Het is:quote:Partiepiepol, Ar Yoe Reddie? Hier We Go Again.
Ruffian weet soms, heel soms wel relaxed te zeveren. Maar dat komt zo sporadisch voor, dat vergeet ik liever.quote:
En dan nog de laatste A herhalen alsof het een echo isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Alsof ze hier in KLB naar DJ-sets luisteren of naar feesten gaan.![]()
Maar terechte klacht verder. Het komt echt achterlijk over, dat "let me heaaaaar yaaaaa" en dat dan 10 keer.
Gaan we weerquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Maar terechte klacht verder. Het komt echt achterlijk over, dat "let me heaaaaar yaaaaa" en dat dan 10 keer.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Want?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef Nosh het volgende:
ritmo brengt het calimerosyndroom echt naar een ongekend niveau..
Nee, ik wou de 'DJ'squote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef Nosh het volgende:
je klaagt in een topic over livesets dat niemand naar livesets luistert.
LEES JE EIGEN POSTS EENS OFZO.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja want zo'n gast met zo'n hoofdtelefoon achter een draaitafel voegt enorm veel toe aan de beleving. Het is niet eens een artiest man!
Inderdaad, meestal kunnen ze beter stil blijven en alleen wat roepen als de dj klaar is en de volgende opkomt.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef Dennitaj het volgende:
Deels terechte klacht..
Het ligt er eigenlijk aan hoe deze MC het doetEr zijn echt sommige nummers die ik heb gehoord waar de MC echt een meerwaarde had en ook zeer zeker voor de sfeer heeft gezorgd.
Maar er zijn ook talloze sets te horen waar zo'n lutser doorheen loopt te blérren! Neem bijvoorbeeld Deepack tijdens Hardbass.... Ik heb nog nooit zo geërgerd aan iemand.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:03 schreef mstx het volgende:
Of luister voor de grap eens een liveset van een Italiaans feest, dat is nog 10x erger dan die MC's hier.
Effe een vraagje: Hoe heet dat eerste nummer?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Die gasten lullen echt aan één stuk door.![]()
![]()
Mensen die van dansen/feesten houden ?quote:
Balaton Sound, dat is pas tof.quote:
Frontliner - Spacerquote:Op maandag 13 juli 2009 19:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Effe een vraagje: Hoe heet dat eerste nummer?
Was het maar waarquote:
Alsof die kankermuziek van Miley Cyrus er was geweest zonder een leger aan productiedj'squote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want?Wou je nou zeggen dat KLB vol dance-liefhebbers zit?
Gast, niet cross-quoten, ik heb me rotgezocht in MYAT om die post terug te vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:27 schreef Ritmo het volgende:
Jaaa, ik word op m'n wenken bedient.Dit dus:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef pumpkineater het volgende:
Heb ook ergens een cd dat je het publiek hoort roepen 'houd je bek' en dan die mc, 'houd zelf je bek joh'!
Inderdaad. Dat zijn ook de enige goede mc's die ik heb gehad. Echt een toevoeging.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
als het een ragganigger is oid bij jungle/dnb is het wel een toffe toevoeging
Nova is idd wel okquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
Ik heb ooit wel eens op een feest een leuke vrouwelijke MC meegemaakt. Alweer een hele tijd terug, Qontact in de Heineken Music Hall ergens rond 2003.
Ik denk trouwens dat het deze was: http://www.marloesnova.nl
Weet ik niet zeker though.
Da Syndrome is een held.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:05 schreef yosander het volgende:
MC's zijn zekers wel handig in dit soort gevallen:
@ 1:30
Haha echt hè!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Da Syndrome is een held.Eigenlijk de enige MC die ik wel kan waarderen.
![]()
hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:05 schreef yosander het volgende:
MC's zijn zekers wel handig in dit soort gevallen:
@ 1:30
Alles beter dan minimalquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hahaje zou zulke muziek maar leuk vinden
heb je het geluisterd?quote:
Ja heb vaak genoeg minimalstages bezocht op festivals. Al dat semi-interessante moeilijke gedoe van de zogenaamde dieh-hards, het gezapige tempo en de hipheidsfactor staan me totaal niet aan. Bovenstaande filmpje heb ik niet bekeken maar dat is hardstyle gok ik (wat overigens ook kutmuziek is daar niet van) maar daar kun je nog enigzins op los gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb je het geluisterd?je kan minimal niet leuk vinden maar zelfs de slechtste minimal is minder simpel dan dit.
Jij bent zeker resident op de Turbo Polyp?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:27 schreef jpg97 het volgende:
Ik draai vaak gewoon de Mic volume dicht als ik een MC té irritant vind...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent zeker resident op de Turbo Polyp?
als je er nou eerst op klikt en daarna praat, kom je een stuk intelligenter overquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja heb vaak genoeg minimalstages bezocht op festivals. Al dat semi-interessante moeilijke gedoe van de zogenaamde dieh-hards, het gezapige tempo en de hipheidsfactor staan me totaal niet aan. Bovenstaande filmpje heb ik niet bekeken maar dat is hardstyle gok ik (wat overigens ook kutmuziek is daar niet van) maar daar kun je nog enigzins op los gaan.
Al dat gelul van gasten op dat soort feesten over underground dit, ken je die obscure lokale dj niet, waarom ken je deze plaat niet die is echt GE-NI-AAL dat. Blablabla. Gewoon het interessantdoenerij van die gasten. Op hardcorefeesten kom ik dat een stuk minder tegen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je er nou eerst op klikt en daarna praat, kom je een stuk intelligenter over
ben trouwens wel benieuwd hoe je 'semi-interessant moeilijk gedoe van de zogenaamde die-hards' herkent?of ben jij nu gewoon semi-interessant moeilijk aan het doen?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Al dat gelul van gasten op dat soort feesten over underground dit, ken je die obscure lokale dj niet, waarom ken je deze plaat niet die is echt GE-NI-AAL dat. Blablabla. Gewoon het interessantdoenerij van die gasten.
verklaart het niveau van je opmerkingen welquote:Ja ik ga naar hardcorefeesten, een betere voorzet kun je niet krijgen.
Mijn ervaring is dat dat een stuk meer gebeurt als op de feesten waar ik normaal kom. Er hangt gewoon een ander sfeertje. Heb altijd het gevoel een beetje toe te treden tot een of ander geheim clubje waar je eerst een toelatingsexamen moet doen ofzo (bij wijze van spreke..)quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
![]()
je vindt de muziek gewoon niet leuk, ga er dan alsjeblieft niet dit soort onzin bij verzinnen. alsof mensen op minimalfeestjes alleen maar over obscure dj's en geniale platen praten
echt, hou gewoon op.
Dat is wel erg mild voor een KLB-reactie hoorquote:[..]
verklaart het niveau van je opmerkingen welzoiets?
als je normaal hardcorefeesten bezoekt dan kan ik me dat best voorstellen. en er lopen ook zeker wel mensen rond die meer bezig zijn met hoe ze eruit zien, maar zelfs dan. kies een goed feest uit en de sfeer is heerlijk:quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat een stuk meer gebeurt als op de feesten waar ik normaal kom. Er hangt gewoon een ander sfeertje. Heb altijd het gevoel een beetje toe te treden tot een of ander geheim clubje waar je eerst een toelatingsexamen moet doen ofzo (bij wijze van spreke..)
Hoezeer ik ook walg van het publiek dat mnml tot hip verheven heeft, dat doet toch niets af aan de muziek. Er zijn ook nog genoeg normale mensen in de mnml scene, je herkent ze aan het gebrek aan kansloze accessoires zoals touwtjes, petten, brillen, sjaaltjes etc.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja heb vaak genoeg minimalstages bezocht op festivals. Al dat semi-interessante moeilijke gedoe van de zogenaamde dieh-hards, het gezapige tempo en de hipheidsfactor staan me totaal niet aan. Bovenstaande filmpje heb ik niet bekeken maar dat is hardstyle gok ik (wat overigens ook kutmuziek is daar niet van) maar daar kun je nog enigzins op los gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |