quote:MW2 Prestige Edition costs USD 149
News by Tom Bramwell
Today 11:45
Activision UK hasn't been able to give us a price for the Modern Warfare 2 "Prestige Edition" yet, but over in the US Infinity Ward has said that it will have a suggested retail price of USD 149.
That, in case you missed yesterday's unveiling, is largely because in addition to a limited-edition steelbook case, artbook, and download code for the original Call of Duty, you get fully working night-vision goggles and a head-shaped stand.
Also according to the Infinity Ward Twitter (thanks Kotaku), the vanilla steelbook edition will retail for USD 79.
Or you could just buy it in a normal box.
mja, kweenie... NV-Goggles wel stoer natuurlijk... maar kwaliteit zal wel bagger zijn... aan de andere kant, echte NV-Goggles ga ik toch nooit kopen, maar zo misschien wel....quote:
quote:flOw developer met derde game
In 2006 opende Jenova Chen met de hulp van Sony Computer Entertainment de ontwikkelstudio thatgamecompany.
Sindsdien ontwikkelde thatgamecompany twee spellen, namelijk de unieke spektakels flOw en Flower. thatgamecompany stopt echter niet na twee spellen. Op het Britse Develop, een kleine gamebeurs, vertelde Chen dat thatgamecompany aan hun derde spel werkt. De game moet iets compleet anders worden dan we ooit gezien hebben. Net zoals flOw en Flower verschijnt de game exclusief op een Sony platform. Hij vertelde echter nog niet of het opnieuw een PS3 game wordt. Meer wilde Chen voorlopig niet kwijt.
Dat is inderdaad wel een hele mooie extraquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
![]()
Wtf moet ik nou met "Figurine's"(Plastic poppetjes dus) of een keychain? Ik wil gewoon het spel spelen. Ze vroegen ooit in een survey voor de LE van GOW 3 of ze de vorige delen op blu-ray erbij moesten leveren. Dat is natuurlijk wel een puik plan
quote:E3 09: Dual God of War 1/2 Blu-ray re-release not likely
After a questionnaire went public that hinted at a Blu-ray re-release of some sort of God of War and God of War II for the PlayStation 3, fans went wild. Unfortunately, it doesn't look like that's actually in the cards.
"I don't know anything about it," said of God of War III producer Stig Asmussen during a private media demo today at E3, "so I don't think it's likely it's gonna happen."
Sad news for fans of the originals looking to ditch their DVD copies in favor of a new, nicer little package. While Asmussen admits it would be a great idea, he cites PlayStation 2 emulation issues on certain PS3 units. He'd love to see a current-gen remake of the last-gen third-person action killer app, a re-imagining if you will, although it doesn't sound like there are any current plans at this time.
As for the collector's edition of the game -- an inevitability for a big release like God of War III -- nothing's been nailed down. Asmussen does say he wants it to be special, something more than a simple action figure.
"Maybe if we included a felt map, that might be kind of cool," he joked.
Dat is best grappig van Sony,... wel de optie in de lijst zetten,... iedereen die er vervolgens op stemt,... en er dan niks mee doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had het hier al eens eerder gepost... Ain't gonna happen.
[..]
Bijna vergelijkbaar met BC en de FFVII remake, iedereen wil het, never gonna happenquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best grappig van Sony,... wel de optie in de lijst zetten,... iedereen die er vervolgens op stemt,... en er dan niks mee doen
Kwaliteit zal bagger zijn aangezien 'echte' NV goggles niet te betalen zijn. Zal leuk zijn om even mee te kutten in huis maar zal 1 dag later al gewoon stof beginnen te happen omdat ie ter display staat en je er verder niks mee kan doen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
mja, kweenie... NV-Goggles wel stoer natuurlijk... maar kwaliteit zal wel bagger zijn... aan de andere kant, echte NV-Goggles ga ik toch nooit kopen, maar zo misschien wel....
*twijfel*
Tuurlijk. Dat gepauper met kaarten via via kopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:04 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe kopen jullie spul op PSN? Heeft iedereen hier een CC?
Belieeeevequote:Op donderdag 16 juli 2009 01:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bijna vergelijkbaar met BC en de FFVII remake, iedereen wil het, never gonna happen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat gepauper met kaarten via via kopen
Ik gebruik mijn CC te vaak
Precies, lastig lastigquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
mja, kweenie... NV-Goggles wel stoer natuurlijk... maar kwaliteit zal wel bagger zijn... aan de andere kant, echte NV-Goggles ga ik toch nooit kopen, maar zo misschien wel....
*twijfel*
lol gratz, dat doorzettingsvermogen heb ik nog niet echtquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef KoosyNL het volgende:
Gisteren m'n eerste platina trophy gehaaldUncharted is nu 100% done
Nu raak je verslaafdquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef KoosyNL het volgende:
Gisteren m'n eerste platina trophy gehaaldUncharted is nu 100% done
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:47 schreef Webby het volgende:
[..]
Nu raak je verslaafd
Ik ben pas begonnen met platina, eindelijk eens spellen compleet maken ipv. na medium uitspelen zonder extra's door naar de volgende. Heb nu Burnout, LittleBigPlanet en inFamous platina. Uncharted staat als volgende op mijn lijstje.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.andriasang.com(...)anic_arcade_pricing/
In plaats van een trialversie nu dus betalen voor 3 speelbeurten?
Soort arcade-structuur dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.andriasang.com(...)anic_arcade_pricing/
In plaats van een trialversie nu dus betalen voor 3 speelbeurten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |