abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71531599
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zag er idd wel erg schattig uit
Ziet er vandaag al een stuk beter uit gelukkig!
Dat is fijn voor Dana... hopelijk blijft verder billenleed gespaard
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:08:13 #252
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71536523
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 19:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Hihi, misschien trekt Eli zijn groeilijntje ook wel bij.. Is hij ook lang, of vooral zwaar?
Hij zit qua gewicht op de +1 lijn, dus dat zou nu idd iets minder dan 15kg moeten zijn (gister in zn nixie op de weegschaal gezet en die komt idd net onder de 15kg uit) en qua lengte tussen de 0 en +1 en ik denk dat hij wel de 90cm haalt inmiddels. hij kan nu languit op de trap liggen en dan dekt hij van kop tot teen (onderkant voet) de hele tree. volgens mij is een standaard trap zo'n 90cm, dus dat kan dan wel kloppen

voor dana, arme meid!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71537780
Eli heeft dus zo'n beetje dezelfde verhouding als Chris dus had. Maar gewoon een lekker joch dus!!

En fijn dat het beter gaat met Dana!
pi_71592216
Wat is het hier lekker rustig

Alles goed met de dreumesjes? Kleintjes die druk stapjes zetten, en grote die hun ouders tot waanzin drijven met hun prepeuterpubberteitfase??

Hier alles goed in ieder geval. Chris lijkt zijn honger weer gevonden te hebben. Nu al 2 dagen achterelkaar zijn boterham bij het ontbijt EN de lunch op, terwijl hij weken langs 1 boterham per dag at (halve bij ontbijt, halve bij lunch!)
En verder is hij lekker vrolijk, maar wordt heel boos als we niet "auto, boem, rijen" willen doen.. Papa en mama kunnen toch niet de hele dag Mario-karten

Nog 6 daagjes.. Dan hebben we een echte peuter
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:08:12 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_71593153
Ruben is uit logeren, dus vandaar weinig nieuws
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71593443
Fijn dat Chris weer beter eet
En alweer bijna een echte peuter..de taart al besteld en de slingers en kadootjes al klaar liggen?
pi_71593674
Taart bakken gaat manlief waarschijnlijk doen..
Het kadootje, daar ligt hij nu in te slapen, maar er liggen nog wel een paar kleine kadootjes klaar natuurlijk.
En dan een lekker druk weekend, zaterdag schoonfamilie+wat extra mensen, zondag mijn familie + wat vrienden enzo, en maandag gezellig naar de apenheul op zijn echte verjaardag..
Eens kijken of Chris dat een beetje gaat overleven
pi_71594265
Klinkt als een gezellig drukkle verjaardag
En apenheul is natuurlijk helemaal leuk!
En een papa die taarten bakt geef mij er ook zo een
pi_71595451
Mirte doet t goed als grote zus .
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:42:21 #260
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71596011
Nog 6 dagen, maar? Dat gaat snel!
Fijn dat Chris weer beter eet!

Nijna, wat fijn! Hoe hebben jullie mirte eigenljk voorbereid op de komst van de baby?

Eli heeft een nieuw spelletje gevonden Als je uit de auto gaat, ga je niet richtingd eur, maar op de stoel ernaast zitten. als mama dan omloopt om de andere deur open te doen, dan klim je weer snel in je autostoel... net zo lang tot je straf krijgt Vanochtend had ik geen zin in het gevecht en heb meneer dus onceremonieel uit de auto getrokken. hij keek er een beetje beteuterd bij, maar mss blijft het zo hangen..
en anders morgen weer straf geven...

leuk, zo'n klimgeit
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71596497
Wat een druk weekendje DF maar de Apenheul is zo leuk Hopelijk is het weer een beetje mooi (of iig droog)

Klimgeiten zijn heel nie leuk, want dan vallen ze ook zo hard... en dus gingen Koen en ik samen huilen, hij met zijn mooie bult en ik omdat ik net te laat was en van de schrik.
pi_71596607
aahw Koen

Klimgeiten zijn idd niet leuk...ik heb ook al een aantal keer het hart in mijn keel gehad omdat ik dr nog maar net kon grijpen. Ze zijn zo snel
pi_71597668
Davinia, Mirte is een aantal keer meegeweest naar de verloskundige en we hebben boekjes gelezen met haar (kleine pluis o.a.). En vertellen dat er een baby in mijn buik zat en dat dat haar zusje zou zijn en dat ze Iris zou gaan heten.
Ik had ergens gelezen dat je niet teveel moet benadrukken dat zij nu "groot" is, want ze is natuurlijk ook gewoon nog klein. Dus we hebben het wel over grote zus, maar we benadrukken niet dat zij nu zo "groot" is. Wel dat ze het goed doet en ik probeer heel bewust ook even lekker met haar te knuffelen steeds, voor zover ze dat wil...
pi_71604618
Nijna, Mirte en papa, gefeliciteerd met Iris!!
Fijn dat het met Mirte ook goed gaat!

Davinia, leuk dat soort spelletjes.. En hoe krijg je ze dan aan het verstand dat het geen leuk spelletje is, als het telang duurt

En klimgeiten zijn lief!! Maar valgeiten een stuk minder. Arme Koen!
pi_71615742
Ik heb feestluiers!!! 4 hoektanden in 1x...

pfff.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71615817
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb feestluiers!!! 4 hoektanden in 1x...

pfff.

Heeft ze er zelf nog last van? Billen nog heel? Hangerig/jengelig?
pi_71615955
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Heeft ze er zelf nog last van? Billen nog heel? Hangerig/jengelig?
Nou ze is wat meer hangerig en slaapt ok weer tussenin. Ze gooit haar speen er ook steeds uit, ik denk dat die een beetje pijn doet.

Jen heeft katoenen luiers, en alleen op het kdv nog maar wegwerp. Dat scheelt echt enorm in rode billen! Die heeft ze dus niet.
pi_71616364
Oeh, 4 in een keer is ook niet zo aardig! Hopelijk zijn ze snel door..
Wel fijn dat ze geen last heeft van haar billen trouwens.
pi_71616414
Die eerste kiezen kwamen ook met zn 4en tegelijk...

1 is nu helemaal door, de andere onder staat nu echt op springen.. Die boven zijn flinke bobbels.
pi_71617573
4 tegelijk...arme Jen
pi_71619512
Tico wat sneu voor Jen. Hopelijk zijn ze snel door!

Mirte is haar woordenschat aan het uitbreiden... . Tja als je alsmaar kadootjes krijgt dan ga je het woord "dootje" natuurlijk wel zeggen. En ineens kan ze ook "open" (ook erg handig natuurlijk als er wat uitgepakt moet worden). En "meisje" kwam ze net mee aanzetten.
Vanmorgen had ik het met de kraamverzorgster over "een hele kleine baby", dat werd ook even nagepraat alsof het niks is...
Grappig hoor dit.
pi_71619563
Ja ik versta Jen ook steeds meer. Leuk is dat!
pi_71625286
ZO ik baal!!!

Ik heb van de week een schoolgids gekregen, maar de school die we hadden uitgekozen neemt nu al geen kindjes meer aan die voor oktober 2008 zijn geboren.

Echt had ik Jen moeten aanmelden toen ze nog geen eens 1 was? Of had ik moeten bellen dat we van plan waren zwanger te worden? Waar gaat het over?!?!
pi_71625599
Jemig Tico... . Ik ga na de zomervakantie hier maar eens rondbellen, geen idee van wachtlijsten ofzo...
pi_71625611
Woh ticootje, dat is wel balen..
Je had een vrije school op het oog toch?

Ik zal na de vakantie ook maar eens bellen met de buurtschool. Heb verder nog geen papier ofzo gezien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')