Als je de Metal Gear saga begrijpt slaat dat wel ergens op. Zoiets kan je verwachten!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sloeg soms inderdaad helemaal nergens op. Ik heb de laatste periode van de game mee cutscenes gezien dan dat ik aan het gamen was.
Ziet er wel nais uitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef Griebus het volgende:
Gaat iemand Arkham Asylum halen?
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een goeie!
http://www.gametrailers.c(...)-batman-arkham/52661
HELL YEAH!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef Griebus het volgende:
Gaat iemand Arkham Asylum halen?
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een goeie!
http://www.gametrailers.c(...)-batman-arkham/52661
Ik ken het hoor, maar het was soms echt iets teveel van het goede.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je de Metal Gear saga begrijpt slaat dat wel ergens op. Zoiets kan je verwachten!
Eens,... persoonlijk hou ik er wel van. Maar bij een 2e of 3e playthrough begin ik het door te drukken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ken het hoor, maar het was soms echt iets teveel van het goede.
Is er voldoende ruimte om heen zodat ie genoeg koeling krijgt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Hey, mijn Playstation blijft (denk ik) overheaten. Ik heb 'm al rechtop gezet en er zelfs een ventilator naast gezet, maar hij blijft na een tijdje spelen uitvallen (lampje rood knipperend en piepjes afgevend) en is dan vrij heet. Alleen bij PS3 games, want PS2 games en films draait hij goed af. Iemand een tip? Of zal hij echt kapot zijn?
Begint je fan niet heel hard te blazen eerst? Lijkt erop dat die niet goed werkt en daardoor te heet wordt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:20 schreef DrDentz het volgende:
Hey, mijn Playstation blijft (denk ik) overheaten. Ik heb 'm al rechtop gezet en er zelfs een ventilator naast gezet, maar hij blijft na een tijdje spelen uitvallen (lampje rood knipperend en piepjes afgevend) en is dan vrij heet. Alleen bij PS3 games, want PS2 games en films draait hij goed af. Iemand een tip? Of zal hij echt kapot zijn?
Op Kotaku zitten allemaal Amerikanen enzo te zeiken dat de graphics veel te grof zijn, dat het te ver gaat, dat het ziek is, etc. Maar ik vind hetquote:
Beetje hypocriet inderdaad. Tevens een preutse gedachte. Ik ben voor details tot in het extreme. Gooi er dan maar een M rating op om iedereen blij te maken, maar ik hou hier wel van!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Op Kotaku zitten allemaal Amerikanen enzo te zeiken dat de graphics veel te grof zijn, dat het te ver gaat, dat het ziek is, etc. Maar ik vind het
160gbquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef DJ_ het volgende:
160gb ps3 voor 289 euro
http://bestore.nl/product_info.php?cPath=28&products_id=66
Gevaar is hier natuurlijk wel dat SCEA hier onder bezwijkt en er weer een gecensureerde versie komt (groen bloed iemand?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje hypocriet inderdaad. Tevens een preutse gedachte. Ik ben voor details tot in het extreme. Gooi er dan maar een M rating op om iedereen blij te maken, maar ik hou hier wel van!
Ach, in God of War 2 zat volgens mij de optie om gore aan en uit te zetten. Als ze het zo oplossen, vind ik het prima. Ik wil in close-up iemand z'n kop van z'n romp rukken GODDAMMIT!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Op Kotaku zitten allemaal Amerikanen enzo te zeiken dat de graphics veel te grof zijn, dat het te ver gaat, dat het ziek is, etc. Maar ik vind het
Nu je het zegt,... het is een paradepaardje van Sony inderdaad. Die moet verkopen,... een leeftijdsrestrictie door middel van een M rating kan verkopen beïnvloedenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gevaar is hier natuurlijk wel dat SCEA hier onder bezwijkt en er weer een gecensureerde versie komt (groen bloed iemand?)
Kutamerikanen
quote:Max Payne 3 joins BioShock 2 in FY2010
While BioShock 2’s delay into fiscal 2010 quite rightly dominated last night’s confessional press release and subsequent conference call from Take-Two, you may not have noticed that it wasn’t the only big game to take a tumble.
Max Payne 3 has also been pushed into the next financial year, having been originally planned for a “winter” 2009 release.
Said CEO Ben Feder:
“The decision to shift a release date is never an easy one, especially with a product as highly anticipated as BioShock 2. We felt that it was essential to invest the additional time to ensure that this title will deliver what its fans expect and deserve.
“As a result, we will now be launching sequels to several of our strongest franchises - including BioShock 2, Mafia II, Max Payne 3 and Red Dead Redemption - during the next fiscal year. These titles will anchor our lineup for fiscal 2010, and along with other products planned for next year, provide a platform for enhanced financial performance in what we hope will be an improved retail environment.”
Whoops.
Eens maar ik zie toch verschilquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het tweede deel trek je ook ogen uit een Cyclops hoor
[ afbeelding ]
Nou dan komt het allemaal goedquote:
Ik had niks anders verwacht Gijs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou dan komt het allemaal goedIk heb zelf hier overigens de Limited Edition ergens liggen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |