ga ergens anders zeikenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
prima gedaan![]()
nu maar hopen dat ze rest van Tilburg ook zo verbouwen dat de kermis er niet maar op kan.
jah kan ook. al moet ik zeggen dat ze in die parkeergarage ook iets nieuws mogen doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
of de kelder, net zoals de parkeergarage naast de katterug, gebruiken voor een attractie, de stalling kan toch niet gebruikt worden tijdens de kermis. Mooie entree maken boven met lampjes enzo, scheelt alweer een stuk
Volgend jaar de Fok! bierkelder dan maar doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah kan ook. al moet ik zeggen dat ze in die parkeergarage ook iets nieuws mogen doen
Maak jij je nu maar niet zo druk daar in Italie...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
prima gedaan![]()
nu maar hopen dat ze rest van Tilburg ook zo verbouwen dat de kermis er niet maar op kan.
aha je wilt toch nog een avondje kermis meepikken dus....quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:30 schreef hmmmz het volgende:
^ zaterdagavond vertrek ik pas dus kan nu nog lekker zeiken![]()
goed planquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgend jaar de Fok! bierkelder dan maar doen?
In de garage of de fietsenkelder, maakt me niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:34 schreef Clesar03 het volgende:
* Clesar03 komt vrijdag weer terug naar Tilburg
moet wel een aantal dagen werken in de kroeg
Weet iemand waar ik de indeling van de kermis kan vinden?www.tilburgsekermis.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.kermisintilburg.nl
www.tilburg.nl\kermisYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
dankquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
www.tilburgsekermis.nl
www.kermisintilburg.nl
www.tilburg.nl\kermis
Ikke niet, ben blij dat ik eens een keer niet op de uni benquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:41 schreef aardappel het volgende:
Jaja, genoeg gepaupert over die kermis
Gaat er nog iemand naar de muzenconcerten?
http://www.tilburg.com/we(...).-Thijs-van-Leer.htm = vandaag
Welke kroeg ga je werken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
dank
ik zie dat er een hele rij "gok"-attracties voor de deur staat.
eerste tilburgse kermis voor mij, ben benieuwd
hehe,quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
QFT..
Je hebt je punt gemaakt, volgend jaar op de Vrijdag al naar Italië?
kiddie gepikeerd ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nou.. Koop een lollie en ga het vieren he?!
Constance, maar die ken je waarschijnlijk nietquote:
Hmm nee idd... nog nooit van gehoord, is dat nieuw? Of bestaat het alleen tijdens de kermis?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Constance, maar die ken je waarschijnlijk niet
Het is waar vroeger de twee boeren zat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm nee idd... nog nooit van gehoord, is dat nieuw? Of bestaat het alleen tijdens de kermis?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Net zoveel als die pipo met zn kermisgezeik
stelletje huilliesquote:
ah dat verklaart het feit dat ik alleen een stichting kon vinden met die naam....quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Het is waar vroeger de twee boeren zat.
Naast de Lamme Goedzak dus.
Het is inderdaad alleen voor evenementen als kermis en carnaval, door het jaar heen is het Chateau de Castelmore, sociëteit van tsv D'artagnan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |