Dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik las vanmiddag volgens mij dat Microsoft al een patch heeft voor de OEM-hack.
Honderden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Hmm.. De RTM draait lekker. Met BIOS mod en OEM key geactiveerd. Eitje. Die key zal binnenkort wel geblacklist worden, maar er komt over een week of 2 vast wel een key uit die vanwege massaproductie niet meer te blokkeren is. Sorry hoor, maar ik ga echt geen honderen euro's uitgeven omdat ik twee weken te vroeg was voor het gratis update programma van M$.
Ik had de OEM variant, maar geupgrade, dus moet gewoon activeren, of wss nog die bios mod installeren, de ISO was alleen de OEM W7 Ultimate variant, verder niks aan mn bios gedaan oidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Hmm.. De RTM draait lekker. Met BIOS mod en OEM key geactiveerd. Eitje. Die key zal binnenkort wel geblacklist worden, maar er komt over een week of 2 vast wel een key uit die vanwege massaproductie niet meer te blokkeren is. Sorry hoor, maar ik ga echt geen honderen euro's uitgeven omdat ik twee weken te vroeg was voor het gratis update programma van M$.
In dat filmpie verschuift hij een scherm dus naar links en er gebeurt niks, in windows 7 vult ie dan de volledige lengte van het scherm, alvast 1 ding wat niet overeenkomt. Daarna verschuift hij hem helemaal naar onderen, en dan komt ie als 'n klein tabblad onderin te staan, als ik dit doe in windows 7 gebeurt er helemaal niks, dus ik snap het niet???quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:28 schreef fokkerspy het volgende:
Het lijkt trouwens dat Windows 7 iets heeft afgekeken van Mac OS 9.2
grappig...begint steeds meer op Mac OSx te lijken qua interface.
Ik vrees dat ik je niet helemaal volg, maar dat zal wel aan mij liggen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:18 schreef Diabox het volgende:
Rechtermuisknop in de folder>View>Kies maar, werkt gewoon bij mij, ook in "mijn afbeeldingen"
Zover was ik helaas ook al gekomen, zoals je in mijn vorige post kon lezen. Maar hij staat er gewoon niet tussen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Daar issie al:
Start- config scherm - taakbalk en menu start - tabblad 'menu start' - 'aanpassen...'
Oh bedoel je dat, is dat niet gewoon dit;quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik je niet helemaal volg, maar dat zal wel aan mij liggen...
Wat ik in ieder geval bedoel, indien ik daar in de vorige post te onduidelijk over was, is dat bij startmenu >> eigenschappen >> aanpassen... ik bijvoorbeeld wel kan kiezen voor bijvoorbeeld computer 'als koppeling weergeven', 'als menu weergeven' of 'dit onderdeel weergeven' maar dat afbeeldingen niet aanwezig is... Zodat het er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Dat is het inderdaad. Maar ik krijg als eerste optie 'Apparaten en printers' maar geen optie afbeeldingen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat, is dat niet gewoon dit;
[ afbeelding ]
nope helaasquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Zet m ff terug op standaardinstellingen, ff reboot en dan nogmaals ofzo?
Nou ja.... "honderden" is ook een beetje overdreven. Je kunt prima af met de OEM versie van Home Premium, en die kost je pak-em-beet 100 euro in totaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |