Klinkt niet helemaal lekker hoe het nu in elkaar geknutseld is. Je mag er niet vanuit gaan dat ze het pakket met satijnen handschoentjes zullen behandelen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
Sowieso niet goed verpakt.
Je had het bord aan beide kanten strak in schuimrubber moeten verpakken en daar karton omheen.
Dat in (eventueel met die luchtzakjes) in een grotere omdoos.
Ze testen altijd of de sticker er terecht op zit.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:58 schreef Patricia1982 het volgende:
satijnen handschoentjes met producten omgaan.. tja
waartoe doen dan de stickers breekbaar zich voor?? Speciaal nog bij de TNT besteld a 250 stuks.
- This side up wordt niet naar gekekenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:45 schreef Patricia1982 het volgende:
Ik heb een cadeau verzonden in een doos met onderop bubbel folie en rondom het cadeau luchtzakjes. zo blijft het cadeau op zijn plaats staan zodat t niet kan schuiven. en 3 balonnen erin om ook een beetje aan de bovenkant tegen te houden.
Op de doos heb ik nog gezet met een pijl aan 2 kanten SIDE UP en breekbaar. Zat een dikke aardewerk blad in (voor kaarsen) met het cadeau erop/erin verpakt.
Nu is het bij diegene aangekomen maar helemaal door elkaar geschud en het blad gebroken?
Heb ik nu pech of wie is hier verantwoordelijk voor? of moet ik mijn eigen verz. hiervoor benaderen?
Ga wel zoiezo met de TNT bellen. Mag toch verwachten als ik iets verstuur goed ingepakt is en vermeld dat mijn pakket juist aankomt??
Wie heeft er ervaring tips etc?
Ik vermoed dat TS dat inmiddels wel weetquote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef Maanvis het volgende:
Alleen zooi er omheen zodat het niet beweegt, wat je nu hebt gedaan, is echt niet voldoende.
Je vergist je inderdaad.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:47 schreef feelsgoodman het volgende:
Gewoon via reguliere post, standaard pakket? Sowieso zijn die tot 500 euro verzekerd als ik me niet vergis.
echt belachelijk hoe ze dr dan mee omgaan.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:11 schreef Rica het volgende:
Je moet er bij TNT van uitgaan dat ze er mee gaan gooien en op gaan staan springen.
Doen ze waarschijnlijk ook want de helft van de medewerkers zijn toch uitzendkrachten die geen enkele binding met het bedrijf hebben.
Overigens zijn de andere bezorgdiensten even slecht dus dat maakt ook niks uit.
Laatst een videokaart gekocht en die kwam met een verbogen bracket aan.Dat ding zat verpakt alsof het van glas was dus hoe ze het voor elkaar hebben gekregen is me een raadsel.
Als je je stoort aan de tarieven van TNT verzend dan via DHL for youquote:Op maandag 13 juli 2009 12:07 schreef Patricia1982 het volgende:
[..]
echt belachelijk hoe ze dr dan mee omgaan.
Tnt heeft zoiezo de tarieven super verhoogd dit jr van 6.20 naar 6.75!!!
Als je nu zou kiezen voor een verzekerde zending betaal je bijna een 10tje om t te verzenden, als er dan wat kapot gaat in de doos dan moet je maar bewijzen (word denk ook een lekker getrouwtrek) dat alles goed verpakt was etc.
dus tja... we zullen zien hoe de volgende zending verloopt.!
Das makkelijker gezegd dan gedaan. Ga jij 3 km lopen! om je pakket bij zo'n afleverpunt af te geven?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je je stoort aan de tarieven van TNT verzend dan via DHL for you
Dichtstbijzijnde punt is hier ook iets van 4 km vandaan, terwijl het 2 min lopen is voor een TNT-'iets'. Bovendien wordt er daar die pakketzegel voor je opgeplakt, en hoef je t niet zelf te gaan printen. Daarvoor moet je sowieso ook nog een printer hebben, en als je met een inkjet-printer gaat printen, gaat de inkt lopen als het nat wordt, net als met een vulpen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Patricia1982 het volgende:
[..]
Das makkelijker gezegd dan gedaan. Ga jij 3 km lopen! om je pakket bij zo'n afleverpunt af te geven?
Ik stoor me dr verder niet aan de tarieven. mag wel zeggen dat t een belachelijke prijsstijging is.
Dan moet je een stuk plakband over de barcode en/of etiket plakkenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
...en als je met een inkjet-printer gaat printen, gaat de inkt lopen als het nat wordt, net als met een vulpen.
iddquote:Op maandag 13 juli 2009 12:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan moet je een stuk plakband over de barcode en/of etiket plakken
Nee, fietsen welquote:Op maandag 13 juli 2009 12:38 schreef Patricia1982 het volgende:
[..]
Das makkelijker gezegd dan gedaan. Ga jij 3 km lopen! om je pakket bij zo'n afleverpunt af te geven?
Ik stoor me dr verder niet aan de tarieven. mag wel zeggen dat t een belachelijke prijsstijging is.
Ook bij de servicepoints kun je de adres-sticker laten maken, en zelfs dan zijn ze nog goedkoper dan TNT.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde punt is hier ook iets van 4 km vandaan, terwijl het 2 min lopen is voor een TNT-'iets'. Bovendien wordt er daar die pakketzegel voor je opgeplakt, en hoef je t niet zelf te gaan printen. Daarvoor moet je sowieso ook nog een printer hebben, en als je met een inkjet-printer gaat printen, gaat de inkt lopen als het nat wordt, net als met een vulpen.
Mja, dan nog moet ik die tocht van zo'n 8 kilometer maken. Met de fiets kost het veel tijd en energie, en met de auto kost het ook weer benzine.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee, fietsen wel![]()
[..]
Ook bij de servicepoints kun je de adres-sticker laten maken, en zelfs dan zijn ze nog goedkoper dan TNT.
Tsjah dat is pech voor jou, bij mij zit ie naast het postkantoorquote:Op maandag 13 juli 2009 13:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Mja, dan nog moet ik die tocht van zo'n 8 kilometer maken. Met de fiets kost het veel tijd en energie, en met de auto kost het ook weer benzine.
Ja, als het even dichtbij was als het postkantoor (of liever gezegd TNT-servicepunt of hoe ze het ook noemenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tsjah dat is pech voor jou, bij mij zit ie naast het postkantoor
Nee, absoluut niet zelfs.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:54 schreef Karammel het volgende:
[..]
Klinkt niet helemaal lekker hoe het nu in elkaar geknutseld is. Je mag er niet vanuit gaan dat ze het pakket met satijnen handschoentjes zullen behandelen.
Ik vraag mij af, geeft dit zekere pakket TNT dan automatisch de mogelijkheid niet verzekerde paketten straffeloos te vernielen?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Patricia1982 het volgende:
Ja verzonden via een basis pakket.
Via Zeker pakket krijg je dit als extra : Kiezen voor Zeker Pakket, is kiezen voor extra zekerheid. U verhoogt de verzekerde waarde van uw pakket voor verlies of beschadiging tot ¤ 500 per zending (bron TNT)
Maar bij de basis pakket staat verder nix hoe en wat.
Nope, maar dan krijg je geloof ik maximaal 4 euro per kilo uitgekeerd. En dat is meestal niet genoegquote:Op maandag 13 juli 2009 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af, geeft dit zekere pakket TNT dan automatisch de mogelijkheid niet verzekerde paketten straffeloos te vernielen?
Die pakketten worden vaak meerdere keren overgeladen van een lokaal DC naar een regionaal of zelfs landelijk DC. En daarnaast liggen ze vaak te vallen in de busjes van TNT.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:11 schreef Rica het volgende:
Je moet er bij TNT van uitgaan dat ze er mee gaan gooien en op gaan staan springen.
Doen ze waarschijnlijk ook want de helft van de medewerkers zijn toch uitzendkrachten die geen enkele binding met het bedrijf hebben.
Overigens zijn de andere bezorgdiensten even slecht dus dat maakt ook niks uit.
Laatst een videokaart gekocht en die kwam met een verbogen bracket aan.Dat ding zat verpakt alsof het van glas was dus hoe ze het voor elkaar hebben gekregen is me een raadsel.
Volgensmij is dat antwoord boven jouw post vermeld.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef MamsX het volgende:
Ik snap niet waarom je zoiets voor die paar euro extra toch niet laat verzekeren.
Dat is wel gemakkelijk. Je kunt ook zeggen dat "breekbaar" op een pakket geen moer meer uitmaakt.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe dan ook, TS heeft het product verkeerd verpakt
Helemaal mee eens. Maar ja, noem mij dan ook eens 1 voorbeeld van een privatisering die wel leidde tot lagere prijzen en betere service...quote:Maar goed, ik ben er dan ook zo'n eentje die vindt dat de kwaliteit van de postbezorging achteruit gehold is door de privatisering. Duurder en slechter geworden.
Wat doet iemand beslissen het zo te bezorgen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef _Flash_ het volgende:
Pakketje met bestelde cd's was bij mij door de postbode opengemaakt en de cd's los door de brievenbus geduwd. Het gescheurde karton ook trouwens. De meeste cd-hoesjes waren kapot en dikke kras op 1 cd.
Daar wordt je blij van
Nee hoor. Met pakketten kun je heel leuk gooien en smijten.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:53 schreef Patricia1982 het volgende:
vind het opzich wel knap dat de TNT zo'n bord kan breken.
die postbode zou ik gewoon in elkaar slaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef _Flash_ het volgende:
Pakketje met bestelde cd's was bij mij door de postbode opengemaakt en de cd's los door de brievenbus geduwd. Het gescheurde karton ook trouwens. De meeste cd-hoesjes waren kapot en dikke kras op 1 cd.
Daar wordt je blij van
Nou da's écht idioot...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:08 schreef _Flash_ het volgende:
Daar wordt je blij van
Als je zelf in een busje met allemaal pakketten zou rijden, en je zou op z'n allervoorzichtigst rijden, zou het pakket van TS nog gebroken aankomen omdat het produkt bij de eerste de beste bocht of hobbel gaat schuiven in de doos. Probeer zo'n pakket maar eens zelf met de auto heel te bezorgen. Gegarandeerd dat je het niet luktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is wel gemakkelijk. Je kunt ook zeggen dat "breekbaar" op een pakket geen moer meer uitmaakt.
Zo'n cadeau heb ik vaker bezorgd met de autop en die zijn in alle hobbel en bochten zonder doos nog wel en zonder alle mikmak eromheen. ald=tijd goed bij de trote eigenaren aangekomen. Dus dit slaat dan ff nergens op wat je nu neerkrabbeldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je zelf in een busje met allemaal pakketten zou rijden, en je zou op z'n allervoorzichtigst rijden, zou het pakket van TS nog gebroken aankomen omdat het produkt bij de eerste de beste bocht of hobbel gaat schuiven in de doos. Probeer zo'n pakket maar eens zelf met de auto heel te bezorgen. Gegarandeerd dat je het niet lukt.
Het is verkeerd verpakt dus het beschadigt. Jammer maar helaas, laat dit een les zijn voor TS om het de volgende keer beter te verpakken.
Je had het object zelf met krantepapier moeten omwikkelen en evt later bubbeltjesplastic er strak omheen, zoals je ook ziet bij het verpakken van glazen en borden etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:18 schreef Patricia1982 het volgende:
[..]
Zo'n cadeau heb ik vaker bezorgd met de autop en die zijn in alle hobbel en bochten zonder doos nog wel en zonder alle mikmak eromheen. ald=tijd goed bij de trote eigenaren aangekomen. Dus dit slaat dan ff nergens op wat je nu neerkrabbeld
het zij dan zo dat ik onderop meer op de bodum neer had moeten liggen om schokbrekers etc te creeeren etc mahja volgende x weet ik nu wel beter van de TNT.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je had het object zelf met krantepapier moeten omwikkelen en evt later bubbeltjesplastic er strak omheen, zoals je ook ziet bij het verpakken van glazen en borden etc.
Ik zou er geen beton om storten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Patricia1982 het volgende:
[..]
Je meent t ! Was ik echt nog nie achter hoe ik voortaan voor de TNT moet inpakken... Mssn lading beton eromheen storten.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Patricia1982 het volgende:
[..]
Je meent t ! Was ik echt nog nie achter hoe ik voortaan voor de TNT moet inpakken... Mssn lading beton eromheen storten.
T gaat me niet alleen om dat bord. Wat ik ervan begrepen heb (ik w8 nog steeds de foto af) Is dat hele cadeau door elkaar geschud en uit elkaar gehaald en was de doos ook niet meer helemaal netjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kan je het pakket niet gewoon gaan brengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |