laos is ook geen europees land he, knul. goedzo, weer een stem voor alexander pechtold.quote:Op maandag 13 juli 2009 04:03 schreef breaky het volgende:
Sinds Orange is overgenomen door T-Mobile kan ik geen gebruik meer maken van roaming in Laos.![]()
Nu woon ik in Laos en heb om die reden een prepaid.
In buurland Thailand kan ik overigens wel met een prepaid roamen, maar ja daar kom ik maar een paar keer per jaar.
Het punt is gewoon dat ik nu geen geld meer kan overmaken via sms bij de ING![]()
Waarom wel in Thailand en niet in Laos?Ik vind dit zoooo 2001
baal baal baal
thailand wel hequote:Op maandag 13 juli 2009 04:40 schreef slaapkamermug-3 het volgende:
[..]
laos is ook geen europees land he, knul. goedzo, weer een stem voor alexander pechtold.
Ik hoef alleen maar zo nu en dan een sms te ontvangen met een Nederlandse sim kaart om geld over te kunnen maken bij de ING. En soms is het makkelijker om met een Nederlandse sim een instantie te bellen in Nederland.quote:
Helaas kun je alleen Nederlandse mobiele nummers gebruiken voor de ING (op zich wel logisch qua beveiligings-technische redenen)quote:Op maandag 13 juli 2009 07:35 schreef B1tchwax het volgende:
Lokale provider die ondersteund wordt gebruiken of TAN-lijst aanvragen bij ING (slotje?)
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:25 schreef fathank het volgende:
Verkapt-"kijk mij eens in Laos zitten"-topic.
Nee helaas...het is gewoon vanuit T-Mobile geblokkeerd. Alleen abonnementen werken.quote:Op maandag 13 juli 2009 06:43 schreef Batsies het volgende:
Je zou in Laos operator Millicom kunnen gebruiken, daar is een agreement mee.
Vakantie of werk?quote:Op maandag 13 juli 2009 06:49 schreef HugoChavez het volgende:
In Tiraspol werkt de roaming ook al niet in dat ligt toch bijna in de Europese Unie. Het is van Tiraspol maar 250 kilometer tot de Roemeense grens.Ik bedoel het is geen Congo.
![]()
Dus zodra ik daar beland ben, zo einde van deze maand, ben ik onbereikbaar. Volgens Theo Maassen vinden meisjes mannen die onbereikbaar zijn sexy. Dus ik ben benieuwd.![]()
Alleen kut dat ik geen Russisch spreek, ik kan de meiden niet verstaan daar.Я не панемаю по Руский, это проблем!
Vakantie in principe, tenzij het zo bevalt dat ik er blijf.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:59 schreef breaky het volgende:
[..]
Vakantie of werk?
Het zijn inderdaad best veel landen waar T-Mobile (prepaid) niet werkt....
Dat russisch pik je snel genoeg op als je een beetje gemotiveerd bent
Het is toevallig wel een heul mooi achtergesteld kutlandquote:Op maandag 13 juli 2009 18:43 schreef BigKahuna het volgende:
Ga dan ook niet naar zo'n achtergesteld kutland.
Ik zal je het eens zeggen...ik heb het eerlijk gezegd nog overwogen ook. Maar aangezien ik dan minimaal 60-70 per jaar voor niks kwijt ben...plus dat ik eerst nog naar Nederland moet komen...nou nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:44 schreef Bramg het volgende:
moet je maar geen prepaid nemen pauper, schijt aan dat je het maar af en toe nodig hebt gewoon dik abbonement nemen
"Kijk mij eens nog nooit verder dan Spanje geweest zijn" postquote:Op maandag 13 juli 2009 22:07 schreef Agiath het volgende:
Wtf Laos? Hebben ze daar überhaupt stroom en internet?
Het is idd de beste optie, maar dan ben ik weer 2 weken verder. Heb alvast familie in Nederland gemailed. Helaas wachten sommige betalingen niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef Koewam het volgende:
Waarom is vodafone/kpn kaartje opsturen geen optie dan?
Tja buiten de steden is er ook niet veel wat een gsm nodig heeftquote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
"Kijk mij eens nog nooit verder dan Spanje geweest zijn" post
Het zijn trouwens wel prutsnetwerkjes daar: http://gsmworld.com/cgi-bin/ni_map.pl?cc=la&net=ml
Ik zou toch maar voor de Thuraya satphone gaan
* breaky gaat maar eens googelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 03:29 schreef HugoChavez het volgende:
Spanje is gewoon zoo 1983.![]()
![]()
![]()
![]()
Laos gaat het worden in 2009, na Transdnistria natuurlijk, want die republiek rules gewoon.
Oh Skype is het punt niet. Het punt is dat ik nog gebruik maak van de ING. En om daar mee rekeningen te kunnen betalen heb ik een mobiele telefoon met een nederlandse sim kaart nodig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:12 schreef maartena het volgende:
Tja, ik weet dat Laos een beetje pre-1998 is qua internet, maar je zou ook gewoon middels skype kunnen bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |