abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 23:03:46 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70917565
Ik heb een queensize-luchtbed met velours-bekleding. Er zit nu een gat in het luchtbed precies in het midden aan de bovenkant dat ook bedekt is met dat stof.

Hoe kan ik dit het beste gaan dichten, hoe en met wat?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70917714
Een groot stuk flexibel rubber kopen en secondenlijm. Let er wel op dat je het zodanig vastplakt dat er niet teveel spanning op komt te staan nadat het vol zit met lucht.
pi_70917872
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:07 schreef SkyChat het volgende:
Een groot stuk flexibel rubber kopen en secondenlijm. Let er wel op dat je het zodanig vastplakt dat er niet teveel spanning op komt te staan nadat het vol zit met lucht.
Geen secondenlijm; dat droogt hard en broos op, dus is niet soepel en valt er vrij vlot weer af.

Gewoon de stof goed opschuren tot je aan het rubber bent, dan goed ontvetten en normale bandenplaklijm (Simson Solutie) en het reservelapje wat je erbij gehad hebt, toen je hem kocht.

Als je dat lapje kwijt bent kan je het nog proberen met bandenplakkers of een stukje binnenband dat op maat uitgeknipt wordt.

Andere optie:
Haal bij de Action een nieuwe voor 14,95.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:50:18 #4
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70957141
Wat is de juiste manier om die Simson solutie te gebruiken? De een zegt dun aanbrengen op beide oppervlakken en plakken, de ander zegt op beide oppervlakken aanbrengen en 5 minuten laten drogen

Ik hoop dat ik ergens een stukje binnenband kan krijgen want de gat in me waterbed is een snee van 3 cm. lang.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:21:57 #5
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70962490
omhoog.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:30:19 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70975258
luchtbed.

maar wat is het nou, hoe gebruik je die vulkanistiche lijk correct, twee delen insmeren en gelijk plakken of wachten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')