SPOILER: FFFFUUUUUUOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken niet zoveel coverbands.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:52 schreef TwyLight het volgende:
dat is een bios-poster
[ afbeelding ]
ik wil een dvd cover
Waar download je m? Op FTD kan ik m niet vinden, of issie oud?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:55 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wel een toffe fil an sich.
Zo`n kindje die gaat pokerster worden.
Al een paar maanden terug dat ik hem had gedownloadquote:Op maandag 13 juli 2009 08:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waar download je m? Op FTD kan ik m niet vinden, of issie oud?
Ja, hij is een miljard jaar oud.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waar download je m? Op FTD kan ik m niet vinden, of issie oud?
Die zit nog steeds op het hoesje?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:54 schreef Keiichi het volgende:
Maar wat is er dan met je DVD cover gebeurd van degene die je goudeerlijk in de winkel gekocht heb?
blackjackquote:Op maandag 13 juli 2009 08:55 schreef Juicyhil het volgende:
1 pot natquote:Op maandag 13 juli 2009 09:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
blackjack
@appelsjap: hij is uit 2008, best tijdje geleden maar is wel een vette film, ff torrentje zoeken ofzo
Bestaat er dan ook stripblackjacken? Zo ja, dan ga ik dat ook doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:03 schreef TwyLight het volgende:
fout: blackjack is voor bazen en poker voor kneusjes!
Torrentsquote:Op maandag 13 juli 2009 09:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
blackjack
@appelsjap: hij is uit 2008, best tijdje geleden maar is wel een vette film, ff torrentje zoeken ofzo
quote:
Echt zo'n standaard pokerfilmquote:Op maandag 13 juli 2009 08:55 schreef Juicyhil het volgende:
Blackjackquote:
Deze is wel goed, thanksquote:Op maandag 13 juli 2009 09:08 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Groter dan dit krijg je 'm niet, ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |