AH gebruik ik ook heel vaak voor recepten, ze hebben zó veel en ik heb nog nooit iets gemaakt van ah wat echt vies wasquote:
De wereldreis van Tara en Freecellquote:Op maandag 13 juli 2009 19:36 schreef MamsX het volgende:
Wat onwijs leuk!! Wil je me helpen herinneren aan het topic!!
Bij het Canadameer Canada?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was trouwens in Canada, waar we met de auto de sloot inreden
Wij?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef skadhd het volgende:
Jullie zitten met zn 2en tegelijk op de bank zeker?
We wilden op bezoek, ik baalde zo dat ik je adres niet hadquote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij het Canadameer Canada?En jullie kwamen niet eens op bezoek?
Want als je bij Canada rechts gaat kom je via Moskou zo bij mijn huis.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij het Canadameer Canada?En jullie kwamen niet eens op bezoek?
Volg het topic maar evenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Want als je bij Canada rechts gaat kom je via Moskou zo bij mijn huis.
K! ik deed quote ipv edit.Amerika ook gezien? da's tenslotte ook vlakbij.
![]()
Oostindië, Amerika, via Bakkeveen naar Moskou en Petersburg, en dan door naar Canadaquote:Op maandag 13 juli 2009 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Want als je bij Canada rechts gaat kom je via Moskou zo bij mijn huis.
K! ik deed quote ipv edit.Amerika ook gezien? da's tenslotte ook vlakbij.
![]()
Ja! alleen Groningen gaat nog boven ons.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef Stout het volgende:wij zijn dr weer !!
Weekje Drenthe in de regen... nu even heel veel bankjes terug lezen..das dus echt niet te doen...
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef E.T. het volgende:
Zurich kun je ook nog vinden in de noordelijke provincies
Ja, bij Harlingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef E.T. het volgende:
Zurich kun je ook nog vinden in de noordelijke provincies
Wij waren verbaasd over het feit dat het zo dicht bij elkaar lag.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, bij Harlingen.Bij Moskou ligt Petersburg. Ook gevonden?
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! alleen Groningen gaat nog boven ons.Maar gewoon zoet aan de A7 hoor, dus prima aan te rijden vanaf waar jouw huis woont.
*hint*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |