Maar de sfeer was wel goed.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:46 schreef Dandelion het volgende:
't geluid was in 2005 in ieder geval tijdens het eerste arena concert dramatisch. Zelfs bij de geluidstafel. Voor mij de reden om de arena nooit meer te bezoeken.
ik krijg alleen maar foutmeldingen zodra ik op veldkaarten klikquote:Op zondag 19 juli 2009 16:53 schreef Murray het volgende:
Er zijn gewoon nog veldkaarten te koop via eventim.
Ik zou niet teveel kopen voordat je naar binnen gaat. Dat sjouwt zo lastigquote:Op zondag 19 juli 2009 17:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien een rare vraag, maar zijn de winkels rondom de ArenA (Villa Arena, Media Markt etc.) morgen wel gewoon allemaal open tot een uur of 6? We maken er denk ik meteen een heel dagje van.
Jij gaat toch hopelijk morgen niet he? Bij jou regent het altijdquote:Op zondag 19 juli 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel kopen voordat je naar binnen gaat. Dat sjouwt zo lastig.
Ik ga morgenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Jij gaat toch hopelijk morgen niet he? Bij jou regent het altijd
Hoi Albertoquote:Op zondag 19 juli 2009 17:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Misschien een rare vraag, maar zijn de winkels rondom de ArenA (Villa Arena, Media Markt etc.) morgen wel gewoon allemaal open tot een uur of 6? We maken er denk ik meteen een heel dagje van.
Aha! Als het regent kunnen we jou de schuld geven begrijp ik?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga morgen.
Hoezo 'altijd'? Vorige keer was 't droog.
Blijkbaarquote:Op zondag 19 juli 2009 18:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Aha! Als het regent kunnen we jou de schuld geven begrijp ik?
Verdomme, weer te laat.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:53 schreef Murray het volgende:
Er zijn gewoon nog veldkaarten te koop via eventim.
Blijf 't iig op de site ook proberenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:22 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Verdomme, weer te laat.
Ik heb al zoveel geprobeerd maar nog niet geluktIemand nog veldkaarten over voor morgen?
Of verkoop die van jou, weten we zeker dat het niet gaat regenenquote:Op zondag 19 juli 2009 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijf 't iig op de site ook proberen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Of verkoop die van jou, weten we zeker dat het niet gaat regenen
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Of verkoop die van jou, weten we zeker dat het niet gaat regenen
En zelfs veldkaarten.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:59 schreef Clayton1 het volgende:
er staan nu 20:55 uur weer kaarten voor maandag van ¤ 33.- te koop op livenation.
De dure plaatsen van 160 euro leken net nog wel te lukken. Bij de andere twee categorieën idd foutmelding.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik denk niet dat ze nog te boeken zijn, ik krijg direct een foutmelding
Zitplaats 33 euro lukte me ook nog.. Straks is het niet eens uitverkochtquote:Op zondag 19 juli 2009 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De dure plaatsen van 160 euro leken net nog wel te lukken. Bij de andere twee categorieën idd foutmelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |