Kan dat niet per post..?quote:Op maandag 13 juli 2009 05:37 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Lig vanaf kwart voor 4 in bed om vervolgens niet in slaap te vallen![]()
Heb wel vakantie maar toch...![]()
Klacht: niet kunnen slapen en over 3 1/2 uur boeken inleveren
Senseoquote:Op maandag 13 juli 2009 06:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Ik heb gelukkig weer n senseo in huis.![]()
quote:
Ik heb echte koffie, in een koffiebus, 1 keer met je neus er boven hangen en je bent verkochtquote:Op maandag 13 juli 2009 06:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik had al n voorgevoel dat je dat ging zeggen.![]()
Maar senseo =![]()
![]()
!
Senseo is sneller en minder moeite.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb echte koffie, in een koffiebus, 1 keer met je neus er boven hangen en je bent verkocht.
1x naar het apparaat lopen, water+filter+koffie in gooien, aan zetten en 5 min later is het klaar..quote:
Espresso voor 4 euries, een bodempje koffievocht.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:44 schreef HugoChavez het volgende:
Senseo zuigt.![]()
In Italië schieten ze je neer als je Senseo serveert. En terecht.![]()
![]()
Espresso of Capucinno, Café Latte, maar vooral een dubbele espresso (zonder melk) met een vleugje Cubaanse suiker.Jammie!
Ja ik weet, heb t afgelopen 2 maanden ofzo moeten doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
1x naar het apparaat lopen, water+filter+koffie in gooien, aan zetten en 5 min later is het klaar..
WAS HABEN SIE NICHT GEWWUSST..?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ABER ICH HABE ES NICHT GEWUSST
quote:Op maandag 13 juli 2009 06:44 schreef HugoChavez het volgende:
Senseo zuigt.![]()
In Italië schieten ze je neer als je Senseo serveert. En terecht.![]()
![]()
Espresso of Capucinno, Café Latte, maar vooral een dubbele espresso (zonder melk) met een vleugje Cubaanse suiker.Jammie!
En dan niet vergeten in te smeren, anders slaap je de komende dagen nog steeds nietquote:Op maandag 13 juli 2009 06:55 schreef HugoChavez het volgende:
Ik kan eigenlijk ook niet slapen en ik wilde vanmiddag nog naar het strand. Ga ik daar maar slapen dan.
16 uur wakker tis wat.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Jonguhh over 2 uur moet ik op school zijn ben vanaf 12/07/09 15:45 wakker
quote:
Ben jij niet 18 inmiddels ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ben in de groei he dan heb je wel de nodige rust nodig
Fucking hell, hoe weet jij dat nou weer?quote:
Ach welnee. Toen ik 17/18 was had ik ook dagen van 48 zonder slaap. Ben nu 1,94 en kerngezond dus zal vast wel meevallenquote:Op maandag 13 juli 2009 06:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ben in de groei he dan heb je wel de nodige rust nodig
Fobo, '91.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:03 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Fucking hell, hoe weet jij dat nou weer?![]()
Dit is eng.
Ik heb nergens geboortedatum staanquote:
Bij je littlemiss accountquote:Op maandag 13 juli 2009 07:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik heb nergens geboortedatum staan
Die klopt nietquote:
Nopequote:Op maandag 13 juli 2009 07:08 schreef Plums het volgende:
[..]
Maar er staat wel '91, en blijkbaar klopt dat wel?
We waren bezig over de leeftijd van UTWOL.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:16 schreef Godtje het volgende:
Hadden we het nog over smerige senseo of waren we al verder?
Senseo
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:16 schreef Godtje het volgende:
Hadden we het nog over smerige senseo of waren we al verder?
Senseo
Gelukkig maar, nu heeft het toch geen zin meer.quote:
Je raad het nooitquote:Op maandag 13 juli 2009 07:17 schreef Plums het volgende:
[..]
We waren bezig over de leeftijd van UTWOL.
Ik zou dr doen. 14.gifquote:
JIj hebt ook fotos van dr gezien?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zou dr doen. 14.gif
Nou utwolJe bent 18 maar wordt in december ofzo pas 19? Zoiets?
Jij hebt toch al een relatie!quote:Op maandag 13 juli 2009 08:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Das te jong. Dan zou ik me pedo voelen.
wtf staat daar in vredesnaam...? Ik snap er geen kont van..quote:Op maandag 13 juli 2009 08:35 schreef appelsjap het volgende:
En ohja, dit is zijn msn naam: [ afbeelding ]
Iets over zn computers, hoeveel gigahertz enzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef fathank het volgende:
[..]
wtf staat daar in vredesnaam...? Ik snap er geen kont van..
Dat is een uber pc nerd, "opvoeren" oftewel overclocken van een pc heeft t mee te makenquote:Op maandag 13 juli 2009 09:21 schreef fathank het volgende:
[..]
wtf staat daar in vredesnaam...? Ik snap er geen kont van..
Daarom weet je dat.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is een uber pc nerd, "opvoeren" oftewel overclocken van een pc heeft t mee te maken![]()
Vraag maar niet waarom ik dat weet
Of je nu n point nd click de hele dag speelt, of n potje cs/cod. Nerd ben je toch, zelfs jijquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Of je nu n point nd click de hele dag speelt, of n potje cs/cod. Nerd ben je toch, zelfs jij
Dat wat je laatst nog een hele dag heb zitten spelen? Waar je ook wel eens je nacht mee vult wneer je niet kunt slapen?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet nerd, ik weet niks, NIKS ZEG IK JE, van computers en shit.
![]()
En point n click,wasda dan?
Ik heb geen idéé waar je t over hebt.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat wat je laatst nog een hele dag heb zitten spelen? Waar je ook wel eens je nacht mee vult wneer je niet kunt slapen?
Nee hoor, woon ook in Nijmegen. MEET ME, oh wacht ik kom wel eens naar ssgn schoolfeesten, waar ben jij dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
appelsjap wat ben je toch een sherlock.
Gelukkig ben jij wel zo stoer he zo op het internet
Blijkbaar vind jij het zo leuk dat iemand een msn naam heeft, grow up knul
Zaterdag-Zondag: 3 uur slaapquote:Op maandag 13 juli 2009 09:51 schreef Aivac het volgende:
Ik heb ook weer een heerlijke nachtrust van max. 3 uur gehad![]()
Ik haat zondag op maandag nacht
Probleem is: Ik heb dat elke week, elke maandag gaar op werk zitten is echt kut.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:15 schreef schijffie het volgende:
[..]
Zaterdag-Zondag: 3 uur slaap
Zondag-Maandag: nog niks.
En ben energieker dan ooit.
Jawel hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 09:41 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar het woord "TS" niet helemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |