Ik heb werkelijk geen flauw idee... Ik kijk nooit Lingo, laat staan dat ik interesse heb eraan mee te doenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Geez. Waarom?
Is dat bij pak 'm beet Lingo ook zo?
Tegen die tijd behoor ik ook bijna tot de doelgroep van MAXquote:Op maandag 4 januari 2010 22:57 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Selectiedag --> Uitnodiging voor proefspel 1/2 jaar --> Opnames volgens mij bijna anderhalf jaar. Ik heb bijna twee jaar gewacht vanaf de selectiedag. En hoe lang ik heb gewacht op de selectie weet ik echt niet meer, dat was ook minstens een half jaar, misschien wel meer dan een jaar. En van opname tot uitzending was ook nog drie maanden. Dus je moet wel een lange adem hebben...
Nou, ik hoor er niks meer van, dus ik betwijfel hetquote:Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Rucebo, ik denk dat jij het maar moet gaan doen.
Mei 2008 zie ik....quote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Maar duurt dus lang. Hoe lang geleden heb je ingestuurd?
Ja, dat zal het probleem wel zijn geweestquote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Whaha... ok, dat zou wellicht zorgwekkend kunnen zijn.
Had je er een pasfoto bij in gedaan of..?
Van alles wat eigenlijk. De voetbalvragen daar zijn zeker goed te doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat zijn je sterke categorieën?
Onder anderequote:Op zondag 10 januari 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe.
Staatsinrichting Nicaragua begin 20e eeuw?
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mailtje van YVD. Selectiedag in maart!
Beetje late reactie .... Ik heb meegedaan in 2003. Opnames waren op de zaterdag dat Hoessein werd opgepakt. ( 13 december) Halve finale was zondag de 14e 's morgens vroeg. Helaas heb ik de finale niet gehaald maar was wel ontzettend leuk om mee te maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef Pandora73 het volgende:
Hoeveel FOKkers zijn er dan eigenlijk in MHMOT geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |