ik ook, maar het tegendeel zal wel gebeurenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
als dat waar is van "The Jackson 3" dan hoop ik met heel mijn hart dat niemand daar naartoe gaat.
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
als dat waar is van "The Jackson 3" dan hoop ik met heel mijn hart dat niemand daar naartoe gaat.
Hier is een filmpje waarop je ziet dat hij boos wordt omdat het podium nat is, wel grappig om te zien dat hij volgens mij een behoorlijk strenge werkgever was. Hij zingt gewoon door, maar je ziet de stoom bijna uit zijn oren komen als je goed kijkt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En?
Je bedoelt het beroemde losbikmoment?
Zagen jullie trouwens hoe subtiel hij op een gegeven moment naar de bewaking knikte zo van 'Nu mag ze wel weer los'? Hihi!
ok, jammerquote:Op maandag 13 juli 2009 13:27 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, er is nooit een officiƫle DVD van uitgebracht.
Lijkt mij niets bijzonders als je verpleegster bent dat je een patiėnt (want dat was hij toen) een injectie geeft, pijnstilling of verdoving. Doet mijn HA assistente ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:47 schreef matthijst het volgende:
Debbie Rowe gaf ook injecties:
In the affidavit, the deputy writes, in August 1993, "...Ms. Rowe observed the back of Jackson's body while she gave him massages to help him sleep. Ms. Rowe also observed Jackson's buttocks on numerous occasions when she gave him injections prior to acne treatments."
logisch toch? zo kan ie toch geen goede show neerzetten? is nog gevaarlijk ookquote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hier is een filmpje waarop je ziet dat hij boos wordt omdat het podium nat is, wel grappig om te zien dat hij volgens mij een behoorlijk strenge werkgever was. Hij zingt gewoon door, maar je ziet de stoom bijna uit zijn oren komen als je goed kijkt.
Er postte laatst wel iemand een soort koffertje op marktplaats waar hij wel bij zat, dat was een soort verzamelbox met allerlei dvd's. Misschien daar naar zoeken? Voor zover ik weet was er geen DVD van, maar daar zat ie wel in, zowel in Brisbane als in Japan.quote:
ik was afgelopen september bij madonna en het concert kon ook niet beginne voor de lekkkende druppels allemal keurig weggeveegd waren hihiquote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
logisch toch? zo kan ie toch geen goede show neerzetten? is nog gevaarlijk ook
Haha, en die mannetjes maar dweilen!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hier is een filmpje waarop je ziet dat hij boos wordt omdat het podium nat is, wel grappig om te zien dat hij volgens mij een behoorlijk strenge werkgever was. Hij zingt gewoon door, maar je ziet de stoom bijna uit zijn oren komen als je goed kijkt.
nah, hij was een fantastische danser en iedereeen heeft toch zijn eigen stijl? Als ie de moonwalk niet meer zou hebben gedaan was 't ook weer niet goed geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik moet zeggen dat alhoewel het natuurlijk een geweldige performer is hij wel ALTIJD en EEUWIG dezelfde moves date en de laatste jaren voornamelijk playbackte en als hij dan live zong was het tenenkrommend slecht. Al zijn tours zijn gewoon een soort variatie op de BAD tour.
Mee eens, dat valt nu des te meer op omdat je nu ineens alles achter elkaar ziet. Maar het is ook wel weer begrijpelijk, want bij die concerten zat toch altijd een nieuwe generatie die MJ dan net leerden kennen. Ik hoor nu ook mensen zeggen dat ze "voor het eerst in hun leven" MJ zouden gaan zien. Dus voor die mensen was alles weer nieuw, en die verwachtten ook die MJ te zien te krijgen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik moet zeggen dat alhoewel het natuurlijk een geweldige performer is hij wel ALTIJD en EEUWIG dezelfde moves date en de laatste jaren voornamelijk playbackte en als hij dan live zong was het tenenkrommend slecht. Al zijn tours zijn gewoon een soort variatie op de BAD tour.
het viel me ook op dat MJ een ring om heeft bij dat concertquote:Op maandag 13 juli 2009 13:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zat me ook te bedenken dat 1997 de berlijn historietour dus 12 jaar geleden is. De leeftijd van zijn 1e kind.
Ik ben het wel met je eens, maar aan de andere kant; dat is wel waar hij beroemd mee is geworden. Zijn dansstijl is zijn handelsmerk geworden. Maar wat meer variatie in zijn performance had geen kwaad gekund. Toch raak ik niet uitgekeken op zijn moves, jezus wat kon die man dansen zeg!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Die schaterlach van em.quote:
Uh ja, dat zong hij inderdaad. Volgens mij heb je wat topicjes gemist!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij zong toch Annie are u O.K.? Annie are u O.K I'm bi?
Jammer! Bedankt voor het uitzoeken!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Helaas mensen.
Totaal uitverkocht, hier ook. In het nuchtere Noorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |