Zien er grappig uit, maar helaas maar tot maatje 43.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Google is je vriend...kijk hier maar eens:
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR06450
Wat is vroeg?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:26 schreef alors het volgende:
Ingang staat op je kaartje, zou niet uit moeten maken.
Als je vooraan wilt staan moet je er vroeg zijn en hard rennen en goed kunnen traplopen.
Ja dat wil ik ook wel graag weten, ik ben van plan om rond 16:00 te gaan. Heb ik dan nog een beetje redelijke plaatsen?quote:
Niet in het voorste vak denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:53 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel graag weten, ik ben van plan om rond 16:00 te gaan. Heb ik dan nog een beetje redelijke plaatsen?
Die klote trap voor de arena die nekt me altijd zo keihard! Is het altijd even tanden bijten om het veld over te rennenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:26 schreef alors het volgende:
Ingang staat op je kaartje, zou niet uit moeten maken.
Als je vooraan wilt staan moet je er vroeg zijn en hard rennen en goed kunnen traplopen.
Alle ingangen waren open, behalve de ingang Y waar naar mijn idee de meeste buitenlanders stonden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef kibber het volgende:
Je 'review' komt niet al te objectief over.
Ik las trouwens dat de franse organisatie één ingang eerder had open gegooit dan de rest van de ingangen?
Hmmm dat zijn wel klote streken ja... Al verbaasd het me niks... Een eigen volk eerst volkje is het...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:45 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Alle ingangen waren open, behalve de ingang Y waar naar mijn idee de meeste buitenlanders stonden.
Deze ging uiteindelijk meer dan een kwartier later open.
Honden zijn het
Ik heb de foto's van de opbouw in de ArenA ook nog niet kunnen vinden, maar al wel enkele foto's van het transport er naar toe....quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Zijn er echt helemaal nog geen foto's beschikbaar van de opbouw in de ArenA, de andere concerten waren juist zo toegankelijk.
Vlak voor de klok van 18:00, zie ik als 30/45 minuten voor 18:00. Als ik de hele dag heb lopen wachten, vanaf 's ochtends vroeg, vind ik dat relatief gezien vlak voor.......quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:37 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha jij denkt dat de wachtenden pas om 1800 onrustig worden? Ik kan me van de laatste tour herinneren dat ik het laatste half uur voor opening een half uur lang als haringen in een ton stond te wachten (iedereen tegen elkaar aanduwend), terwijl de deuren dus nog lang niet open gingen
Dat is voor mij de planning op de dinsdag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Dandelion het volgende:
geh, eerlijk gezegd snap ik de fuzz niet zo om zo vroeg mogelijk te zijn, en zo dichtbij mogelijk te komen.
's Avonds helemaal naar de tering om dat je de hele dag voor het stadion hebt zitten hangen.
Wat dat betreft loop ik liever rond 19 uur rustig het stadion binnen, mooi plekkie zoeken ergens bij de mengtafel in de buurt, mooi op een afstandje naar de hele show kijken.
Ik zit twijfel ook nog wat ik ga doen. Bij deze tour lijkt het helemaal niet voordelig om vooraan te staan. Ik denk dat ik maandag ook wat later naar de Arena ga, een uurtje of 4/5 aankomen lijkt mij een mooie tijd. In Dublin probeer ik wel in het voorvak te komenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef Dandelion het volgende:
geh, eerlijk gezegd snap ik de fuzz niet zo om zo vroeg mogelijk te zijn, en zo dichtbij mogelijk te komen.
's Avonds helemaal naar de tering om dat je de hele dag voor het stadion hebt zitten hangen.
Wat dat betreft loop ik liever rond 19 uur rustig het stadion binnen, mooi plekkie zoeken ergens bij de mengtafel in de buurt, mooi op een afstandje naar de hele show kijken.
Bij deze tour lijkt het me beter om toch minstens twee shows te zien om tenvolle het concert te kunnen beleven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:57 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik zit twijfel ook nog wat ik ga doen. Bij deze tour lijkt het helemaal niet voordelig om vooraan te staan. Ik denk dat ik maandag ook wat later naar de Arena ga, een uurtje of 4/5 aankomen lijkt mij een mooie tijd. In Dublin probeer ik wel in het voorvak te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |