In dat geval zullen er iets van haaientanden of voorrangsborden aanwezig zijn. Dus zoals het er uit ziet heeft de fietser gewoon voorrang.quote:
een roze en blauw stipje, ik zie het wel. Maar ik heb dan ook een bril.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:14 schreef drijfhout het volgende:
Roze? Blauw?
Voor het eerst van mijn leven heb ik een bril nodig geloof ik.![]()
Zijn er echt mensen die iets ontwaren op dat plaatje?
Ik zou het plaatje nog eens bekijken, ze komt uit de Atoomweg en wil de Savannahstraat oversteken om vervolgens de Atoomweg te vervolgen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ziet het al.
Als jij uit de Savannahstraat komt, met je fiets, moet je bij die fiets-oversteek-plaats oversteken. En uhm, die ligt haaks op de Atoomweg, wat de Atoomweg tot een doorgaande weg maakt, wat maakt dat jij niet uit een uitrit komt, maar als je de doorgaande weg over wilt, moet je de andere auto's voorrang verlenen.
Dat is weer een andere... dus neequote:
Maarssenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef exode het volgende:
Snap ik de verkeersregels niet meer? Misschien denk ik te simpel maar rechts heeft toch voorrang?
Wat is er nu…nou ik kom dus op een kruispunt waar ik denk dat ik voorrang heb, klopt dit? Stel dat iedereen hier roept: klopt, ga ik nog steeds netjes op mijn rem daar maar dan weet ik dat ik niet helemaal gek ben geworden.
Op het mooie plaatje ben ik roze (fietser dus) en de auto is blauw. Er staan nergens borden die iets te maken hebben met voorrang, geen haaientanden, geen drempels dus mijn inziens een gelijkwaardig kruispunt. Ik heb het idee dat de auto’s daar hard doorrijden omdat ze denken dat ik uit een uitrit kom en het dus geen gelijkwaardig kruispunt is.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |