Uiteraard. Het plaatje moet compleet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
tuurlijk, doe er nog een kerstjingle achteraan.
Daar heeft deze beleefde meneer zeer juistquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit is niet het juiste moment hè", zegt de 59-jarige collega tegenover me heel droogjes in mooi Belgisch![]()
Breng 'm niet op ideeënquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:28 schreef Sirolf het volgende:
Zou Paul dan straks een sinterklaasnummer gaan draaien?
"Pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten!"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:28 schreef Sirolf het volgende:
Zou Paul dan straks een sinterklaasnummer gaan draaien?
Ik hield me al heeeeeel erg in toen die onzin aan 't braken wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Als'ie maar op houdt met z'n vergelijking van de KoL met Michael Jackson![]()
Dramatische vergelijking, King of Pop vergelijken met een van de meest irritante bands ter aarde
DOOOOOOOOOOOOON'T knock it
Hij klinkt alsof'ie moet poepen...
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kon't niet zien, heb geen breedbeeld
Niet spotten met Adelequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kon't niet zien, heb geen breedbeeld
Een aantal jaren geleden vond ik in dezelfde periode kruidnoten in een super ergens in Vijfheerenlanden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
14 juli en Last Christmas op #3FM ......
Dan vraag je toch Malcolm Middleton aan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
14 juli en Last Christmas op #3FM ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |