Singstar Michael Jackson, Ratchet & Clank: Crack in Time en Fallout DLCquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef Griebus het volgende:
Grmbl...al die games die naar 2010 worden uitgesteld..wat blijft er voor 2009 over
brutal legend, uncharted 2quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Singstar Michael Jackson, Ratchet & Clank: Crack in Time en Fallout DLC
Ik ben de enige he die deze hype niet snaptquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIMME. NOW.
Neehoor, ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 07:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben de enige he die deze hype niet snapt
Januari is ook niet zo'n goede maand, maar februari is al weer prima. SFIV heeft in de 2M verkocht geloof ik in die maand. Als de game goed is verkoopt deze meestal wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
Vroegah was voor de kerst toch de ideale tijd om iets uit te geven. Wat heb ik gemist? Waarom de neuk is Januari opeens een prima tijd? Mensen hebben geld verbrast aan nutteloze kerstcadeaus, vuurwerk e.d. en hebben allemaal het goede voornemen om af te vallen dus naar de sportschool te gaan, ipv met die reet op de bank te zitten
Nou ja, ik ben jarig, op zich is dat een prima reden
Volgens mij is oktober de beste maand, dan heb je een normale maand en kun je in Nov en Dec weer een nieuwe boost krijgen door Thanksgiving, Sinterklaas, Kerst en Chanoeka. (en eventuele andere religieuze feesten waarin men overladen wordt met kado's die ik vergeet zonder dat ik iets tegen die religies hebquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat lijkt me ook. Game goed: seller. Maar om nu te zeggen: "die maand is het best"...Op december na, want dan worden er gewoonweg veel dingen gekocht voor kerst. Sinterklaas reken ik niet mee, dat is alleen ons landje
Rocktoberquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is oktober de beste maand,
Ja, ook al uitgesteld naar 2010...quote:
http://kotaku.com/5282945/quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:49 schreef Deviant1nl het volgende:
Iemand die uit zijn hoofd weet wanneer de nieuwe Pixeljunk game uit komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |