Ok, hier komt het dan. Het ergste en engste wat je ooit gaat zien. Het gaat 2girls1cup, BME video en LemonParty ver voorbij! Ik heb het namelijk over Boohbah:
![]()
Even een quote van een random site:
quote:
Hoohbah is een opwindend nieuw programma voor kinderen op de televisie, met een format dat zowel het creatieve denken als de creatieve beweging bevordert. Boohbah is volledig ontworpen om fysieke actie bij de jonge kijkers aan te moedigen. Het combineert verhalen en bewegingen voor kinderen, met als doel resultaten te voorspellen.
Rare dikke mannetjes in pakken die kinderen hersenspoelen later op te groeien als toekomstige Karst Tates figuren. God, als ik er alleen al aan denk krijg ik de neiging iemand neer te schieten of om talloze mensen omver te rijden in een zwarte Suzuki Swift.
Boohbah's zijn er in 5 smaken namelijk:
* Humbah (Geel)
* Zumbah (Paars)
* Zing Zing Zingbah (Oranje)
* Jumbah (Blauw)
* Jingbah (Paars)
Wat ik nu ga doen is iets waar velen mij voor gaan haten, ik ga hier namelijk straks een link plaatsen naar een filmpje, zodat je kan zien wat kinderen van tegenwoordig te zien krijgen!
ALS JE DENKT DAT JE HET NIET AAN KAN NIET KLIKKEN! ALS JE TOCH DURFT, HELEMAAL AFKIJKEN!Success
Klacht: Lijkt me duidelijk, scarred for life

.
Antiklacht: Volgens mij word het niet meer uitgezonden in Nederland.
[ Bericht 0% gewijzigd door TimKuik op 13-07-2009 10:18:21 (Het is PATAT!) ]
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.