Zou het echt zijn dat Michael homosexueel was? Zoja; zou men hem er al eerder mee afgeperst hebben?quote:LOS ANGELES - Michael Jackson heeft meerdere relaties met mannen gehad die hij versierde met de zin 'The King of Pop's going to lick your lollipop'. Tijdens zijn dates met deze mannen verkleedde Jackson zich als vrouw...
Die opmerkelijke beweringen over Michael Jackson's vermeende homoseksuele kant, worden beschreven in een nieuw verschenen biografie van schrijver Ian Halperin.
De schrijver beweert dat vrijwel iedereen in de omgeving van Jackson wist dat hij homo was, zo meldt The Sun. In het boek laat hij twee voormalige mannelijke geliefden van The King of Pop aan het woord.
Eén van de twee vertelt in het boek over de eerste keer dat hij seks had met Michael. "Hij zei tegen me: 'The King of Pop is going to lick your lollipop'. Ik moet er nog steeds om lachen als ik daaraan terugdenk."
In het boek, 'Unmasked: The Final Years of Michael Jackson', claimt Halperin veel mensen uit de omgeviing van Jackson te hebben gesproken, die hem hebben verteld dat hij homo was.
'Verliefd op bouwvakker'
Halperin beweert in zijn boek dat Jackson motels bezocht om daar seks te hebben met andere mannen. Ook zou hij tot over zijn oren verliefd zijn geworden op een bouwvakker, vertelt een bron in het boek. "Michael verliet stiekem zijn huis, vaak verkleed als vrouw, en ontmoette zijn vriend vervolgens in een motel."
Halperin had eerder al bekend gemaakt dat zijn boek zou bewijzen dat Michael Jackson homo was en geen pedofiel.
Dat is inderdaad een griezelquote:Op maandag 13 juli 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat pa Joe hem daarom vermoord heeft.
Laster? Misschien is het wel gewoon waar.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:10 schreef buachaille het volgende:
Nou die schrijver weet in ieder geval wel de publiciteit te trekken met zijn leugenachtige lasterverhalen.
Hooguit bi , want hij is vader vam drie blanke kids.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
bron:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2531602.ece
http://www.telegraaf.nl/p(...)_vrouw___.html?p=3,1
[..]
Zou het echt zijn dat Michael homosexueel was? Zoja; zou men hem er al eerder mee afgeperst hebben?
Die komen uit een buisje.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:27 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Hooguit bi , want hij is vader vam drie blanke kids.
Je weet toch dat er daarover ook twijfels zijn? :-)quote:Op maandag 13 juli 2009 17:27 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Hooguit bi , want hij is vader vam drie blanke kids.
quote:Rowe, who married Jackson at the Sheraton Hotel Sydney in November 1996, said she was artificially inseminated by an anonymous donor and likened herself to one of the thoroughbred mares she now keeps on her California ranch.
Ja. Want homogeruchten zijn zoveel erger dan pedofiliegeruchten.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:35 schreef controlaltdelete het volgende:
wie weet werd ie wel afgeperst ermee en dat ie daarom 50 shows ging doen want hij moest geld hebben om hun de mond te laten houden. Ben wel benieuwd wat er nog allemaal naar boven komt.
Owww, loop ik weer achterquote:Op maandag 13 juli 2009 17:40 schreef patatmetfriet het volgende:
@Disana: Debbie Rowe heeft zelf gezegd dat dat niet waar is, dat is 100% verzonnen.
Youre right. Denk dat het averechts werkt. Zeker zolang hij nog boven aarde staat..quote:
A-men!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |