Kan dat niet per post..?quote:Op maandag 13 juli 2009 05:37 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Lig vanaf kwart voor 4 in bed om vervolgens niet in slaap te vallen![]()
Heb wel vakantie maar toch...![]()
Klacht: niet kunnen slapen en over 3 1/2 uur boeken inleveren
Senseoquote:Op maandag 13 juli 2009 06:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Hahaha!![]()
Ik heb gelukkig weer n senseo in huis.![]()
quote:
Ik heb echte koffie, in een koffiebus, 1 keer met je neus er boven hangen en je bent verkochtquote:Op maandag 13 juli 2009 06:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik had al n voorgevoel dat je dat ging zeggen.![]()
Maar senseo =![]()
![]()
!
Senseo is sneller en minder moeite.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb echte koffie, in een koffiebus, 1 keer met je neus er boven hangen en je bent verkocht.
1x naar het apparaat lopen, water+filter+koffie in gooien, aan zetten en 5 min later is het klaar..quote:
Espresso voor 4 euries, een bodempje koffievocht.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:44 schreef HugoChavez het volgende:
Senseo zuigt.![]()
In Italië schieten ze je neer als je Senseo serveert. En terecht.![]()
![]()
Espresso of Capucinno, Café Latte, maar vooral een dubbele espresso (zonder melk) met een vleugje Cubaanse suiker.Jammie!
Ja ik weet, heb t afgelopen 2 maanden ofzo moeten doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
1x naar het apparaat lopen, water+filter+koffie in gooien, aan zetten en 5 min later is het klaar..
WAS HABEN SIE NICHT GEWWUSST..?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ABER ICH HABE ES NICHT GEWUSST
quote:Op maandag 13 juli 2009 06:44 schreef HugoChavez het volgende:
Senseo zuigt.![]()
In Italië schieten ze je neer als je Senseo serveert. En terecht.![]()
![]()
Espresso of Capucinno, Café Latte, maar vooral een dubbele espresso (zonder melk) met een vleugje Cubaanse suiker.Jammie!
En dan niet vergeten in te smeren, anders slaap je de komende dagen nog steeds nietquote:Op maandag 13 juli 2009 06:55 schreef HugoChavez het volgende:
Ik kan eigenlijk ook niet slapen en ik wilde vanmiddag nog naar het strand. Ga ik daar maar slapen dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |