abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70919277
Ik heb een cadeau verzonden in een doos met onderop bubbel folie en rondom het cadeau luchtzakjes. zo blijft het cadeau op zijn plaats staan zodat t niet kan schuiven. en 3 balonnen erin om ook een beetje aan de bovenkant tegen te houden.
Op de doos heb ik nog gezet met een pijl aan 2 kanten SIDE UP en breekbaar. Zat een dikke aardewerk blad in (voor kaarsen) met het cadeau erop/erin verpakt.

Nu is het bij diegene aangekomen maar helemaal door elkaar geschud en het blad gebroken?

Heb ik nu pech of wie is hier verantwoordelijk voor? of moet ik mijn eigen verz. hiervoor benaderen?
Ga wel zoiezo met de TNT bellen. Mag toch verwachten als ik iets verstuur goed ingepakt is en vermeld dat mijn pakket juist aankomt??

Wie heeft er ervaring tips etc?

[ Bericht 0% gewijzigd door Patricia1982 op 12-07-2009 23:54:10 ]
  zondag 12 juli 2009 @ 23:47:19 #2
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_70919348
Gewoon via reguliere post, standaard pakket? Sowieso zijn die tot 500 euro verzekerd als ik me niet vergis.
pi_70919404
Verzekerd verzonden?
dag
pi_70919467
Sowieso niet goed verpakt.
Je had het bord aan beide kanten strak in schuimrubber moeten verpakken en daar karton omheen.
Dat in (eventueel met die luchtzakjes) in een grotere omdoos.
pi_70919488
Ja verzonden via een basis pakket.

Via Zeker pakket krijg je dit als extra : Kiezen voor Zeker Pakket, is kiezen voor extra zekerheid. U verhoogt de verzekerde waarde van uw pakket voor verlies of beschadiging tot ¤ 500 per zending (bron TNT)

Maar bij de basis pakket staat verder nix hoe en wat.
pi_70919581
vind het opzich wel knap dat de TNT zo'n bord kan breken.

Ik heb er meerdere van in huis. Mijn zoontje was al een keer met bord en doos ervandoor gegaan en was er ook nix mee gebeurd. een ander bord is van de eettafel naar beneden gevallen en die heeft het ook overleefd.

Is het nu echt zo tijdens de vakantie periode dat de invalkrachten etc meer schijt hebben aan de verzendingen??

(heb wel vaker klachten vernomen van de TNT tijdens vak. periodes)
pi_70919622
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
Sowieso niet goed verpakt.
Je had het bord aan beide kanten strak in schuimrubber moeten verpakken en daar karton omheen.
Dat in (eventueel met die luchtzakjes) in een grotere omdoos.
Klinkt niet helemaal lekker hoe het nu in elkaar geknutseld is. Je mag er niet vanuit gaan dat ze het pakket met satijnen handschoentjes zullen behandelen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_70919669
Standaard pakket is voor zover ik weet niet verzekerd.
En aanduiding breekbaar betekent dat ze er bij TNT nog harder mee gooien.
pi_70919760
satijnen handschoentjes met producten omgaan.. tja

waartoe doen dan de stickers breekbaar zich voor?? Speciaal nog bij de TNT besteld a 250 stuks.
pi_70919813
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:58 schreef Patricia1982 het volgende:
satijnen handschoentjes met producten omgaan.. tja

waartoe doen dan de stickers breekbaar zich voor?? Speciaal nog bij de TNT besteld a 250 stuks.
Ze testen altijd of de sticker er terecht op zit.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:59:58 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_70919820
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef Patricia1982 het volgende:
Ik heb een cadeau verzonden in een doos met onderop bubbel folie en rondom het cadeau luchtzakjes. zo blijft het cadeau op zijn plaats staan zodat t niet kan schuiven. en 3 balonnen erin om ook een beetje aan de bovenkant tegen te houden.
Op de doos heb ik nog gezet met een pijl aan 2 kanten SIDE UP en breekbaar. Zat een dikke aardewerk blad in (voor kaarsen) met het cadeau erop/erin verpakt.

Nu is het bij diegene aangekomen maar helemaal door elkaar geschud en het blad gebroken?

Heb ik nu pech of wie is hier verantwoordelijk voor? of moet ik mijn eigen verz. hiervoor benaderen?
Ga wel zoiezo met de TNT bellen. Mag toch verwachten als ik iets verstuur goed ingepakt is en vermeld dat mijn pakket juist aankomt??

Wie heeft er ervaring tips etc?
- This side up wordt niet naar gekeken
- breekbaar kun je er met vuur op schrijven, maar zolang het geen TNT sticker is, wordt daar niet op gelet.

Dikke pech dus.

-edit- slecht gelezen. Als zo'n sticker erop staat, zou ik zeker even bellen met de TNT
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_70921340
kan je op je buik schrijven, lees de voorwaarden maar, en ga dan maar bewijzen dat je het goed verpakt hebt, geen beginnen aan...

http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/verpakken1.aspx

Want als afzender bent u uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor een goede verpakking. TNT Post is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onvoldoende verpakking.
  maandag 13 juli 2009 @ 01:00:57 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70921633
Die inpakmethode van jou lijkt stevig, maar dat is het niet. Je had het breekbare product strak meoten omwikkelen met papier en of bubbeltjesplastic, en dan van die zooi eromheen zodat het niet beweegt. Alleen zooi er omheen zodat het niet beweegt, wat je nu hebt gedaan, is echt niet voldoende.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_70924297
quote:
Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef Maanvis het volgende:
Alleen zooi er omheen zodat het niet beweegt, wat je nu hebt gedaan, is echt niet voldoende.
Ik vermoed dat TS dat inmiddels wel weet
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  maandag 13 juli 2009 @ 08:11:48 #15
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70924395
Je moet er bij TNT van uitgaan dat ze er mee gaan gooien en op gaan staan springen.

Doen ze waarschijnlijk ook want de helft van de medewerkers zijn toch uitzendkrachten die geen enkele binding met het bedrijf hebben.

Overigens zijn de andere bezorgdiensten even slecht dus dat maakt ook niks uit.

Laatst een videokaart gekocht en die kwam met een verbogen bracket aan. Dat ding zat verpakt alsof het van glas was dus hoe ze het voor elkaar hebben gekregen is me een raadsel.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_70924530
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef feelsgoodman het volgende:
Gewoon via reguliere post, standaard pakket? Sowieso zijn die tot 500 euro verzekerd als ik me niet vergis.
Je vergist je inderdaad.
pi_70929570
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:11 schreef Rica het volgende:
Je moet er bij TNT van uitgaan dat ze er mee gaan gooien en op gaan staan springen.

Doen ze waarschijnlijk ook want de helft van de medewerkers zijn toch uitzendkrachten die geen enkele binding met het bedrijf hebben.

Laatst een videokaart gekocht en die kwam met een verbogen bracket aan. Dat ding zat verpakt alsof het van glas was dus hoe ze het voor elkaar hebben gekregen is me een raadsel.
echt belachelijk hoe ze dr dan mee omgaan.

Tnt heeft zoiezo de tarieven super verhoogd dit jr van 6.20 naar 6.75!!!

Als je nu zou kiezen voor een verzekerde zending betaal je bijna een 10tje om t te verzenden, als er dan wat kapot gaat in de doos dan moet je maar bewijzen (word denk ook een lekker getrouwtrek) dat alles goed verpakt was etc.

dus tja... we zullen zien hoe de volgende zending verloopt.!
  maandag 13 juli 2009 @ 12:33:09 #18
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70930226
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:07 schreef Patricia1982 het volgende:

[..]

echt belachelijk hoe ze dr dan mee omgaan.

Tnt heeft zoiezo de tarieven super verhoogd dit jr van 6.20 naar 6.75!!!

Als je nu zou kiezen voor een verzekerde zending betaal je bijna een 10tje om t te verzenden, als er dan wat kapot gaat in de doos dan moet je maar bewijzen (word denk ook een lekker getrouwtrek) dat alles goed verpakt was etc.

dus tja... we zullen zien hoe de volgende zending verloopt.!
Als je je stoort aan de tarieven van TNT verzend dan via DHL for you
pi_70930362
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Als je je stoort aan de tarieven van TNT verzend dan via DHL for you
Das makkelijker gezegd dan gedaan. Ga jij 3 km lopen! om je pakket bij zo'n afleverpunt af te geven?
Ik stoor me dr verder niet aan de tarieven. mag wel zeggen dat t een belachelijke prijsstijging is.
pi_70930691
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Patricia1982 het volgende:

[..]

Das makkelijker gezegd dan gedaan. Ga jij 3 km lopen! om je pakket bij zo'n afleverpunt af te geven?
Ik stoor me dr verder niet aan de tarieven. mag wel zeggen dat t een belachelijke prijsstijging is.
Dichtstbijzijnde punt is hier ook iets van 4 km vandaan, terwijl het 2 min lopen is voor een TNT-'iets'. Bovendien wordt er daar die pakketzegel voor je opgeplakt, en hoef je t niet zelf te gaan printen. Daarvoor moet je sowieso ook nog een printer hebben, en als je met een inkjet-printer gaat printen, gaat de inkt lopen als het nat wordt, net als met een vulpen.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_70930956
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

...en als je met een inkjet-printer gaat printen, gaat de inkt lopen als het nat wordt, net als met een vulpen.
Dan moet je een stuk plakband over de barcode en/of etiket plakken
pi_70931213
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:57 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dan moet je een stuk plakband over de barcode en/of etiket plakken
idd dus nog meer werk.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:43:46 #23
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70932376
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Patricia1982 het volgende:

[..]

Nee, fietsen wel
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Dichtstbijzijnde punt is hier ook iets van 4 km vandaan, terwijl het 2 min lopen is voor een TNT-'iets'. Bovendien wordt er daar die pakketzegel voor je opgeplakt, en hoef je t niet zelf te gaan printen. Daarvoor moet je sowieso ook nog een printer hebben, en als je met een inkjet-printer gaat printen, gaat de inkt lopen als het nat wordt, net als met een vulpen.
Ook bij de servicepoints kun je de adres-sticker laten maken, en zelfs dan zijn ze nog goedkoper dan TNT.
pi_70932589
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:43 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nee, fietsen wel
[..]

Ook bij de servicepoints kun je de adres-sticker laten maken, en zelfs dan zijn ze nog goedkoper dan TNT.
Mja, dan nog moet ik die tocht van zo'n 8 kilometer maken. Met de fiets kost het veel tijd en energie, en met de auto kost het ook weer benzine.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:51:29 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70932610
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Mja, dan nog moet ik die tocht van zo'n 8 kilometer maken. Met de fiets kost het veel tijd en energie, en met de auto kost het ook weer benzine.
Tsjah dat is pech voor jou, bij mij zit ie naast het postkantoor
pi_70932649
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tsjah dat is pech voor jou, bij mij zit ie naast het postkantoor
Ja, als het even dichtbij was als het postkantoor (of liever gezegd TNT-servicepunt of hoe ze het ook noemen ), zou ik het wel weten. Maar ik denk dat dat voor iedereen wel geldt.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:05:38 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70934694
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:54 schreef Karammel het volgende:

[..]

Klinkt niet helemaal lekker hoe het nu in elkaar geknutseld is. Je mag er niet vanuit gaan dat ze het pakket met satijnen handschoentjes zullen behandelen.
Nee, absoluut niet zelfs.

Ik deed vorige week een pakket soepkommen op de post naar een fokker. Echt ontzettend goed ingepakt, en ze zijn ook heel aangekomen... maar toen ik naar de balie ging, en zei dat er breekbaar spul in zat, zei ze van "ja, sorry maar dat is uw probleem. Dan moet u hem verzekerd verzenden. Het pakket gaat in een postzak, en doorgaans wordt die door de hele auto gesmeten"

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 13 juli 2009 @ 16:33:31 #28
165633 eriksd
The grand facade...
pi_70937539
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Patricia1982 het volgende:
Ja verzonden via een basis pakket.

Via Zeker pakket krijg je dit als extra : Kiezen voor Zeker Pakket, is kiezen voor extra zekerheid. U verhoogt de verzekerde waarde van uw pakket voor verlies of beschadiging tot ¤ 500 per zending (bron TNT)

Maar bij de basis pakket staat verder nix hoe en wat.
Ik vraag mij af, geeft dit zekere pakket TNT dan automatisch de mogelijkheid niet verzekerde paketten straffeloos te vernielen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_70937604
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:33 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vraag mij af, geeft dit zekere pakket TNT dan automatisch de mogelijkheid niet verzekerde paketten straffeloos te vernielen?
Nope, maar dan krijg je geloof ik maximaal 4 euro per kilo uitgekeerd. En dat is meestal niet genoeg
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_70939273
Ik snap niet waarom je zoiets voor die paar euro extra toch niet laat verzekeren.
  maandag 13 juli 2009 @ 17:52:01 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70939836
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:11 schreef Rica het volgende:

Die pakketten worden vaak meerdere keren overgeladen van een lokaal DC naar een regionaal of zelfs landelijk DC. En daarnaast liggen ze vaak te vallen in de busjes van TNT.
Hoe dan ook, TS heeft het product verkeerd verpakt, op een dusdanige manier dat het bij het vervoeren / verhandelen beschadigd raakt, dus de vraag of TNT aansprakelijk is doet hier niet ter zake. TS had het beter moeten verpakken (dus het breekbare product beschermen tegen botsingen ipv alleen de doos zo in te pakken dat het niet kon bewegen, want dat kan het wel in dit geval). Helaas maar jammer.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_70957336
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef MamsX het volgende:
Ik snap niet waarom je zoiets voor die paar euro extra toch niet laat verzekeren.
Volgensmij is dat antwoord boven jouw post vermeld.
ope, maar dan krijg je geloof ik maximaal 4 euro per kilo uitgekeerd. En dat is meestal niet genoeg
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:14:23 #33
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70957570
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe dan ook, TS heeft het product verkeerd verpakt
Dat is wel gemakkelijk. Je kunt ook zeggen dat "breekbaar" op een pakket geen moer meer uitmaakt.

Maar goed, ik ben er dan ook zo'n eentje die vindt dat de kwaliteit van de postbezorging achteruit gehold is door de privatisering. Duurder en slechter geworden.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_70958513
Gelukkig verzend ik nooit wat breekbaars...
Boeken van mij hebben al wat deuken en andere keren zaten er gewoon grote deuken in het karton.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:03:08 #35
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_70958550
quote:
Maar goed, ik ben er dan ook zo'n eentje die vindt dat de kwaliteit van de postbezorging achteruit gehold is door de privatisering. Duurder en slechter geworden.
Helemaal mee eens. Maar ja, noem mij dan ook eens 1 voorbeeld van een privatisering die wel leidde tot lagere prijzen en betere service...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:08:11 #36
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_70958641
Pakketje met bestelde cd's was bij mij door de postbode opengemaakt en de cd's los door de brievenbus geduwd. Het gescheurde karton ook trouwens. De meeste cd-hoesjes waren kapot en dikke kras op 1 cd.

Daar wordt je blij van
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_70958726
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef _Flash_ het volgende:
Pakketje met bestelde cd's was bij mij door de postbode opengemaakt en de cd's los door de brievenbus geduwd. Het gescheurde karton ook trouwens. De meeste cd-hoesjes waren kapot en dikke kras op 1 cd.

Daar wordt je blij van
Wat doet iemand beslissen het zo te bezorgen?

Dan spoor je toch niet helemaal?

Dan ben je echt [x] ongeschikt als postbezorger.
pi_70958858
Je moet het niet verpakken alsof ze rekening gaan houden met een "this side up"-aanduiding. Jouw pakje komt gewoon tussen de andere pakjes op een volle container. Als het pakje beter past wanneer hij op z'n kant staat, komt hij op z'n kant te staan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:30:46 #39
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_70969088
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:53 schreef Patricia1982 het volgende:
vind het opzich wel knap dat de TNT zo'n bord kan breken.
Nee hoor. Met pakketten kun je heel leuk gooien en smijten.

Volgende keer verzekerd verzenden. Nu haal je er niets van.
pi_70970214
quote:

Daar wordt je blij van
die postbode zou ik gewoon in elkaar slaan.
pi_70973063
quote:

Daar wordt je blij van
Nou da's écht idioot...
Ik zou er foto's van hebben gemaakt en TNT gebombardeerd hebben met boze mails,
of hier een regeling voor is weet ik niet, maar dit mag een postbode volgens mij écht
nooit doen !!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:26:17 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70973256
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:14 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat is wel gemakkelijk. Je kunt ook zeggen dat "breekbaar" op een pakket geen moer meer uitmaakt.
Als je zelf in een busje met allemaal pakketten zou rijden, en je zou op z'n allervoorzichtigst rijden, zou het pakket van TS nog gebroken aankomen omdat het produkt bij de eerste de beste bocht of hobbel gaat schuiven in de doos. Probeer zo'n pakket maar eens zelf met de auto heel te bezorgen. Gegarandeerd dat je het niet lukt .
Het is verkeerd verpakt dus het beschadigt. Jammer maar helaas, laat dit een les zijn voor TS om het de volgende keer beter te verpakken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Maanvis op 14-07-2009 17:39:44 ]
Een gedicht over Maanvis
pi_70979040
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je zelf in een busje met allemaal pakketten zou rijden, en je zou op z'n allervoorzichtigst rijden, zou het pakket van TS nog gebroken aankomen omdat het produkt bij de eerste de beste bocht of hobbel gaat schuiven in de doos. Probeer zo'n pakket maar eens zelf met de auto heel te bezorgen. Gegarandeerd dat je het niet lukt .
Het is verkeerd verpakt dus het beschadigt. Jammer maar helaas, laat dit een les zijn voor TS om het de volgende keer beter te verpakken.
Zo'n cadeau heb ik vaker bezorgd met de autop en die zijn in alle hobbel en bochten zonder doos nog wel en zonder alle mikmak eromheen. ald=tijd goed bij de trote eigenaren aangekomen. Dus dit slaat dan ff nergens op wat je nu neerkrabbeld

het zij dan zo dat ik onderop meer op de bodum neer had moeten liggen om schokbrekers etc te creeeren etc mahja volgende x weet ik nu wel beter van de TNT.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:39:42 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70979866
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:18 schreef Patricia1982 het volgende:

[..]

Zo'n cadeau heb ik vaker bezorgd met de autop en die zijn in alle hobbel en bochten zonder doos nog wel en zonder alle mikmak eromheen. ald=tijd goed bij de trote eigenaren aangekomen. Dus dit slaat dan ff nergens op wat je nu neerkrabbeld

het zij dan zo dat ik onderop meer op de bodum neer had moeten liggen om schokbrekers etc te creeeren etc mahja volgende x weet ik nu wel beter van de TNT.
Je had het object zelf met krantepapier moeten omwikkelen en evt later bubbeltjesplastic er strak omheen, zoals je ook ziet bij het verpakken van glazen en borden etc.
Een gedicht over Maanvis
pi_70982169
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je had het object zelf met krantepapier moeten omwikkelen en evt later bubbeltjesplastic er strak omheen, zoals je ook ziet bij het verpakken van glazen en borden etc.

Je meent t ! Was ik echt nog nie achter hoe ik voortaan voor de TNT moet inpakken... Mssn lading beton eromheen storten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Patricia1982 op 14-07-2009 21:56:53 ]
pi_71007029
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Patricia1982 het volgende:

[..]

Je meent t ! Was ik echt nog nie achter hoe ik voortaan voor de TNT moet inpakken... Mssn lading beton eromheen storten.
Ik zou er geen beton om storten.

Als de ontvanger het dan uitpakt en het beton eraf gaat hakken bestaat de kans dat het bord breekt.
pi_71007949
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Patricia1982 het volgende:

[..]

kan je het pakket niet gewoon gaan brengen?
pi_71009389
Ik weet het

De ontvanger van het kado heeft dat blad gewoon zelf kapot gegooit omdat het een lelijk ding was en toen TNT de schuld gegeven.

Beetje sneu om jarenlang zo'n lelijk blad in huis te houden om TS niet voor het hoofd te stoten

"TS komt op bezoek, pak ff wat kaarsen..."
pi_71012828
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef FANN het volgende:

[..]

kan je het pakket niet gewoon gaan brengen?
T gaat me niet alleen om dat bord. Wat ik ervan begrepen heb (ik w8 nog steeds de foto af) Is dat hele cadeau door elkaar geschud en uit elkaar gehaald en was de doos ook niet meer helemaal netjes.

Beetje ver brengen aan t andere kant vh land.

Maar ik weet nu al dat ik bij dit soort cadeaus gewone kunststof bord ga gebruiken. zodat dat iig heel aankomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')