abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71526499
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik las vanmiddag volgens mij dat Microsoft al een patch heeft voor de OEM-hack.
Dweilen met de kraan open.
pi_71533186
FF op mn laptopje proberen of bij die OEM versie het .ini trucje nog werkt
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 augustus 2009 @ 18:43:01 #243
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71544689
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Hmm.. De RTM draait lekker. Met BIOS mod en OEM key geactiveerd. Eitje. Die key zal binnenkort wel geblacklist worden, maar er komt over een week of 2 vast wel een key uit die vanwege massaproductie niet meer te blokkeren is. Sorry hoor, maar ik ga echt geen honderen euro's uitgeven omdat ik twee weken te vroeg was voor het gratis update programma van M$.
Honderden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71544726
quote:
Hmm.. De RTM draait lekker. Met BIOS mod en OEM key geactiveerd. Eitje. Die key zal binnenkort wel geblacklist worden, maar er komt over een week of 2 vast wel een key uit die vanwege massaproductie niet meer te blokkeren is. Sorry hoor, maar ik ga echt geen honderen euro's uitgeven omdat ik twee weken te vroeg was voor het gratis update programma van M$.
Ik had de OEM variant, maar geupgrade, dus moet gewoon activeren, of wss nog die bios mod installeren, de ISO was alleen de OEM W7 Ultimate variant, verder niks aan mn bios gedaan oid
pi_71546118
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:28 schreef fokkerspy het volgende:
Het lijkt trouwens dat Windows 7 iets heeft afgekeken van Mac OS 9.2

grappig...begint steeds meer op Mac OSx te lijken qua interface.
In dat filmpie verschuift hij een scherm dus naar links en er gebeurt niks, in windows 7 vult ie dan de volledige lengte van het scherm, alvast 1 ding wat niet overeenkomt. Daarna verschuift hij hem helemaal naar onderen, en dan komt ie als 'n klein tabblad onderin te staan, als ik dit doe in windows 7 gebeurt er helemaal niks, dus ik snap het niet???
pi_71546395
Inderdaad @ laatste post
pi_71566264
Gisteren 7 geïnstalleerd en vandaag een beetje naar wensen aanpassen, maar ik moet óf extreem kippig zijn óf in de eigenschappen van het startmenu ontbreekt de optie om het 'mijn afbeeldingen' aan te passen... Ik vind de 'als menu weergeven'-optie wel handig, dus als iemand een oplossing weet zou ik het graag horen.
pi_71567153
Rechtermuisknop in de folder>View>Kies maar, werkt gewoon bij mij, ook in "mijn afbeeldingen"
pi_71567664
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:18 schreef Diabox het volgende:
Rechtermuisknop in de folder>View>Kies maar, werkt gewoon bij mij, ook in "mijn afbeeldingen"
Ik vrees dat ik je niet helemaal volg, maar dat zal wel aan mij liggen...
Wat ik in ieder geval bedoel, indien ik daar in de vorige post te onduidelijk over was, is dat bij startmenu >> eigenschappen >> aanpassen... ik bijvoorbeeld wel kan kiezen voor bijvoorbeeld computer 'als koppeling weergeven', 'als menu weergeven' of 'dit onderdeel weergeven' maar dat afbeeldingen niet aanwezig is... Zodat het er zo uitziet:
pi_71567707
Kon je vroegah altijd instellen, of het een snelkoppeling was, dropdown menu'tje, of helemaal niet werd weergegeven. zal er nog wel inzitten hoor, ff zoeken
pi_71567727
Daar issie al:

Start- config scherm - taakbalk en menu start - tabblad 'menu start' - 'aanpassen...'
pi_71568441
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Daar issie al:

Start- config scherm - taakbalk en menu start - tabblad 'menu start' - 'aanpassen...'
Zover was ik helaas ook al gekomen, zoals je in mijn vorige post kon lezen. Maar hij staat er gewoon niet tussen!
Ik zal wel de enige met dat probleem zijn dan... Want op google kan ik er ook al niks over vinden.
pi_71568502
Hij staat er bij mij gewoon tussen, meteen bovenste optie 'afbeeldingen' en dan heb je 3 vinkjes:

-Als koppeling weergeven
-Als menu weergeven
-Dit onderdeel niet weergeven
pi_71568597
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef captain.lefteye het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik je niet helemaal volg, maar dat zal wel aan mij liggen...
Wat ik in ieder geval bedoel, indien ik daar in de vorige post te onduidelijk over was, is dat bij startmenu >> eigenschappen >> aanpassen... ik bijvoorbeeld wel kan kiezen voor bijvoorbeeld computer 'als koppeling weergeven', 'als menu weergeven' of 'dit onderdeel weergeven' maar dat afbeeldingen niet aanwezig is... Zodat het er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Oh bedoel je dat, is dat niet gewoon dit;
pi_71568800
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:14 schreef Diabox het volgende:

[..]

Oh bedoel je dat, is dat niet gewoon dit;
[ afbeelding ]
Dat is het inderdaad. Maar ik krijg als eerste optie 'Apparaten en printers' maar geen optie afbeeldingen.

Ik trek me de haren zowat uit het hoofd, want ik kan me zo ergeren aan zo'n klein dingetje...
pi_71568957
Zet m ff terug op standaardinstellingen, ff reboot en dan nogmaals ofzo?
pi_71569327
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Zet m ff terug op standaardinstellingen, ff reboot en dan nogmaals ofzo?
nope helaas Bedankt voor het meedenken, maar ik laat het dan maar zo...
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:54:42 #259
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_71571167
Ik heb vorige week Build 7600 erop geplempt, en ik moet zeggen: veel beter dan viesta. Werkt een stuk sneller. Alleen is t nog kut dat ik m niet kan activaten...
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:40:59 #260
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71572473
quote:
Nou ja.... "honderden" is ook een beetje overdreven. Je kunt prima af met de OEM versie van Home Premium, en die kost je pak-em-beet 100 euro in totaal.

Uiteraard zal Windows 7 gewoon gekraakt gaan worden. De kans is echter ook wel aanwezig dat met updates etc, de cracks weer ongedaan gaan worden. En als er iedere keer opnieuw gecracked moet gaan worden, is de lol er ook op een gegeven moment wel vanaf denk ik.

Tja, ik weet het ook niet.... de laatste keer dat ik een Windows illegaal gebruikt heb was toen ik Windows 2000 draaide.

Ik draai Vista Ultimate 100% legaal, ik heb door contacten met Microsoft en o.a. door het plaatsen van wat grote MS SQL Server orders wat gratis kopietjes gekregen "to sweeten the deal". Voor Windows 7 gebruik ik mijn Technet account..... wat niet 100% legaal is aangezien ik het alleen voor testen zou mogen gebruiken. Maar de keys activeren gewoon als retail, dus Donderdag download ik een kopietje en installeer ik em. We testen gewoon "lang" dus.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')