Ik heb niet zo goed nieuws voor je: ik krijg net een fax dat mn +1 voor de Minigig vergeven is.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo goed nieuws voor je: ik krijg net een fax dat mn +1 voor de Minigig vergeven is.
Ja, maar ze maakt dan ook wel fijne muziekquote:Op maandag 13 juli 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
Best grappig. Voordat ik op vakantie ging zag ik Pixie Lott in een programma op de BBC. Had er nog nooit van gehoord, maar na terugkomst wordt ze ineens op 3FM gedraaid
Nou dat. Deze was echt simpel.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Valt tegen??? Man, zo makkelijk heb ik em volgens mij nog nooit gehoord.
The MAN! VanVelzen natuurlijk.
Dat is ze uiteraard altijd, maar riep je dat dit keer vanwege iets in het bijzonder wat ik mogelijk gemist heb omdat ik MetMichiel even afgezet heb omdat ik me op iets anders moet concentreren?quote:
Een poging tot een nieuwe live-jingle.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat is ze uiteraard altijd, maar riep je dat dit keer vanwege iets in het bijzonder wat ik mogelijk gemist heb omdat ik MetMichiel even afgezet heb omdat ik me op iets anders moet concentreren?
Morgen maar even terugluisteren danquote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een poging tot een nieuwe live-jingle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |