Ik heb ook snuffelstages gelopen van maar 10 dagen, moeten die er ook allemaal in? Sowieso waren al mijn stages niet echt lang geloof ik...en een LIO heb ik nooit gedaan daar ik voortijdig met de PABO ben gekapt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef Soohr het volgende:
anders doe je alleen de stageslanger dan 2 maanden
Nee goede tip zeg, al je baantjes van kranten rond brengen tot auto's wassen erop.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:51 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zou ALLE werkervaring vermelden.
Alles appart dus!
In begin wanneer je nog geen echt werkervaring hebt is het wel handig om die zooi ook te tonen, zodat je kunt aantonen dat je wel wilt werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee goede tip zeg, al je baantjes van kranten rond brengen tot auto's wassen erop.
Ik zou stages doen waar je ook daadwerkelijk iets hebt gedaan, dus snuffelstages niet. En erbij noemen wat je functie in die stage was.
Dat dus. En als starter is (zijn) je stage(s) waarschijnlijk je belangrijkste werkervaring. Dus die zou ik zeker vermelden. Als je op een gegeven moment een jaar of 40 bent dan hoef je echt niet meer al je werkervaring op je CV te zetten; alleen dat wat relevant is. Maar als je net begint en dus nauwelijks werkervaring hebt, zou ik alles er op zetten. Ook als het niet relevant is voor de functie.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
In begin wanneer je nog geen echt werkervaring hebt is het wel handig om die zooi ook te tonen, zodat je kunt aantonen dat je wel wilt werken.
onzin, als je snuffelstages gaat vermelden kun je ook je baantje als krantenbezorger vermelden en dat soort onzin.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef macondo het volgende:
Het is relevant voor je functie. Gewoon vermelden dus ; alles
Wieso? Als die snuffelstage een gebied betreft waarin je doorwilt is dat zeker nuttige informatie.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Blik het volgende:
[..]
onzin, als je snuffelstages gaat vermelden kun je ook je baantje als krantenbezorger vermelden en dat soort onzin.
snuffelstages is precies wat het woord zegt, een stage om eens te snuffelen aan een bepaald vakgebied. Wat je daar leert is minimaal te noemen. Als student van de PABO heb je echt ontelbare stages, ze allemaal opnoemen is nutteloos. Kun je je beter beperken tot de belangrijkste, en een vermelding maken dat je nog meerdere stages hebt gelopenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:56 schreef Matthijs- het volgende:
Je bent starter? Gewoon al je stages vermelden.
[..]
Wieso? Als die snuffelstage een gebied betreft waarin je doorwilt is dat zeker nuttige informatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |