abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71457029
Ach Ruben, doe je een beetje voorzichtig .
Troel, is het niet een combinatie van groeien en even de coordinatie over je ledematen en hoe lang je bent enzo, kwijt zijn...

Hier is het potje maar heel soms interessant, ze gaat er alleen op als ze het zelf wil.

Mirte sliep gisteren "al" om half 9. Hopelijk is dit meer dan een eenmalige actie.
Fake it till you make it...
pi_71460616
Half 9 is dan wel weer een redelijk tijd Nijna, hopelijk blijft het zo!

Had je nog iets anders aangepakt?
pi_71460681
Hoe goed zijn jullie kindjes in puzzelen? Is het normaal dat een kind van 1,5 een puzzel kan maken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:32:49 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71462266
eli was niet zo'n puzzelaar, maar er zijn een heleboel puzzels vanaf 1,5, dus er zullen vast meer kinders zijn die al vroeg beginnen met puzzelen

troel, ruben is gewoon een brokkenpiloot. blijft net zo lang proberen tot hij en goed ltteken op zn kin heeft als een echte man

nijna, ik moest gister nog aan je denken. eli is er niet een keer uitgekomen! nadat ik hem pas om 9 uur zijn bed in gebonjourd had ook een tactiek
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71462814
Deepfreeze, we hadden al een paar dagen de indruk dat we juist door te gaan kijken Mirte weer wakkerder maakten en hebben besloten er maar weer wat meer tijd tussen te laten zitten en dan heel voorzichtig te spieken en als ze nog ligt en het niet ziet snel weer weg te gaan... Gister heeft ze me wel gezien om 8 uur, toen had ze een verzameling boekjes in bed en heb ik de boekjes enzo uit bed gehaald en muziek aangezet en ben weggegaan. Om half 9 was ze dus onder zeil...

Ticootje, wat voor puzzel? Mirte legt sinds kort wel van die houten figuurpuzzels in elkaar. Ze had er nooit interesse in en ineens ging ze zitten en ze kon het... Iets anders hebben we niet in huis en dus ook nog niet geprobeerd.
Tja, als ze het kan dan kan ze het, toch? Dan zou ik me niet zo druk maken over wat normaal is of niet...

Davinia, dat kan natuurlijk ook nog, om 9 uur naar bed. Maar ze is vaak om 6 uur al zo aan de lat dat ik het dan echt zou moeten rekken als we gegeten hebben en dat ga ik niet doen .
pi_71463420
Ticootje, houten inleg puzzels gaan hier al een poosje goed. Maar echt met losse kartonnen stukjes begint nu te komen. Als je die bedoelt is ze niet laat nee, maar elk kind heeft zijn eigen ding waar hij/zij in voor/achter loopt..
Chris heeft er ook niet echt geduld voor trouwens. Die puzzelt liever treinbanen aan elkaar.

En hij begint domino ook door te krijgen. Dus 2 dezelfde (nijntje) plaatjes tegen elkaar aan leggen. En Lottino gaat heel goed, een soort bingo, maar ook met plaatjes. Natuurlijk doen we dat niet echt in spelvorm. Maar gewoon samen proberen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:34:08 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71464205
Nijna, dat is dan idd anders
eli heeft eerst ademloos nick en simon gekeken gestaard (zelf opgezet, en ik was rustig harry snotter aan het lezen, dus prima, toen er om negen uur prompt naar boven gegaan diende te worden. nou, geen discussie, dan, toch?

maar als mirte wel moe is, maar gaat spoken is het anders idd

en de zoektocht naar leuke kinderbedden gaat door...
pi_71466934
Ik vond het gewoon zo knap. Het is zo'n houten puzzel. Ze draait de stukjes, ze weet welke waar moet. Ik ben gewoon verbaasd.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:21:06 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71467143
Ik zat de eerste keer dat Sasha dat deed ook heel verbaasd te kijken Tico. Wij hebben ze (nog) niet thuis, dus ik gok dat hij het op het kdv leert ofzo, maar mijn moeder heeft er wel eentje en ik zat echt even te kijken.
Knap hoor, van Jen!

Ik moet dus wel zelf nog steeds een keer op zoek naar die dingen.
Mss morgen even naar de kringloopwinkel.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 30-07-2009 19:28:20 ]
pi_71467300
Be, ik denk dat ze je steeds blijven verbazen hoor. En wij maar trots zijn!
pi_71469701
Tico, grappig he dat ze dat dan ineens in de gaten hebben. Zal vast ook zijn waar hun interesse op dat moment naar uitgaat. Ik vraag me wel eens af of ze nou gewoon onthouden waar wat in die puzzels hoort te liggen of dat ze ook echt al naar de vorm kijken...

Kwam net bij Mirte op haar kamer, staat ze op haar kast... Zo'n trapgevalletje van Ikea... Op het middelste plateau... Ze wilde denk ik zelf de muziek aan doen... Tweede keer dat ik ging kijken zat ze er weer... Heb nu de stereo lager gezet, hoeft ze er niet om te klimmen... Ik weet het anders ook niet, zag haar er al afvallen, gat in hoofd en andere nare dingen waar we niet op zitten te wachten. Af en toe weet ik het niet meer hoor. We kunnen toch moeilijk haar hele kamer leeg maken... Misschien maar eens kijken of ze overdag meer kan klauteren? Of nog andere ideeen?
pi_71488159
Nijna, Hier is de kamer ook redelijk leeg. een kast en een commode, met voornamelijk kleding/beddegoed op de onderste planken. Ook niet echt klimbaar. Er kan dus niet zo heel veel gebeuren. Maar het is ook maar een klein kamertje, dus veel meer past er ook niet in.
Zorgen dat ze goed moe naar bed gaan? Dus voor het slapen nog even een stukje wandelen, ofzo?

Hier weer een OK-stempel van het CB. En Chris lijkt eindelijk in verhouding qua gewicht-lengte. In een half jaar dik 4 cm en "maar" 6 ons gegroeid. Nu 13,8 kg en 89,5 cm.. Verder ook alles goed, alleen wilde Chris niet helemaal meewerken, hij luisterde gewoon niet zo naar de arts. Maar gelukkig goed blokjes gestapeld (wel voornamelijk met links), een bal gepakt (en dus goed gebukt). Alleen het praten ligt hij achter. Maar niet zoveel dat we ons zorgen moeten maken. Hij begon ook laat, dus dan kan hij nu niet opeens bijlopen..
Over een jaartje maar weer, al mogen we nog eerder terugkomen als we ons zorgen maken over zijn verlegenheid. (ons kat-uit-de-boom-kijk-kind )
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:05:21 #238
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71492818
jamaar, jamaar, DF! We liepen zo mooi gelijk op! Nu wordt eli zwaarder dan chris! das niet gezellig

wel fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn

nijna, ik weet niet precies wat je bedoelt, maar kunnen er deurtjes voor? en dan met de dingen waar je de deur aan openmaakt naar binnen?
zo zijn onze boekenkasten iig beveiligd...
pi_71498243
Hihi, misschien trekt Eli zijn groeilijntje ook wel bij.. Is hij ook lang, of vooral zwaar?
pi_71499690
Het is net een trapje Davinia (uit de trofast-serie van Ikea). Dus deurtjes ervoor helpt niet. Maar nu met de stereo lager is ze er nog neit weer opgeklommen...

DF, het CB raadde wandelen voor het slapen gaan juist af omdat ze dan weer zoveel indrukken opdoen dat ze die ook nog moeten verwerken. Ze is echt moe als ze naar bed gaat, maar die luiken gaan toch niet zo snel dicht blijkbaar .
Chris weer goedgekeurd .
  vrijdag 31 juli 2009 @ 21:01:11 #241
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71500438
Mijn meisje ging kruipend op vakantie en kwam rennend terug En stout! Ohhhh zo stout!
Ze klimt zelf op tafel om snoepjes te pakken en als ze dan hoort dat je er aan komt, rent ze snel naar de prullenbak om alle sporen te wissen En vanmiddag had ze de videocamera te pakken, zat madam gezellig zelf filmpjes op te nemen En ze zet steeds zelf de tv aan, en gaat dan met de ab onderuitgezakt op de bank tv kijken
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71502181
Chris goedgekeurd, fijn

En minitaartje wat klink je lekker ondeugend

Mirte aan het klimmen geslagen, oe dat lijkt me wel eng hoor.

Toen we Dana vanavond in bed hadden gelegd begon ze na een minuut of 5 heel haard te huilen, naja was meer krijsen dan huilen . Toen ik dr uit bed tilde was ze echt helemaal aan t trappelen van de pijn. Ik heb een uurtje ofzo met dr op de bank gezeten om dr steeds te sussen en dr ook paracetamol gegeven..Dr luier verschoond, diaree en hele rode billetje. Zo zielig, ik ben bang dat t van de sinaasappelsap kwam aangezien ze dat vandaag en gister voor t eerst heeft gehad en dat volgens mij nogal op de darmpjes kan werken. Nu ligt ze wel lekker te slapen nadat we even met zn 3tjes op dr kamertje hebben gespeeld en ze allemaal dingen aanwees die wij moesten benoemen en wat ze dan probeerde na te zeggen

voorlopig maar geen sinaasappelsap meer
pi_71502577
oeh, minitaartje is ook op dreef!!

Arme Dana, Zo'n lekker sapje, en dan buikpijn.. Dan over een half jaartje nog maar eens proberen..
pi_71508380
Minitaartje in de bocht, dat zappen op de bank, hihi.

Bla, dat kan best die sinaasappelsap zijn, ik kon er als kind ook slecht tegen, diarree. Bij Mirte heb ik het nog niet echt geprobeerd. Is het vannacht verder wel goed gegaan?!
pi_71510727
Vanacht heeft ze wel goed geslapen, maar toen mijn vriend dr vanmorgen wakker maakte had ze weer gepoept en huilde ze heel erg toen ie dr aan t verschonen was ivm pijnlijke billetjes..zielig hoor. Maar flink met bephanten smeren vandaag...dat werkt hier normaal super
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:02:10 #246
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71516400
Komt er niet toevallig een kies door Bla? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71519514
hm ja dat zou ook nog kunnen aangezien ze bij tandje idd ook zo'n luier uitslag heeft, maar dan wel in mindere mate hoor...zo erg als het nu is heb ik nog nooit gezien...t bloedde vanmiddag zelfs een beetje , maar ze heeft vandaag nergens last van en is zelfs extreem vrolijk.
Ze kruipt nu lekker zonder luier rond, hopen dat het zo wat sneller heelt...
pi_71525989
Ocharme de billekes van Dana... zo sneu. zo erg heeft Koen het nog niet gehad. Sander wel dus ik weet hoe pijnlijk het is. En met blote billen rondlopen is zo
pi_71530938
Zag er idd wel erg schattig uit
Ziet er vandaag al een stuk beter uit gelukkig!
pi_71531106
oh wat fijn voor dana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')