Het is:quote:Partiepiepol, Ar Yoe Reddie? Hier We Go Again.
Ruffian weet soms, heel soms wel relaxed te zeveren. Maar dat komt zo sporadisch voor, dat vergeet ik liever.quote:
En dan nog de laatste A herhalen alsof het een echo isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Alsof ze hier in KLB naar DJ-sets luisteren of naar feesten gaan.![]()
Maar terechte klacht verder. Het komt echt achterlijk over, dat "let me heaaaaar yaaaaa" en dat dan 10 keer.
Gaan we weerquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Maar terechte klacht verder. Het komt echt achterlijk over, dat "let me heaaaaar yaaaaa" en dat dan 10 keer.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Ritmo het volgende:
Want?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef Nosh het volgende:
ritmo brengt het calimerosyndroom echt naar een ongekend niveau..
Nee, ik wou de 'DJ'squote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef Nosh het volgende:
je klaagt in een topic over livesets dat niemand naar livesets luistert.
LEES JE EIGEN POSTS EENS OFZO.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja want zo'n gast met zo'n hoofdtelefoon achter een draaitafel voegt enorm veel toe aan de beleving. Het is niet eens een artiest man!
Inderdaad, meestal kunnen ze beter stil blijven en alleen wat roepen als de dj klaar is en de volgende opkomt.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef Dennitaj het volgende:
Deels terechte klacht..
Het ligt er eigenlijk aan hoe deze MC het doetEr zijn echt sommige nummers die ik heb gehoord waar de MC echt een meerwaarde had en ook zeer zeker voor de sfeer heeft gezorgd.
Maar er zijn ook talloze sets te horen waar zo'n lutser doorheen loopt te blérren! Neem bijvoorbeeld Deepack tijdens Hardbass.... Ik heb nog nooit zo geërgerd aan iemand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |