welke boeken heb je in 1999 gelezen? Van Stieg Larsson? Dat is wel interressant, aangezien ze pas na zijnn dood in 2004 zijn uitgegeven...quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:28 schreef bloodymary het volgende:
Inderdaad, heb ze zelf in de zomer van 1999 gelezen nadat ik van mensen gehoord had hoe mooi ze wel niet waren. Veel mensen lazen ze toen in de vakantietijd.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke boeken heb je in 1999 gelezen? Van Stieg Larsson? Dat is wel interressant, aangezien ze pas na zijnn dood in 2004 zijn uitgegeven...
Haha, ja ik bedoel 2009!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke boeken heb je in 1999 gelezen? Van Stieg Larsson? Dat is wel interressant, aangezien ze pas na zijnn dood in 2004 zijn uitgegeven...
Veel beter. Volgens mij zijn de films nauwelijks te volgen als je de boeken niet gelezen hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Goeie serie
Zijn de boeken nog beter dan de film?
Ik kan het allemaal prima volgen hoor, ik heb de boeken ook niet gelezen. Maar ja, sommige mensen zeggen dat ze Inception ook verwarrend vonden, terwijl ik die zelfs met een joint achter de kiezen nog goed kon volgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:02 schreef seasushi het volgende:
[..]
Veel beter. Volgens mij zijn de films nauwelijks te volgen als je de boeken niet gelezen hebt.
Er zitten in de boeken veel meer lagen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:20 schreef wonderer het volgende:
Nee, dat niet, maar zit er dan echt zo veel verschil tussen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef wonderer het volgende:
Het tweede boek was anders de beste in de trilogie imho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de tweede inmiddels ook gekeken, allemaal wel aardig maar ik snap nog steeds de hype niet.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
Het derde boek vond ik wat lastiger inkomen in het begin ivm een aantal nieuwe personages.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond het derde boek juist het beste. Geweldig met al die juridische dingen ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
6 delen, iedere keer 2 delen per verhaal, drie verhalen dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel delen zijn er nou eigenlijk? Gister heb ik gezien, was erg tof. Ziet ook een goed verhaal inzeg! Zo'n goede film heb ik nog nooit op tv gezien geloof ik.
eerste deel derde boekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Gitaarmat het volgende:
En vanavond dus het tweede deel van het tweede boek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |