Ja, snap het helemaal.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind hem stiekem ook wel meer knap dan alleen in smooth criminal,![]()
![]()
.
Heeft ook veel te maken met charisma en met name het 'stoere' en 'ruige' uiterlijk wat hij in clips kan hebben.
Zn manier van doen en laten zegmaar.
Daar geloof ik geen barst van. Komt uit de Sun, en dan weet je wel weer genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef erik666 het volgende:
Wat denken jullie nu van het bericht dat hij homo zou zijn, en zich als vrouw verkleedde?
Bedoelde je deze?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef quirina het volgende:
Kan de foto even niet vinden
Maar het is een foto waarop lijkt dat hij echt een huidkleurig plastic/rubberneus draagt.
Deze?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef quirina het volgende:
Nee het was een foto waarop het echt leek alsof hij een neus opgeplakt had zeg maar. Kunstig erop gegrimeerd, maar net niet goed genoeg.
Ik ben nog steeds aan het speuren.
Aaaargh:(
Tja, smaken verschillen he.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef ElizabethR het volgende:
Brrrr, hoe iemand dat knap en geil kan vinden begrijp ik echt niet. Gewoon een aartslelijke freak is het op die twee foto's.
Echt zo'n type, beetje buitenlands, tenger, lief koppie, echt niets voor mij dusquote:Op maandag 13 juli 2009 21:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Op die onderste foto vind ik em prachtig.
hahaha, ik vind em juist zooo'n uitstraling hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Echt zo'n type, beetje buitenlands, tenger, lief koppie, echt niets voor mij dus
Sjonge...verzin nog eens wat meer. Alsof er al niet genoeg verzonnen werd/wordt.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:49 schreef controlaltdelete het volgende:
ik snap ook niet dat hij knap gevonden wordt. Zeker naarmate ie ouder werd hoe enger hij eruit ging zien. Hij veranderde steeds meer in een androgyn figuur niets mannelijks meer aan. En waarom zou hij niet gay geweest kunnen zijn? Ik vind hem er best een type voor eerlijk gezegd. Als het bekend zou worden zou dit alleen maar hot news zijn geweest en opnieuw in verband worden gebracht met zijn pedoverleden tov jonge jochies. Wie weet werd hij er wel mee gechanteerd.
in dat boek wat jullie allemaal zo graag willen lezen wordt er al een anekdote naar boven gehaald dat Wacko op jonge leeftijd al gruwde van blote borsten.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Sjonge...verzin nog eens wat meer. Alsof er al niet genoeg verzonnen werd/wordt.
quote:
Ik was het anders wel aardig eens met die postquote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Sjonge...verzin nog eens wat meer. Alsof er al niet genoeg verzonnen werd/wordt.
Tja, daarin verschillen ook de meningen. Natuurlijk is ie veel te ver gegaan met dat neuzen gedoe (we weten allemaal waar dat vandaan komt, toch?)quote:Op maandag 13 juli 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was het anders wel aardig eens met die post
Er was toch ook niets mannelijks meer aan na al die verbouwingen? En inderdaad, stel dat hij homo was, dan kan het best zijn dat hij dat toch echt liever verborgen hield.
Zijn miljoenen fans over de wereld denken daar anders over, hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
Bij Thriller vond ik hem nog wel aardig eruit zien, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan, en hij gebruikte meer make-up dan menig vrouw. En dan zag ie er nog niet uit
Neem daarbij die falsetstem, het hoge kreetjes slaken, en je hebt je homo.
Nou, daar lijkt ie gewoon op Nana Mouskouriquote:Op maandag 13 juli 2009 21:51 schreef quirina het volgende:
Dit was zijn laatste nose-job in ieder geval
Zijn neus ziet er wat ronder uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |