heb ik ook een keer gehad --> jonko te heet gehesenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bloedvaten in m'n neus dichtgebrand.
quote:
Kapot gesnoven?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bloedvaten in m'n neus dichtgebrand.
Moet je naar een goed ziekenhuis gaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Ik heb een keer fucking 3 weken geen eten gekregen in het ziekenhuis. ("Ja, daar hadden ze nu geen zin in om voor eten te zorgen!"Wat doe je daar dan, werken slet) Toen liet ik maar wat van thuis komen.
Dat krijg je als je naar Jopie's Ziekenhuis op de hoek gaat. Echte mannen gaan naar Chez Hospitale.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Ik heb een keer fucking 3 weken geen eten gekregen in het ziekenhuis. ("Ja, daar hadden ze nu geen zin in om voor eten te zorgen!"Wat doe je daar dan, werken slet) Toen liet ik maar wat van thuis komen.
What the..quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef grizegrijn het volgende:
Ja... een 5-sterrenhospitaal of beter. In Polen zit zelfs een ziekenhuis met 2 miljoen sterrenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moet je naar een goed ziekenhuis gaan.
dat is nog eens effectief diëtenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Klacht: tot woensdag niet fatsoenlijk mogen eten.
Was het universitair ziekenhuis van Utrecht, dan mag je toch wat verwachtenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat krijg je als je naar Jopie's Ziekenhuis op de hoek gaat. Echte mannen gaan naar Chez Hospitale.
GMTA en dat soort dingen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat krijg je als je naar Jopie's Ziekenhuis op de hoek gaat. Echte mannen gaan naar Chez Hospitale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |