Of intelligentiequote:Op zondag 19 juli 2009 16:27 schreef silence_s het volgende:
Amanda is echt een varken aan het worden, zonde, want met zo een verrot karakter heb je toch echt een goed uiterlijk nodig.
Ik heb haar altijd uitermate lelijk gevonden. Buiten-proportioneel ook. Een te klein lijf met varkenskop erop en de voeten van Alfred J. Kwak. Met een paar borsten van Robert Schoemacher probeert ze al die manco's te compenseren, wat maar nauwelijks lukt.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:27 schreef silence_s het volgende:
Amanda is echt een varken aan het worden, zonde, want met zo een verrot karakter heb je toch echt een goed uiterlijk nodig.
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Om kort te gaan: ze is zo lelijk dat ze haar dildo moet blinddoeken, anders doet ie het niet.
owquote:Op zondag 19 juli 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb haar altijd uitermate lelijk gevonden. Buiten-proportioneel ook. Een te klein lijf met varkenskop erop en de voeten van Alfred J. Kwak. Met een paar borsten van Robert Schoemacher probeert ze al die manco's te compenseren, wat maar nauwelijks lukt.
Om kort te gaan: ze is zo lelijk dat ze haar dildo moet blinddoeken, anders doet ie het niet.
Ze denkt vast, wat lult die vent eigenlijk vaag. Zou hij stemmen horen?quote:
Nounou, dat valt wel mee. Ik denk dat menig meisje haar uiterlijk wel zou willen.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb haar altijd uitermate lelijk gevonden. Buiten-proportioneel ook. Een te klein lijf met varkenskop erop en de voeten van Alfred J. Kwak. Met een paar borsten van Robert Schoemacher probeert ze al die manco's te compenseren, wat maar nauwelijks lukt.
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:09 schreef superrmama het volgende:
OMG .... ben bang dat ik nooit meer een Kerstboom neerzet , heb nog wel zo 'n prachtige ster .... nou Mooiiiii , staat je netjes, bedank je maatje maar ..... wordt voorlopig een wintersport vacantie
![]()
Drama , meen t ook nog !!!!
Je maatje toevallig een boom waar een wel verteerbaar iemand uikomtis , is ...nou ja , niet zij dus
hohohoooo.....
Tis geen ster hoor,ze mocht de boom in toendertijd,nu niet heurquote:Op zondag 19 juli 2009 22:09 schreef superrmama het volgende:
OMG .... ben bang dat ik nooit meer een Kerstboom neerzet , heb nog wel zo 'n prachtige ster .... nou Mooiiiii , staat je netjes, bedank je maatje maar ..... wordt voorlopig een wintersport vacantie
![]()
Je maatje toevallig een boom waar een wel verteerbaar iemand uikomtis , is ...nou ja , niet zij dus
hohohoooo.....
Jeetje ,Huub vanmiddag op koopzondag boodschappen doen zag ik dit ook nog eens/[ik zit dag en nacht bij hun huis te spotten n'l/i]quote:Op zondag 19 juli 2009 22:09 schreef superrmama het volgende:
![]()
hohohoooo.....
Je hebt geen streams gekeken?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:07 schreef radio3fmfan het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou ken je Amanda soms
Goed van je Mooiiiiii , ik deed er langer over.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Grapje mensen.memories ha ha .kwam oude gifplaatjes tegen en voor het eerst dat het me lukt om het op FOK te plaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |