Duh. Achterlijke vraag ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst ToD, daarna QfB. Ik speel het wel in de goede volgorde natuurlijk
Ik moet wel zeggen dat de checkpoints een beetje kut zijnquote:
quote:PlayStation 2 152.7K
PlayStation 3 164.7K
PSP 163.5K
Xbox 360 240.6K
Wii 361.7K
Nintendo DS 766.5K
PROTOTYPE (360) 419.9K
UFC 2009:UNDISPUTED (360) 338.3K
EA SPORTS ACTIVE BUNDLE (Wii) 289.1K
TIGER WOODS PGA TOUR 10* (Wii) 272.4K
WII FIT (Wii) 271.6K
FIGHT NIGHT ROUND 4 (360) 260.8K
FIGHT NIGHT ROUND 4 (PS3) 210.3K
MARIO KART W/WHEEL (WII) 202.1K
RED FACTION:GUERRILLA (360) 199.4K
INFAMOUS (PS3) 192.7K
Hehe. Het checkpointsysteem is inderdaad beroerd. Wat mij betreft verbannen ze dit voor goed en altijd, ook in andere games die voorheen ook zo'n systeem hadden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de checkpoints een beetje kut zijnNa inFamous en Prototype raak je verwend... Bij R&C is het echt weer gewoon hele stukken opnieuw doen als je dood gaat of stopt voordat je een level af hebt
Ik moest wel weer lachen toen ik m'n groovitron weer gebruikte
Ben meer een fan van de Jak and Daxter serie,... dit vind ik persoonlijk maar niks.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hehe. Het checkpointsysteem is inderdaad beroerd. Wat mij betreft verbannen ze dit voor goed en altijd, ook in andere games die voorheen ook zo'n systeem hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vond op de PS2 de Jak serie altijd maar overdreven stoer. Meer gericht op puberjongetjes terwijl Ratchet gericht is op pure platformfans (zie ook Jak II die meer op GTA leek dan op een platformer)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben meer een fan van de Jak and Daxter serie,... dit vind ik persoonlijk maar niks.
Het gaat mij ook om Jak and Daxter 1,... de rest vond ik ook niet zo. Alleen jammer van de dubble jumpquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vond op de PS2 de Jak serie altijd maar overdreven stoer. Meer gericht op puberjongetjes terwijl Ratchet gericht is op pure platformfans (zie ook Jak II die meer op GTA leek dan op een platformer)
Dat ziet er heel erg gaaf uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
15 minuten durende walkthrough Mafia II
Ratchet werd steeds meer gericht op shooterfans. Elk deel iets meer, met als dieptepunt Gladiator.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vond op de PS2 de Jak serie altijd maar overdreven stoer. Meer gericht op puberjongetjes terwijl Ratchet gericht is op pure platformfans (zie ook Jak II die meer op GTA leek dan op een platformer)
Ik heb ook enkel deel 1 gespeeld en dat was echt een briljante game. De andere delen heb ik nooit gekocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het gaat mij ook om Jak and Daxter 1,... de rest vond ik ook niet zo. Alleen jammer van de dubble jump
Awesome.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
15 minuten durende walkthrough Mafia II
Prijzig inderdaad, maar wel snelquote:
Is me broer enkele weken geleden ook overkomen (begin deze week weer ontvangen). Dat wordt dus Sony bellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:47 schreef DretoX het volgende:
Uit het niets leest me PS3 geen disks meer.
Damn.. hoe duur is de reperatie? 90?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is me broer enkele weken geleden ook overkomen (begin deze week weer ontvangen). Dat wordt dus Sony bellen.
De garantie was enkele maanden verstreken maar dat zagen ze met gemak door de vingers. Kosteloos dus.quote:
quote:Bayonetta naar 2010
Bij Platinum Games werkt Devil May Cry bedenker Hideki Kamiya momenteel aan de Xbox 360 en de PlayStation 3 actiegame Bayonetta. In de game moet de heks Bayonetta vechten met monsters die verkleed als engelen de wereld bedreigen.
De game zou origineel in 2009 verschijnen, maar SEGA heeft nu besloten de game uit te stellen naar januari 2010. Volgens SEGAs Mike Hayes blijkt uit een marktanalyse dat dit de ideale tijd is om een nieuwe franchise te lanceren. Ondertussen vragen wij ons af of er nog games in 2009 verschijnen na de recente serie van uitstellen.
Assassin's Creed 2, Uncharted 2, Splinter Cell: Conviction, Demon's Souls,... maar die laatste ken jij al!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef Griebus het volgende:
Grmbl...al die games die naar 2010 worden uitgesteld..wat blijft er voor 2009 over
Singstar Michael Jackson, Ratchet & Clank: Crack in Time en Fallout DLCquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef Griebus het volgende:
Grmbl...al die games die naar 2010 worden uitgesteld..wat blijft er voor 2009 over
brutal legend, uncharted 2quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Singstar Michael Jackson, Ratchet & Clank: Crack in Time en Fallout DLC
Ik ben de enige he die deze hype niet snaptquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIMME. NOW.
Neehoor, ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben de enige he die deze hype niet snapt
Januari is ook niet zo'n goede maand, maar februari is al weer prima. SFIV heeft in de 2M verkocht geloof ik in die maand. Als de game goed is verkoopt deze meestal wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
Vroegah was voor de kerst toch de ideale tijd om iets uit te geven. Wat heb ik gemist? Waarom de neuk is Januari opeens een prima tijd? Mensen hebben geld verbrast aan nutteloze kerstcadeaus, vuurwerk e.d. en hebben allemaal het goede voornemen om af te vallen dus naar de sportschool te gaan, ipv met die reet op de bank te zitten
Nou ja, ik ben jarig, op zich is dat een prima reden
Volgens mij is oktober de beste maand, dan heb je een normale maand en kun je in Nov en Dec weer een nieuwe boost krijgen door Thanksgiving, Sinterklaas, Kerst en Chanoeka. (en eventuele andere religieuze feesten waarin men overladen wordt met kado's die ik vergeet zonder dat ik iets tegen die religies hebquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat lijkt me ook. Game goed: seller. Maar om nu te zeggen: "die maand is het best"...Op december na, want dan worden er gewoonweg veel dingen gekocht voor kerst. Sinterklaas reken ik niet mee, dat is alleen ons landje
Rocktoberquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is oktober de beste maand,
Ja, ook al uitgesteld naar 2010...quote:
http://kotaku.com/5282945/quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Deviant1nl het volgende:
Iemand die uit zijn hoofd weet wanneer de nieuwe Pixeljunk game uit komt?
Hardcore actiegame van de makers van Devil May Cry.quote:
Yep,... ben je meteen klaar!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hardcore actiegame van de makers van Devil May Cry.
Ik wacht wel op GoW3
quote:
quote:Bayonetta (ベヨネッタ, Beyonetta?) is an upcoming video game for the PlayStation 3 and Xbox 360, developed by Platinum Games in cooperation with Sega, who will publish the title.[3] Director Hideki Kamiya, creator of the critically acclaimed Okami and Devil May Cry series, has said that "Bayonetta will blow the doors off the action genre."[4]
Sega moet toch met iets op de proppen komen om de pijn enigszins te verzachten. Dan doen we het maar met een packshot.quote:
En over 3 maanden een nieuwe packshot met een andere characterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sega moet toch met iets op de proppen komen om de pijn enigszins te verzachten. Dan doen we het maar met een packshot.
japanners zijn gek op negers en afro's want dat spreekt volgens hun de westerse markt aanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat hebben Jappen toch met mannen in te halve shirtjes![]()
Net weer een nieuwe char bij mijn party gevoegd, inmiddels 6 stuks.
Een blanke kerel met zwarte dreadlocks , kettingen om zijn nek en een half shirtje![]()
Kansloos, en de naam dan ook Ceasar of シーザー in Japanese![]()
Hijs wel bere sterk, dat dan weer wel
Kijken of ik ergens een foto van hem kan scoren
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja ik heb ook een psp en daarom wilde ik ff7 downloaden in de store, deze op stick zetten en in de vakantie gamen.
Hoe krijg ik ze anders op de psp?
Wireless? Gewoon een 2GB memstick in je PSP plaatsen en connectenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja ik heb ook een psp en daarom wilde ik ff7 downloaden in de store, deze op stick zetten en in de vakantie gamen.
quote:
Nee, Crack in Timequote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef Jesper800 het volgende:
Je zit nog lang niet op de helft dan. Welke R&C game hebben we het over, ToD neem ik aan?
Si.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef Jesper800 het volgende:
Je zit nog lang niet op de helft dan. Welke R&C game hebben we het over, ToD neem ik aan?
Ik heb hem gewoon via mijn PSP in de store gedownload.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Neuh, ik wacht op trophiesquote:
Ze hebben het eens gezegd...quote:Op zondag 19 juli 2009 14:52 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan lang wachten
Ja, eind vorig jaar ofzo dacht ik idd. Maar ik zie het eerlijk gezegd niet echt gebeuren.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze hebben het eens gezegd...
Anyway, start infamous op...
quote:IGN: We have a PS3 Slim “for real”
July 18th, 2009 @ 22:50
By Patrick Garratt
Whoops. Either IGN’s “having a laugh” on the subject of PS3 Slim, or someone just made a rather large booboo.
Speaking in the latest Game Scoop! podcast, an IGN staffer appears to confirm the site has a PS3 Slim. The other speakers then say the console is “under wraps” and someone timestamps the recording to edit the comment out.
Guess someone forgot to make the cut. Either that or it’s all a “joke”.
Here’s the transcript:
“Because we have one for real.”
“Yeah, but that’s…”
“Yeah, but that’s under wraps.”
“Sorry, I wasn’t supposed to say that, was I?”
“We can edit that out. David can edit that out.”
“45 minutes. OK.”
You can listen to the clip at the link. Go from 45 minutes. The comment comes at 45.35.
We’ll ask IGN and Sony for comment on Monday
That's it,... je bent klaarquote:Op zondag 19 juli 2009 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat kan ik na R&C allemaal nog gaan spelen? Ik ben in ieder geval van plan Uncharted nog een kans te geven (al verwacht ik er weinig van). Verder hou ik niet van shooters, dus Killzone of Resistance zijn geen goede tips
Multiplatformtitels hoeven ook niet aangeraden te worden, die speel ik op de 360.
Alvast bedankt voor de tips!
Ze zeiden ook dat Irak massavernietigingswapens had. Dus? Het spel is tof, waar de neuk heb je trophies nodig?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze hebben het eens gezegd...
Anyway, start infamous op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |