Okéquote:Op maandag 13 juli 2009 11:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Komt goed hoor. Je longen hebben alleen een opdonder gehad waardoor je je moe kan voelen. Maar je bent nog jong en energiek enzo, dus dat gaat vanzelf snel over. Als je nu oud en verlept was geweest had het een ander verhaal geworden.
Ze zon schijnt niet meer zo fel als daarnet.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:34 schreef KingGone het volgende:
[..]
In Rotterdam is het niet bewolkt hoor.
Ja dat klopt. Maar hij is nog wel aanwezig.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ze zon schijnt niet meer zo fel als daarnet.
Hopen dat die straks meer aanwezig is.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar hij is nog wel aanwezig.
Zou eens wat zijn als de zon zèlf minder hard zou gaan schijnenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar hij is nog wel aanwezig.
Owja, die was ik even vergeten. Dat is sowieso geen aanrader voor je conditie, maar zeker niet als je longen net een opdonder hebben gehad van een operatie.quote:
Maar ik heb geen last meer van mn longen.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Owja, die was ik even vergeten. Dat is sowieso geen aanrader voor je conditie, maar zeker niet als je longen net een opdonder hebben gehad van een operatie.
Vanochtend toen ik om half negen al op Centraal liep was de temperatuur al fijn. Dus don't worry!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hopen dat die straks meer aanwezig is.
Ooh joh, steek er nog 1 op!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar ik heb geen last meer van mn longen.
Oké!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:40 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vanochtend toen ik om half negen al op Centraal liep was de temperatuur al fijn. Dus don't worry!
En ik kan weer recht lopenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan moeten we leven op kunstmatig licht.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zou eens wat zijn als de zon zèlf minder hard zou gaan schijnen
Als je helemaal gezond wil blijven moet je even het grote knopje op je PC indrukken.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Owja, die was ik even vergeten. Dat is sowieso geen aanrader voor je conditie, maar zeker niet als je longen net een opdonder hebben gehad van een operatie.
Ken je dat ene stripje van Garfield?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar ik ben in een goede bui.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef KingGone het volgende:
[..]
Kijk uit hoor! We doen aardig tegen elkaar vandaag.
Gelukkig ben ik niet geopereerd aan mn longen zelf.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ken je dat ene stripje van Garfield?
Dan moet Garfield op dieet, omdat 'ie te dik is. Daar baalt 'ie heel erg van, maar hij zit het netjes uit. Op de dag dat z'n dieet is afgelopen en hij geen last meer heeft van dat 'ie te dik is, rent 'ie naar z'n voedselbak en schranst zichzelf zó vol dat 'ie niet meer met z'n poten bij de grond kan zo dik als 'ie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |