Game on.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:55 schreef ach het volgende:
.. nadat je ze al aan je msn heb toegevoegd.
Zooo balen is dat altijd he? Er was zo iemand waarvan ik dacht dat het een jongen was. Zegt ze "neee ik bewijs het wel geef je msn maar dan zet ik de webcam aan". Naja, daarna had ze het er nog over dat ze krullen had en ik had op een of andere manier in mijn hoofd gehaald dat ze blond was dus ik dacht dat het wel een lekker ding zou zijn dus toegevoegd.
Blijkt het toch een lelijk meid te zijn johDik, vies sluik vettig roodachtig haar, egaal donkerblauw t-shirt en ze had een soort van trapeziumvormig hoofd. Ze deed me een beetje denken aan de dikke meiden bij gym vroeger op school.
Het probleem is nu dat ik haar niet zomaar weer kan verwijderen want ik moet nog met haar raiden en ze is nogal goede vriendinnen met de guildleader, straks vlieg ik er uit![]()
Samenvatting: internetsmeid -> msn -> lelijk -> nog mee moeten raiden -> nu geforceerd leuk mee doen.
Bij bevestigingen van mijn lekkerheid.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:52 schreef BigKahuna het volgende:
Goed topic. Waar waren we?
Ah. Ik kom daar nooit.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:58 schreef Biels het volgende:
[..]
KLBB. Laatste berichtje. Verander 1 letter van mijn naam.
Alleen als je een knappe man bent mag je meeposten.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest lachen om de OP. Raiden wtf?
Houdoe danquote:Op maandag 13 juli 2009 01:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Alleen als je een knappe man bent mag je meeposten.
Bedankt. Ik waardeer het.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:02 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Je blijft wel een toffe gast.
Is dit wat je zocht, waarde Biels? Ik kan geen fotoboek checken wegens eerder genoemde biseksuele Miley Cyrus-fan.quote:
IK HEB NET EEN NIEUWE POLLL!quote:
Hier BK:quote:Op maandag 13 juli 2009 01:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Is dit wat je zocht, waarde Biels? Ik kan geen fotoboek checken wegens eerder genoemde biseksuele Miley Cyrus-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |