quote:Op maandag 13 juli 2009 01:59 schreef beelz het volgende:
Hehehe TS die een catheter kreeg in combinatie met zijn username = epic
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Je weet wel zon slang dat ze in je lul stoppen zodat je zeik word opgeslagen in zon Duitse Kutzak. Voor als je niet meer Bij kennis bent
Jean claude van DAMN WAT DOEN DIE DINGEN PIJN, vooral als ze hem eruit halen.
Nou je hebt steeds het gevoel dat er iets in je lul zitquote:Op maandag 13 juli 2009 02:01 schreef JJH het volgende:
Lijkt mij eigenlijk af en toe bijzonder makkelijk, nooit meer naar de WC toe hoeven én een knappe zuster die dat ding leeg komt halen.
Niet knap?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:04 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nou je hebt steeds het gevoel dat er iets in je lul zitzo prettig is het dus niet
bovendien, die zuster....:')
nee ik mocht alweer naar huis, de Catheter moest ik daar latenquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:09 schreef Wisheh het volgende:
Geen pretje iddVolgende keer als ik zon ding al zie aankomen dan pis ik spontaan die zuster onder zodat ze weten dat het allemaal nog wel werkt op eigen kracht
Toen hij erin ging was ik KO, toen hij eruit ging werd het gedaan door een zuster, echt zo van WTF dat doet pijn...it still doesquote:Op maandag 13 juli 2009 02:10 schreef gebrokenglas het volgende:
En werd dat ding door een zuster aan- en afgedaan?
ze ging iets doen met een Naald:/ en doet het dan helemaal geen pijn bij een knijtergrote lul?....quote:Op maandag 13 juli 2009 02:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Had ze wel de vloeistof uit het ballonnetje gehaald? En bovendien hoe kleiner de penis hoe pijnlijker is het verwijderen van de catheter.
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:09 schreef Wisheh het volgende:
Geen pretje iddVolgende keer als ik zon ding al zie aankomen dan pis ik spontaan die zuster onder zodat ze weten dat het allemaal nog wel werkt op eigen kracht
Halen ze dat ballonetje leeg met een Spuit zonder naald? dan heeft ze hem wel verwijderd. Maar ze verwijderde hem ook vrij Ruig....quote:Op maandag 13 juli 2009 02:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Nee er zit aan het eind een ballon die je vult met water.Dat voorkomt dat die per ongeluk eruit floept.Je kan je voorstellen wat er gebeurt als iemand een geblokte catheter verwijderd.En er zijn verschillende maten catheters dus qua doorsnee.
Yep zonder naald.En eigenlijk wordt de catheter ook rustig verwijderd.Of had die zuster een hekel aan jou?quote:Op maandag 13 juli 2009 02:23 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Halen ze dat ballonetje leeg met een Spuit zonder naald? dan heeft ze hem wel verwijderd. Maar ze verwijderde hem ook vrij Ruig....
nee maar het was zon ouwe zuurpruim, die de hele dag werkt en op zondag niet naar de kerk kan omdat ze Dronken lui moet verzorgen, Dont blame mequote:Op maandag 13 juli 2009 02:28 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Yep zonder naald.En eigenlijk wordt de catheter ook rustig verwijderd.Of had die zuster een hekel aan jou?
Je hebt dus zoveel teveel gezopen dat je compleet van de wereld aan een catether moest en je komt er hier nog over ouwehoeren ook? Ik zou me kapot schamen. Kansloze mongool die je d'r bent.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:32 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
nee maar het was zon ouwe zuurpruim, die de hele dag werkt en op zondag niet naar de kerk kan omdat ze Dronken lui moet verzorgen, Dont blame me
Dat dus!quote:Op maandag 13 juli 2009 08:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt dus zoveel teveel gezopen dat je compleet van de wereld aan een catether moest en je komt er hier nog over ouwehoeren ook? Ik zou me kapot schamen. Kansloze mongool die je d'r bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |