MamsX misschien stimuleren door in de tuitbeker iets lekkers te doen en in de flessen alleen water? Dat werkte hier erg goed!
Wat leuk zeg al die kindjes die steeds beter gaan praten. Ik vind het zo gezellig nu mijn meisje kan praten
Met Linde gaat het inmiddels wat beter. De koorts is gezakt, maar haar ogen zijn nog steeds heel erg ontstoken

Vanmorgen werd ze wakker en riep ze "Mama ogen open maken!" Zaten haar hele ogen dichtgeplakt... Wel voor de zekerheid de huisarts gebeld en we moeten de antibiotica nog een dagje de kans geven en anders morgen weer bellen.
Gisteren hebben we Linde's verjaardag gevierd bij de kinderboerderij. Ze is echt enorm verwend. En vanaf vandaag is ze gewoon al een echt peutertje!
Het lijkt wel alsof het tweede jaar nog sneller voorbij gegaan is dan het eerste jaar en dat ze dat tweede jaar ook nog eens veel meer leren. Ze kan gewoon lopen, rennen, met Lego wat moois bouwen, tekenen, plakken en ze kletst de oren van je hoofd. Vanmorgen wilde ze chocolademelk in plaats van thee en ze kwam gewoon vragen "Mama mag ik kokola trinken niette thee?" Ben zo trots op mijn kleine ukkie
Kaartje lezen
![]()
Cadeautje uitpakken
![]()
Taart eten
![]()
Dag allemaal tot bij de peuters