quote:Op zondag 12 juli 2009 23:40 schreef Diverse_Reality het volgende:
Wat niet stuk is giet ik nu naar binnen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef k_man het volgende:
Ik ga in september een weekendje naar Praag en nou heb ik me zojuist toch een hotel geboekt... jongens, jongens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn moeder is net terug uit Praag. Die heeft voor het eerst van d'r leven in een vliegtuig gezeten.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef k_man het volgende:
Ik ga in september een weekendje naar Praag en nou heb ik me zojuist toch een hotel geboekt... jongens, jongens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn slaapritme is ook kut met een grote K. Maar ja, we ploeteren voort.quote:
Ja, die staan natuurlijk onderdaan, bij de V van Vinkenoog. Jan Wolkers is next.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:02 schreef Claudia_x het volgende:
Onze hond pakt altijd een boekje van Simon Vinkenoog uit de kast om te mollen.
Wat heb je in huis?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:14 schreef JAM het volgende:
Iemand een goed idee wat ik voor 't ontbijt kan gebruiken?
Geen idee eigenlijk, vrij veel. Eieren, pindakaas, brood, zeewier, bruiswater (jaja), koffie, matzes, suiker, boter, een paar boeken, een CD-speler, een douchecel, weet ik veel wat nog meer.quote:
Paar boterhammen met pindakaas, koffie en een sigaret.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vrij veel. Eieren, pindakaas, brood, zeewier, bruiswater (jaja), koffie, matzes, suiker, boter, een paar boeken, een CD-speler, een douchecel, weet ik veel wat nog meer.
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:46 schreef Gellius het volgende:
Dateet
je
toch
niet
op
een
toastje
, meneer
Tim?
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:01 schreef Quir het volgende:
Roggebrood?
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:15 schreef Lienekien het volgende:
Oberlander?
Modern ambachtelijk zuurdesembrood voor snobsquote:Op maandag 13 juli 2009 17:46 schreef Gellius het volgende:
Dateet
je
toch
niet
op
een
toastje
, meneer
Tim?
Dateet
je
met
een
stukje
brood
.
Ik ben de naam even kwijt. Van dat hele dichte, machtige brood. NoCigar?
Je hebt vast wel eens een baby gezien IR, en dit is toch niet de eerste keer dat je oom wordt?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet vanavond voor het eerst van m'n leven op kraamvisite. Bij m'n halfzus, maar toch. De nieuwe fase in mijn leven is nu echt begonnen.
Daar had mijn opa het vandaag nog over, Simon Vinkenoog. Of die nou een belangrijk persoon in de Nederlandse literatuur was.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat kan Simon Vinkenoog je bijvoorbeeld niet nazeggen.
quote:Sic transit gloria mundi is a Latin phrase that means "Thus passes the glory of the world". It has been interpreted as "Worldly things are fleeting."
It is possibly an adaptation of a phrase in Thomas à Kempis's work The Imitation of Christ: "O quam cito transit gloria mundi" ("How quickly the glory of the world passes away").[1][2]
The phrase played a part in the ritual of papal coronation ceremonies until 1963. As the newly chosen pope proceeded from the sacristy of St. Peter's Basilica in his sedia gestatoria, the procession stopped three times. On each occasion a papal master of ceremonies would fall to his knees before the pope, holding a silver or brass reed bearing a piece of smoldering tow. For three times in succession, as the cloth burned away, he would say in a loud and mournful voice, "Sancte Pater, sic transit gloria mundi!" ("Holy Father, so passes worldly glory!")[3] These words, thus addressed to the pope, served as a reminder of the transitory nature of life and earthly honors. The stafflike instrument used in the aforementioned ceremony is known as a "sic transit gloria mundi", named for the master of ceremonies' words.
Eén keer eerder, maar toen studeerde ik in Ierland. En dat was wat uit de buurt.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je hebt vast wel eens een baby gezien IR, en dit is toch niet de eerste keer dat je oom wordt?
Je had hem lichtjes aan zijn oortjes door het badwater heen moeten trekken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar het viel mee, en ik heb m niet bij z'n hoofdje gepakt.
Dan spaar je ze op! En als je dan een keer zin hebt, post je ze allemaal tegelijk in een speciaal daarvoor aangemaakt topic in CUL!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:03 schreef Gellius het volgende:
Maar ik wìl helemaal geen visrecept plaatsen. Dat is nu juist het punt.
Flora & Faunaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
een speciaal daarvoor aangemaakt [forum]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:00 schreef Gellius het volgende:
Kunnen we hier niet nog weer eens over stemmen?
Dat is er al. http://forum.fok.nl/forum/128quote:
Ik ben je grootste fan!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:52 schreef Frollo het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat ik een hobby heb.
Het is ook mooi dat je even kwam melden dat je hem had zien zitten. En niet pas nadat je had gehoord dat ie dood was. Als mensen dood zijn, zijn er altijd mensen die even nutteloos moeten melden dat ze hem pas nog gezien hebben. 'Ik zag hem laatst nog lopen!'. Nu zou dat in zijn geval extra lullig zijn.quote:Toen ik hem zo zag zitten met dat afgezette been onder zijn stoel, toen dacht ik al, nee, die maakt het niet lang meer. Dat kan toch niet goed gaan.
Ik vind dat je andere mensen niet lastig moet vallen met je hobby's. Dat hou je netjes voor jezelf. Discretie. Etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:52 schreef Frollo het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat ik een hobby heb.
Hoe ging het ook weer: "Wat je vindt..."quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:17 schreef mane het volgende:
[..]
Ik vind dat je andere mensen niet lastig moet vallen met je hobby's. Dat hou je netjes voor jezelf. Discretie. Etc.
Oh. Dan zal ik in dat kader even melden dat ik Maarten van Rossem pas nog zag lopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:16 schreef mane het volgende:
[..]
Het is ook mooi dat je even kwam melden dat je hem had zien zitten. En niet pas nadat je had gehoord dat ie dood was. Als mensen dood zijn, zijn er altijd mensen die even nutteloos moeten melden dat ze hem pas nog gezien hebben. 'Ik zag hem laatst nog lopen!'. Nu zou dat in zijn geval extra lullig zijn.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:37 schreef Gellius het volgende:
Nou vooruit. Poesje van de maand dan maar. Tussen spoilertags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |