dus dat scheeld alweer. Maargoed ik heb vandaag wel post gekregen (heb de postbodde opgewacht) en daar zat 1 CD bij die vanuit de states op 6 juli jl verstuurd is geworden, maar geen gewone briefpost. Vreem ddie zendingen van 20 juni en 26 juni zijn niet aangekomen.
Ik moet eerlijk zeggen dat voor niet-expresse post uit de VS ik me pas zorgen zou gaan maken na een maand of twee. Mijn ervaring is dat tot nu toe alles is aangekomen, maar er soms best lang over doet. Eigenlijk alles tussen 2 dagen en 12 weken(!). Volgorde heb ik nooit een peil op kunnen trekken.
Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures
pi_71100851
Sommige post wordt tegenwoordig ook via andere rond gebracht he
Dus misschien dat daar het probleem ook in zit
Maar kut blijft t wel
Only the dead have seen the end of the war - Plato
pi_71100984
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Onzin, TNT is nog steeds wettelijk verplicht om zes dagen per week (ma - za) post te bezorgen en doet dat dus ook. Daarnaast bezorgen ook Sandd, SelektMail en evt. lokale postbedrijven enkele dagen per week. Maar TNT dus gewoon elke dag (dat wil niet zeggen dat je elke dag post krijgt van TNT natuurlijk ).

@ Topicstarter; ik heb de laatste tijd wat CD's besteld uit Engeland waarvan de bezorging binnen Nederland voor rekening van SelektMail komt. Één is hierdoor met grote vertraging aangekomen, en ander helemaal niet (wel een refund gehad via PayPal trouwens). Voor zover ik weet gaan buspakjes uit de VS gewoon via TNT, maar ik sluit niet uit dat een ander postbedrijf binnen Nederland verantwoordelijk is voor de bezorging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')