Klootzakken.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:23 schreef Stofje het volgende:
Ik denk dat Nick eigenlijk Simon heet en Simon eigenlijk Nick!
maar dat was toch al eeuwen bekend? ze hebben het over groot nieuws!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:24 schreef koemleit het volgende:
jan smit is vreemdgegaan toen ie met yolanthe ging, en heeft nu iets met een of ander ander mokkel. zoiets zal het zijn.
totaal niet boeiend dus.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:04 schreef Dlocks het volgende:
Adam Curry is betrapt terwijl hij innig zoende met Jan Smit in een parkeergarage.
Ben benieuwd wat Balkenende er over te zeggen heeft.
Dé Gehaktbalsaus!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:17 schreef patatmetfriet het volgende:
Patricia Paay gaat de nieuwe sauzen van Calvé aanprijzen?
Wesley's hartquote:Op maandag 13 juli 2009 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
Naar t schijnt heeft Yolanthe iets gejat ofzo, is dat de Grote Primeur
BOOOOOOOOH FIETS WAT EEN GARPJE!!!11!!!1quote:Op maandag 13 juli 2009 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wesley's hart
HAHAHAHAHAHAHAHA HAAAAAHHHAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van haar vet?quote:
Dat was de primeur?!quote:
nee dat was geloof ik niet de primeur..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was de primeur?!
Kan me voorstellen, die man wil eindelijk weereens een gewone prak.
Misschien per ongeluk meegenomen hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 18:38 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee dat was geloof ik niet de primeur..
dat was dat yolanthe voor 2 ton gejat heeft uit jan's huis.
gold digger.
Je gooit al snel te veel in je kofferquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gooit al snel te veel in je koffer
Patty met d'r klysma-kanonquote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Nu is het wachten op Patty en Evert die met hun minigun de hele set van RTL overhoop komen knallen
Misschien moet ie ff bij Ptwish aanbellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was de primeur?!
Kan me voorstellen, die man wil eindelijk weereens een gewone prak.
Nieuw koppel in de maak!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet ie ff bij Ptwish aanbellen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef patatmetfriet het volgende:
Chantal... Die zag ik van de week nog in Disneyland lopen met Jamai, en nog wat musicallui, plus cameraploeg. (Iemand enig idee waar dat voor was?)
Jouw ex is ook een hoer?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
In ieder geval goed te weten dat mijn ex iets gemeen heeft met Yolanthe
Je hebt haar betrapt met een ander in een parkeergarage?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ze is ook door jan smit genomen?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze hebben dezelfde naam?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |